Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peanutbutter schreef:OP zich hebben jullie gelijk. Alleen ik heb er 2 bij die complete teddyberen worden. En scheren is niet echt mijn hobby. Daarnaast heb ik 2 donkerbruine en 1 zwartbruine, van scheren wordt de kleur niet fraaier. Het is even leuk, zo'n leverkleurtje, maar na een paar weken wil je hun oude kleurtje wel weer terug hoor.
Hilde_ schreef:
Uk heeft ook al een wat dikkere deken op.
Rovinia schreef:Hilde.....Betrapt!!
Lappie_Lap schreef:PB .. wat heb jij een paardvriendelijke ava
Miriam schreef:Volgens mij ben ik een uitzondering. Ik ga ook niet scheren van de winter maar aangezien mijn paardjes nog niet eens in de rui zijn blijven de dekens nog even af. Deze hele week wordt het 18 graden overdag en dat vind ik echt nog veel te warm voor een deken, zeker als het ook nog droog is. Denk dat ik ze volgende week als het weer slechter wordt een waterdichte ongevoerde deken op doe. Ollie zit ook nog strak in pak
jenga_8 schreef:hey, ff een vraagje... mischien weten jullie er antwoorden op:
Als je noiet door het springparcours komt voor de cross... hoe zit het dan met je punten? Is het dan gewoon -2?
Lielle schreef:jenga_8 schreef:hey, ff een vraagje... mischien weten jullie er antwoorden op:
Als je noiet door het springparcours komt voor de cross... hoe zit het dan met je punten? Is het dan gewoon -2?
nee, daar gebeurt niets mee.
Lielle schreef:eens, dat is ook raar. Idem met de dressuur, je zou ook verachten dat als je niet mag starten in de cross omdat je punten te laag zijn, je dat ook verliespunten oplevert.