Ik hoop voor je dat dat de oplossing is Natalie!
Rijd ze Rowo!
Wow, dat was laat gisteren Vief 
LZ: Ik zou de X-Country Lite nemen. Ik heb ze ook en ben er erg tevreden over. De Airoflow's zijn schijnbaar niet zo stevig.
Nou, ik ben weer terug van de fysio.
Eerst moest ik het zadel opleggen, en de problemen aangeven etc. Daarna ging ze een beetje kijken en voelen, en moest Vorstin aan de longe lopen.
Toen de diagnose:
Ze heeft waarschijnlijk last van haar rug gekregen doordat het zadel te ver naar voren lag. Ook misschien omdat die scheur in het zadel zat, dat kon ze niet zeggen. Het kan komen dat ik het pas een tijdje geleden ontdekte, omdat ik haar nu echt van achter naar voren moet rijden, M1, meer van achteren enzo. Vorstin haar rug is beurs, het zadel kwam met veel te veel druk achterop haar rug. Ik heb oefeningen gekregen, en dat moet ik iedere dag doen. Eerst met een wortel naar links (richting achterkogel) laten buigen, dan rechts, en dan tussen haar benen. Ook moet ik onder haar buik prikken, zodat ze in een reflex haar rugspieren aanspant. En ik moet haar nog zachtjes masseren.
Voorlopig mag ik niet rijden, minimaal een week à 10 dagen niet. Ik mag alleen maar longeren, liefst zonder bijzet. Het komt wel weer goed, maar het heeft tijd nodig