nou, ben nog steeds aan t balen... Ungaro loopt nog wat errug voorzichtig maar al stukken beter. Alleen heeft Pasjha nu n soort noodbeslag (naar mijn mening te krap soort reserve-ijzer
) en bovendien heeft ie zich blijkbaar toch flink vertrapt toen ik zaterdag met hem een rondje om ben gaan rijden en hij toch echt n stukje moest galloperen..... (kan me nu wel zelf tegen m'n hoofd meppen
) Resultaat is dat ie op links nog steeds onregelmatig loopt.
Volgende week maandag komt de smid om hem helemaal opnieuw te beslaan.... wil eigenlijk helemaal niet weten hoe lang t al geleden is dat ie helemaal beslagen is. Alleen heeft Ben de smid gevraagd om zich te melden omdat die toch bijhoudt wanneer ie voor t laatst n paard beslagen heeft
en aangezien ik geeneen hoefsmid ken die tijd over heeft is t bijna logisch dat ie nog steeds pas komt als er ergens weer n ijzer langs hangt.....
Ik wilde zelf eigenlijk zaterdag thuis in de rijbak rijden omdat ie n ijzer af had, maar toen zei Alexandra (dochter van Ben) dat ik ook wel n rondje langs de weg kon gaan; deed zij wel vaker als haar paard n ijzer af had. Dat heb ik toen ook toch maar gedaan, t was zo'n fijn weer. Had ik maar gewoon gedaan wat ik wilde doen
in de rijbak liggen geen stenen. Nou maar hopen dat Pasjha over n paar dagen weer lekker loopt, Ungaro trouwens ook.