Hier moest ik op groot gaan, kon zelf niet helemaal lekker meekomen..

Wat hadden we er een zin in...

Volgens mij hadden we hier een balk op.. nam nog een kleine huppel, waardoor het niet uit kwam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Bij stevige lichamelijke inspanning kan er spierverzuring optreden. Hierdoor kan de prestatie of arbeid van uw paard snel teruglopen. Met PAVO Eplus helpt u uw dier: uw paard beweegt zich zichtbaar soepeler en het kan de inspanning langer en makkelijker volhouden. Pavo Eplus bevat krachtige antioxidanten zoals vitamine E, C en Selenium welke de natuurlijke weerstand tegen de verzuring van spieren verhogen. Extra toegevoegd Magnesium bevordert de spiercoordinatie.
Karin schreef:
Karin schreef:
missmuts schreef:
De site van Boekelo doet het maar niet. Weten jullie waar ik aan kaarten kan komen?
missmuts schreef:Wat fijn, Chantal. Dat is echt goed nieuws. Nu niets gaan overhaasten, hoor!
Ik stel mijn vraag nog eens, voor het geval het over het hoofd wordt gezien:missmuts schreef:
De site van Boekelo doet het maar niet. Weten jullie waar ik aan kaarten kan komen?
andrea16 schreef:Scum schreef:Hij kan alleen oplopend. Met een groot display. Geel met zwart van kleur. 5 euro?
Ik heb hem toen bij de Hypoweert gehaald.
Is goed! (als hij het nog goed doet, maar daar ga ik van uit) Is het mogelijk om hem vanmiddag nog op te sturen? Dan heb ik hem waarschijnlijk vrijdag en kan ik em in Neede gebruiken