[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:23

Vief, wat voor dieet wordt dat? Ik eet sinds begin oktober dus ook geen suiker, koolhydraten en zuivel meer (de eerste vier weken dus echt heel trouw, sindsdien let ik er wel esterk op maar zondig ik soms), en ik heb er ontzettend veel baat bij. Als ik zo snel even keek, doet het er aardig aan denken.

Snoek, heb even snel het filmpje gekeken. Ze is in haar hoofd wel onrustig, maar naait er iig niet tussenuit. Ik wil best een keer samen rijden bij Rob, maar overdag lukt niet.

Anne, ik vind het nog steeds zo leuk dat je zo enthousiast geworden bent sinds de mod training :))

Joki, ik ben daar ook heel makkelijk in. Gewoon los rijden zoals je het zelf goed vindt.

En verder lees ik wel mee, maar ik a) kan het niet bijhouden en b) heb het veel te druk op werk en met paarden. Maar het gaat lekker, Ukkie blijkt inmiddels 1.67m groot te zijn maar blijft toch gewoon ons Ukkie :+: Zondag weer naar EL, ik heb er zin in.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:24

Lief dat je zusje toch nog lekker op Uk mag rijden. Heeft ze als ik dat zo hoort inderdaad wel een beetje verdiend :) Jasjes-spotten is gewoon heel verslavend en het 'winnen' van mooie jasjes is inderdaad wel echt een soort van sport geworden :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:26

Leuk toch Vief, daar kan je dan ook nog weer een leuk centje mee verdienen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:31

die is mooi vief, wat voor maat is het?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:33

Lielle: Ik ben echt op een enorme lijst van producten getest :) Van gekke kruiden tot cola (dramatisch, kan ik echt niet tegen en lust ik gelukkig ook echt niet) belangrijkste voor mij zijn dus de geen suikers, geen witte meelproducten (dus wel volkore), varkensvlees, witte wijn of rose (rood was wel goed), absoluut geen chocolade en hazelnoten, zo min mogelijk smaak- en geurstoffen, zwarte en groene thee, munt, allemaal verschillende soorten kool, appels (heel gek die liet ik de laatste tijd al verschrompelen zodat ze mee naar Woll konden :o), bananen en kiwi's, augurken, rode paprika en dan vergeet ik vast nog wel iets..

Maar dit is dus echt precies op mijn lichaam afgestemd. Dus het is echt een heel persoonlijk dieet :) Heb over 8 weken weer een afspraak en dan moet ik als het goed is al een heel stuk meer kunnen eten omdat alles dan alweer een stuk beter in balans moet zijn. Moet daarnaast probiotica slikken :)
Leuk is anders, maar ik heb wel zoiets van kom maar op :Y) Hoop dat het het gewenste resultaat gaat geven.

Het jasje is een maat 40. Hij is wel al gereserveerd :+ (gaat nogal snel, nog geen topic geopend)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:35

mocht je zoiets in een maatje 42 tegenkomen O:)

Dieet klinkt heftig, maar hopelijk heb je er net zoveel baat bij als ik :j En wel typisch dat je dat kennelijk zelf zo goed kan inschatten, die Cola is helemaal opvallend.

Ik volg dit dieet http://www.oerdis.nl/ mss kun je er inspiratie opdoen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:38

Zelfde soort dieet als ik ooit heb gevolgd (en eigenlijk nog steeds zou moeten volgen). Bij mij begon het alleen met enkel witte rijst en rundvlees zonder enige kruiden of iets. En toen langzaam weer opgebouwd.
Maar mag eigenlijk nog steeds geen suiker/chocolade/kleurstoffen/tomaat/etc.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:39

Wat een mooi jasje Vief! Jammer dat hij al gereserveerd is.
Leuke filmpjes Snoek en Anne.
Wij eten hier ook weinig suiker en zuivel, maar dat komt door allergie van mijn moeder. Succes met het dieet Vief.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:41

Ga ik vanavond eens naar kijken :) Dankjewel! En als ik er een in maat 42 vind laat ik het je weten!

Vind het wel jammer dat ik dan wat minder makkelijk in mijn studentenhuis kan mee-eten, maar als ik kook is het denk geen probleem, blijft vast genoeg lekkers over en wordt ik wat meer gedwongen om zelf wat te maken ipv met een pakje ;)

Ik vond vooral de vis heel erg leuk. Kan ik eindelijk zeggen dat ik het gewoon niet mag eten ipv dat ik het niet lust. Margarine zelfde verhaal, heb mijn moeder maar opgebiecht dat ik vroeger wanneer ze toch in mijn ogen 'eigenwijs' margarine op mijn broodjes smeerde ik ze in de tuin begroef... :o Had ik nog nooit verteld en vond dit wel een mooi moment :Y)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:44

en wat zei je moeder? :D

Er is ook een goed kookboek over het oerdieet, erg boeiend. Mijn ervaring is idd wel dat je erg moet wennen, omdat al je routines er niet op afgestemd zijn. Het moeilijkste vind ik het vinden van een alternatief voor het ontbijt (ik mag dus geen brood en zuivel) en als je snel onderweg iets wil halen. Maar het went, ik heb nu vaak studentenhaver bij me, en zo raak je er wel aan gewend.

Lau, ik moest idd meteen aan jouw verhaal denken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:10

:)ddd
I'm on the top of the world,
looking down on creation
and the only explanation I can find
is the love that I found
ever since you've been around
your love's put me at the top of the world
:)dddd

even wat nostalgisch mee blèren :D

son of a gun we'll have big fun on the bayou

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 20:25

Wat grappig Vief!
Teintjeh dat is aardig zeg van jou! Maar kan mij het wel voorstellen.
Texelse super dat de uitslag positief was!!! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 21:09

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 21:10

Top of the world is een mooi liedje :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 21:24

Goeieavond!
Ben pas net terug van stal. De trailer heb in in een wasbox nog even een laagje wax opgespoten, hij is echt heeeel netjes geworden! Lijkt wel nieuw :D! Vorstin was helaas iets minder. Die heeft gister een wondje opgelopen zag ik, en dat been was dik. Had ook het idee dat ze er af en toe niet zo lekker mee liep aan de longe, maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Heb 2x gekoeld met een icepack en met haar over het harde gestapt. Verder was ze wel gewoon lekker wakker en niet stijf van gisteren. Boven haar ogen is het ook weer dik, dus ik heb haar ogen schoongemaakt. Maandag ga ik de DA bellen voor advies, want dit heeft ze nu al 2 weken! Ene dag bijna niet, andere dag heel erg. Echt stom dat ik zo lang heb gewacht, maar omdat het ook veel minder was, dacht ik dat het wel meeviel.

@ Annetje, balen van je tentamen!
@ Vief, dat klinkt interessant zeg! Ik denk dat 8 weken geen suiker echt ook heel goed is, dan kick je echt volledig af! Heb er alleen de kracht niet voor :P
@ Tientjeh, hopelijk kan je zusje snel iets vinden idd!
@ Lielle, alvast heel veel plezier as weekend! Alleen met Ukkie nu dan toch? Heb nu met Tientjeh les afgesproken, maar zal eens kijken wanneer ik hierna weer kan.
@ Mootje, spannend!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 21:59

vief: wat een ontzettend mooi jasje!
Tientje: toch maar hopen dan dat je zus zelf iets vindt ;)
Mootje: spannend!

Had vandaag wedstrijd met Beat, dressuur en springen. Nou ik zat er om 6 uur op maar wat liep dat uit zeg! Kon om half 8 de springring in, dus ik er in viel het meisje wat nog bezig was van haar paard af en dat paard recht op Beat af. Beat over de rooie maarja ik moest starten dus ik naar hindernis 1, wat een noodsprong was dat en ze redde ons echt maar daarna was ze er mooi bij en sprong ze uit het boekje :+: 1 balkje dus.

Kon meteen vanuit het springen in uitgestrekte draf door naar de dressuurring :Y) daar eerst maar eens de martingaal en peesjes er af. BP uit dressuurzweep er bij en verder maar met mijn springkloffie de ring in.
Ze was zo moe dat de proef wat te braaf ging maar vond het al prima hoe ze het deed, had 177 en 183 (met een 9 voor halsstrekken :D) en was daar zeer tevreden mee. Volgende keer loopt het hopelijk wat fijner allemaal en kan ik er iets meer aanrijden in de dressuur.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 22:05

Super toch Evony!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 22:09

klopt :D ben heel trots en super tevreden :D
Mocht je trouwens een slaapplaats nodig hebben voor westerbork lau dan kan dat bij ons :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 22:23

Vief wat een mooi jasje dacht ik maar die heb ik toch??? :+

Morgen komt er even iemand Schimpie temmen _-:(

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 22:24

Evony gefeliciteerd met je wps en fijn dat het goed ging
Anne balen van je tentamen
Vief spannend zo een dieet. Ik hoop dat het helpt. Jasje is erg mooi. Ik ben ook weer aan het kijken maar ben er vrij zeker van dat ik een donkerblauwe met krijtstreep als je ooit zoiets hebt laat maar weten.
Balen snoekiej dat ze een wondje heeft

Losrijden op het losrijdterrein zoals ik wil doe ik ook wel, maar bij het rondje ring verkennen (waar ik dus bij voorkeur even hard wil) ben ik over het algemeen wat voorzichtiger. Bij het losrijden hard heeft weinig zin omdat ik dan voor de proef nog een minuut of 2 voor de deur stil mag staan en dan is Ferrose het wel 'vergeten'

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 22:28

Tg, heeft schimpie bootcamp nodig?
Evony, dat liep dus enorm uit!

De hal staat hier vol met pakketjes :+ ook nog twee lantaarns voor mijzelf gekocht vandaag en ik heb een mooie radiator voor in.de badkamer gezien.
Morgen wordt ook het dressuurzadel opgehaald om te passen. Ik hoop maar dat hij past. Dan ben ik die ook kwijt!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 22:30

Hoi hoi

@ Mootje hij is helaas nog niet thuis, stal is nog niet klaar. :D
@ Noor wat fijn dat jullie huis lekker op schiet.
@ BVW uit mijn broek scheuren doe ik nog wel eens uit mn bh gelukkig nog nooit :D Lekker gewinkeld?
@ Anthea veel plezier in China,
@ Teegee wat glanzen ze beide mooi! Wat een knapperds!!! (je staat ook in de hoefslag met een verhaaltje en een foto!!! )
@ Eef_bam vreselijk zulke leraren!
@ Texelse super fijn dat de uitslag goed is! Misschien zien we elkaar dan toch een keer, niet in Chaam maar in Westerbork.
@ Mirthe wat balen dat je cc niet fijn ging! :(:) voor de volgende keer ... het kan dan alleen maar beter gaan :7
@ jantine wat ben jij lief tegen je zusje! En natuurlijk ook lief van haar dat zij jou zo fijn heeft geholpen toen jij zwanger was. Hopelijk staan deze paarden haar zo aan dat ze er 1 van uit kiest.
Vief wat een mooi jasje!!! Zonde dat die ene knoop anders (lijkt) te zijn.
Super toch Evony! Netjes dat ze toch zo om kon schakelen.

Ik heb lekker gewerkt, vooral de laatste klant was leuk helpen. Geert kwam want er moest natuurlijk een mooi hoofdstel voor Andor uitgezocht worden. Hij heeft nog een mooi cross dekje uitgezocht van Scapa, donkerblauw met bordeau rood. Staat denk ik op beide paarden mooi.
jullie hadden het over 1 mei crossles, ik heb dan eindelijk weer de eerste cross les. Ben dan in Renswoude

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 22:47

Vief: Zo'n soort jasje in maat 34 en hij is verkocht :~ .
Snoekiej: Balen van dat wondje en haar ogen. Ik vind dat filmpje lastig beoordelen trouwens, ze lijkt niet echt sterk maar trekt wel elke keer aan de teugels, ik vind het er apart uitzien, zo heb ik een ander paard nog nooit zien doen bedoel ik dan.
Evony: fijn dat het springen op h1 na goed ging, een een 9 voor halsstrekken is echt goed :D !
TG: Schimpie niet lief ?
Anthea: Veel plezier in China!
Joki: En volle galop voor de ogen van de jury zou ik ook niet doen :+ , ik meen mij te herinneren dat je zelfs alleen mag stappen/draven bij het verkennen van de ring, maar dat kan ik fout hebben.
Mm: leuk een nieuw hoofdstel en crossdekje voor de nieuwe topper!
Over dieeten: Ik eet echt alles waar ik maar trek in heb dus ook veel suiker, chocola en nog van alles :o , ik voel me gezond er komt geen grammetje aan of af dus ik maak me ook nergens druk om.
Alleen varkensvlees probeer ik mee op te passen, maar dat is omdat mijn huid daar slecht tegen kan.

Vandaag heerlijk gesprongen in het zonnetje, omdat ik verder geen cc heb dit weekend zijn Bam en ik flink aan het werk gezet. Bam was een beetje heet maar sprong wel erg fijn, we hebben rustig naar de 1.20 toegewerkt :) .
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 08-04-11 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 22:59

Eef_Bam schreef:
Alleen varkensvlees probeer ik mee op te passen, maar dat is omdat mij huis daar slecht tegen kan.

Wat zielug voor jouw huis. :D :P

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 23:06

_Sim_ schreef:
Eef_Bam schreef:
Alleen varkensvlees probeer ik mee op te passen, maar dat is omdat mij huis daar slecht tegen kan.

Wat zielug voor jouw huis. :D :P

:+, ik zal het even aanpassen :o .