[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 20:59

@ snoekiej Laat het de verzekeringen onderling maar uitvechten wie de schuldige is.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:09

Mootje schreef:
Snoekiej, Als zij de rekening krijgt, kan zij deze declareren met de toevoeging dat het (misschien) op jou verhaald kan worden. Dit doen de verzekeringen onderling. Als jij schuldig bent, zal jouw AVP uitkeren, zo niet, zal haar zorgverzekeraar uitkeren. Niets om je zorgen over te maken, maar ik zou morgen even je AVP (die van je ouders ;) ) bellen om de situatie voor te leggen :j

Precies. Niet te druk om maken hoor, laat de verzekeringen het idd maar uitvechten!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:16

Allereerst voor Simmie: GEFELICITEERD!!!! *\o/* Echt super gaaf dat je eindelijk weer kan beginnen!!!

viefdepief schreef:
Rowo: Ik had net echt bijna heel hard hoi tegen je vriendje geroepen. Bedacht me net op tijd dat hij me helemaal niet kent _O- Was wel weer een lekkere actie geweest anders :D

_O- Hahaha, waar zag je um dan? Ik zal um vnvd wel eens zeggen dat als een blond meisje met lang haar 'hoi' zegt, dat jij dat bent. :D

@ snoekiej: jeetje wat een gedoe zeg... Laat ze het idd maar lekker uitzoeken!
Mijn kosten van de ambu (ritje van 15minuten kostte 911 euro!!! :oo ) worden wel door mijn ziektekostenverzekering vergoed, maar ja dat was geen ongeval waar meerderen bij betrokken waren.

@ mootje: Hypotheken heb ik echt te weinig verstand van :o Daar kregen we op de opleiding echt te oppervlakkig les in. Maar k zit bij de Rabo in, dus daar moet snel maar verandering in komen. :j

Ik heb vnvd met Avi weer gesprongen op de club. Maar mijn vertrouwen moet echt nog groeien. Ben nog steeds bang dat ze der poot weer in een oxer steekt en we samen op de bek gaan. Gelukkig sprong ze vandaag voorzichtig voor haar doen en goed in de manieren, iets wat ze sinds mijn val in juli niet meer heeft gedaan.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:22

Goedenavond.
Caro: Fijn dat die ruiter zo enthousiast is over de ruin :).
Sim: Topnieuws :D !
SP: welkom en gefeliciteerd.
Noor: leuk , zo'n penny-actie hebben we allemaal wel eens nodig :D .
Snoekiej: De verzekering zal dat hopelijk regelen, wel dubbel;l balen dat je ook nog zo'n last van je arm hebt :(:) .

Speech ging hem echt niet meer worden, hij kon gelukkig na een boze preek verplaatst worden naar donderdag.Ik ben er ook echt niet bij met mijn hoofd, ben alleen maar bezig met Ysselsteyn :o .
Bam had vandaag lekker vrij, hij mochte even aan een halstertje en longeerlijn uit zijn kanarie gaan, hij haalde zijn arabierenact inclusief staart in de lucht, neusgaten open en snurken weer uit de kast _O-.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:32

@snoekie: stal is in Moergestel, zal me ook even moeten verdiepen in locaties met wedstrijden enz in de buurt, al denk ik dat het over het algemeen wel wat verder rijden word voor wedstrijden dan we gewend zijn.

Ik heb overigens ook een soortgelijk akkefietje met verzekeringen enz, paar weken geleden van mn fiets gereden, gebeurde notabene 20m van fietsenstalling af op parkeerterrein van mijn werk
Dus dat word ook nog een leuke wat betreft schuldige enz.
Ik val in ieder geval onder verzekering van mn werk dus die mogen het lekker oplossen voor mij, hopelijk houd ik er geen blijvend letsel aan over.
Als je gewoon schadeformulier enz hebt ingevuld kan de verzekering er mee verder.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:44

Gelukkig, dat klinkt als positief nieuws!
Ik ga morgen de verzekering bellen :)

Fijn dat Avi lekker sprong Rowo. Kan me voorstellen dat het nog steeds wel spannend is hoor!
Haha, lekker dat Ban zo uit zijn dak ging Evie!
Auw, dat is ook pijnlijk SP! Werd je aangereden door een auto?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 21:49

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:54

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 21:55

Tja, Ik durf te wedden dat het gros in dat topic de 911 euro van Rowo haar ambulance-ritje niet klaar heeft liggen :n

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:56

Zo te lezen niet nee....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 21:58

Die drie maanden dat ik in het ziekenhuis gelegen heb, was ik particulier verzekerd en alle rekeningen kwamen binnen bij mijn vader... Wat een geld was dat :oo Alleen het bed kostte al 800 gulden per dag!

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:01

@snoekiej: inderdaad aangereden door een auto, in eerste instantie niet al teveel schade: fiets en jas kapot en mijn handen afgeschaafd.
De nacht na de aanrijding had ik toch wel heel veel last van mijn hand, naar het zkh geweest en de kans bestaat dat ik een handwortelbeentje gebroken heb.
Er zijn al 2x fotos gemaakt maar ze kunnen het niet goed zien, heb dus nu een ct-scan gehad waar ik komende vrijdag de uitslag van krijg.
Tot die tijd heb ik dus gips, dit botje geneest namelijk heel erg slecht...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 22:02

Pff, Daar ben je lekker klaar mee SP :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:03

Ik maak mijn eigen risico altijd met gemak op :D

Alleen al afgelopen jaar. 4 dagen ziekenhuis opname, knieoperatie, MRI, heel veel huisartsbezoek, fysio, etc.
Ik krijg na iedere foto voor een mogelijke botbreuk (toch wel gauw 2x per jaar) een brief van de verzekering of ik niet iemand anders aansprakelijk kan stellen en zelfs telefoon of ik mishandeld wordt :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:05

peanutbutter schreef:
... en zelfs telefoon of ik mishandeld wordt :+

:=

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:09

Klinkt bekend PB.

Ik heb mega snel blauwe plekken en een fysiotherapeut heeft dat ook eens aan mij gevraagd. Had de info van het blijf van mijn lijf huis ook al voor me opgezocht/nagevraagd <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:11

Ik ben ook altijd blauw... Stoot me 1 x en ja hoor het is raak.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:16

Mijn eigen risico is na mijn ziekenhuis bezoek (mijn allereerste keer in mijn leven) nu wel op... Gaat lekker dus.

@ pb: jij hebt helemaal wel een abbo op het ziekenhuis ja :+ Maar wel balen hoor. Nu geen last meer van?

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:16

@mootje: Toen ik voor de eerste keer naar het zkh ging kon ik er nog wel mee lachen, toen werd er gepraat over 2 wkn gips voor het geval het toch gebroken zou zijn maar daar gingen ze niet van uit.
Het lachen verging me toen ik na 2 wkn terug kwam voor nieuwe fotos en er wel een breuk leek te zitten en dus een ct-scan moest (en daarbij meteen te horen kreeg dat ik dan om mee te beginnen 6 wkn gips zou krijgen), voor gehele genezing staat 3 to 4 maanden... ik kan mijn vingers gelukkig wel bewegen dus ik kan wel beetje rijden en zo.
Beetje voorzichtig doen maar ik hobby wel een beetje

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 22:19

Ik heb net vorige week mijn ER opgemaakt. Ik zit te bedenken wat ik nog kan uitgeven dit jaar :+ Ik ben al 3x naar de TA geweest, 1x naar de kaakchirurg, heb mijn brillen vergoed gekregen.....
Snel blauwe plekken is inderdaad irritant! Ik had altijd blauwe schenen toen ik nog aan muay thai deed :=

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:20

Mijn ziektekosten verzekering loopt nog via mijn pa :o Maar daar gaat snel verandering in komen als ik samen ga wonen. Dus ik heb totaal geen inzicht in wat bij ons vergoed wordt en wat niet. Volgens mij alleen de TA niet.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:56

proficiat sim, helemaal super!
Weet niet wie het vroeg maar Adelinde is dus echt uitgeschakeld, rijdt ook de individuele onderdelen niet meer ;(

en verder zag ik een nieuw gezicht, welkom en proficiat! Je gaat in mijn geboortedorp wonen trouwens, en Moergestel ken ik ook wel (woon nu omg Ehv).

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 06:12

_Sim_ schreef:
Welkom SP (kun je gelijk wennen aan de afkortingen die we hier voor elkaar gebruiken), zo'n uitgebreid voorstelverhaaltje heeft nog niemand ooit gedaan! Natuurlijk mag je meepraten hier. :D

Ontzettend zuur voor Adelinde zeg! Al dekken mijn woorden de lading niet.....

Sim is overigens aangenomen bij degene waar ik vanmorgen op 2e gesprek ging. *\o/* Ik begin volgende week al! Jammer genoeg nog wat weinig uren, maar je moet ergens beginnen. :D
De andere heb ik vanmorgen gebeld en zij zouden vandaag contact hebben met de opdrachtgever. Hoor dat dus ws morgen pas.

Dat is geweldig Sim! Misschien belt die andere ook nog, en dan heb je straks gewoon de keuze uit die 2.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 08:06

Goeiemorgen :wave:

Ik zal zo eerst eens de paarden van bokker Malloesje gaan rijden. Vanmiddag nog werken en vnvd mijn eigen 2 rijden, met Zetje heb ik les. Druk druk druk :Z

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 08:10

Zo, Rowo Jij hebt er zin in :D

Ik heb de komende 2.5dagen een vergadering en vrijdagmiddag ben ik lekker vrij. Dan wordt mijn bolletje wol Corion geschoren :=