Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mootje schreef:Snoekiej, Als zij de rekening krijgt, kan zij deze declareren met de toevoeging dat het (misschien) op jou verhaald kan worden. Dit doen de verzekeringen onderling. Als jij schuldig bent, zal jouw AVP uitkeren, zo niet, zal haar zorgverzekeraar uitkeren. Niets om je zorgen over te maken, maar ik zou morgen even je AVP (die van je ouders) bellen om de situatie voor te leggen
viefdepief schreef:Rowo: Ik had net echt bijna heel hard hoi tegen je vriendje geroepen. Bedacht me net op tijd dat hij me helemaal niet kentWas wel weer een lekkere actie geweest anders
_Sim_ schreef:Welkom SP (kun je gelijk wennen aan de afkortingen die we hier voor elkaar gebruiken), zo'n uitgebreid voorstelverhaaltje heeft nog niemand ooit gedaan! Natuurlijk mag je meepraten hier.![]()
Ontzettend zuur voor Adelinde zeg! Al dekken mijn woorden de lading niet.....
Sim is overigens aangenomen bij degene waar ik vanmorgen op 2e gesprek ging.Ik begin volgende week al! Jammer genoeg nog wat weinig uren, maar je moet ergens beginnen.
![]()
De andere heb ik vanmorgen gebeld en zij zouden vandaag contact hebben met de opdrachtgever. Hoor dat dus ws morgen pas.