Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
....
Hahahaha.. denk wel die van Eurostar, ook een soort buitenlaars..
, die ik heb op 23 november gekocht, waren vooralsnog 180 euro.. Maar misschien ligt het ook aan mijn manier van uitdoen
?
Op de ANWB wastie in de uitverkoop geloof ik..
.. 
!
Iemand nog interesse in een bruin gestreepte mocca-kleurige Kentucky maat 42
?
Ik ben wel erg benieuwd!! Heb je al een foto gemaakt!?

viefdepief schreef:Ik heb weer een prachtig jasjeIemand nog interesse in een bruin gestreepte mocca-kleurige Kentucky maat 42
?
Verder heb ik nog nieuws, maar dat moet nog even tot na het weekend wachten voordat ik het kan plaatsen

.. 
Vandaag heb ik haar benen geschoren. Gister had ik haar gezicht, oren (met praam) en staart gedaan. Laat het nou maar opschieten

En ik heb de P&S ook nog niet binnen. Meestal wel op vrijdag
Ben benieuwd naar het nieuws 
bij dezelfde jury als waar ik een maand geleden 185 heb gerden voor een proef die naar mijn idee veel minder goed ging.
, terwijl het naar mijn eigen idee steeds ietsje beter gaat.
Over een tijdje gaat het ineens heel wat beter. Misschien ook nog af en toe wat clinics rijden zodat er iemand een frisse blik op werpt? Dat kan ook nog helpen. En wat ik ook wil gaan doen is af en toe proefgericht lessen. Bij mij vallen er in de afwerking van de proeven ook zeker nog wat punten te behalen. 
?

Wat is dat paard ontzettend opgeknapt zeg. Veel succes in Markelo, en misschien zien we elkaar daar!
We wonen trouwens vlakbij elkaar, ik woon in Oostwoud (stad
), vlakbij Medemblik.
Vind dat zo'n rotklus!!!maar in de M1 (en M2 trouwens ook nog) wordt nog geen verzameling gevraagdCitaat:[Evie_Bandido
Ik ben nu echt wel een beetje klaar met die dressuurwedstrijden, we zijn gewoon nog niet helemaal M1-waardig kwa verzameling, en als ik de jury's mag geloven worden we alleen maar slechter, terwijl het naar mijn eigen idee steeds ietsje beter gaat.
Maar de M1 is absoluut een lastige klasse. Met Jer ging het allemaal vrij makkelijk, maar met mijn merrie heb ik daar echt lang in gerommeld. Op een gegeven moment ging de knop om en dan ben je er ook zo weer door. Je hebt helemaal gelijk dat je hem eerst nog even doortraint!
Goeiemorgen!
.
.
Leuk paard.
.