Goedenavond! Ik heb morgen t/m donderdag examencursus Biologie. Geen Koninginnedag voor mij dus En ook een paar dagen niet naar Vorstin, ben bang dat ik dat niet meer trek. Je hebt van half 9 tot half 7 les, en ook een avondprogramma tot 9 uur. Vorstin heeft vandaag lekker losgelopen, en ik heb al mijn tuig weer eens onder handen genomen
Gefeliciteerd met alle winstpunten en prijzen Marloes ! Super debuut zo! Lekker dat je een 5.5 hebt Vief! Raar inderdaad Rosalie! Jammer dat het niet helemaal lekker ging Marieke. Moest je het parcours niet uit toen het zo lang duurde? Gefeliciteerd met de winstpunten Rowo! Leuk paard is Lasko Jetske!
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 27-04-09 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Jah het shoppen was heerlijk, heb toch weer zulke mooie schoenen gezien... *zucht*... hele mooie peep-toe's, heb even staan kwijlen in het Hilfiger hoekje
Denk dat ik maar op de rommelmarkt ga zitten ofso op koninginnedag, al mijn oude schoenen te koop aanbieden , moet immers ook een beetje ruimte creeëren ..
Hoi! :d bericht met mijn tel.. Pfff weet nu weer waarom ik met dat ding nooit op het inet zit.. Wat een gedoe hahaha! Morgen weer lekker op buitenrit met Wo ben benieuwd!! Slaap lekker allemaal
Goeiemorgen! @Vief: Fijn dat je je tentamens gehaald hebt! @Sussie: Helaas kan ik je ook niet helpen, is een beetje ver weg. @Malloesje: Zo, dat is nog eens een superdebuut! Gefeliciteerd!! @Rowo: Gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten. @Jetske: Appart kleurtje, Hopelijk ga je veel plezier met hem hebben! @Lotte: Dus weer lekker geshopt gisteren. @Marieke: Balen dat het niet helemaal wou bij de cross. @Snoekiej: Wat raar dat je die cursus ook op Koniginnedag hebt.
Ik ben gisteren terug geweest naar het ziekenhuis, het gips zat me echt irritant en mijn hand bleef maar dik. Toen ze het eraf haalde was mijn hand nog steeds helemaal blauw en bij mijn vingers wit, aangezien het daar waarschijnlijk toch te strak had gezeten. Toen dus ander gips gekregen, rood, en morgen weer nieuwe halen. Hopelijk gaat het dan goed. Gisteren ook Nika nog geprobeerd te dressuren, maar dat snapte ze in het begin niet zo. Later werdt het gelukkig beter. Vandaag maar even een sprongetje maken
Mogge allemaal!! JN, mooi dat je naar het zh ben geweest! Want te strak gips kan hele nare gevolgen hebben.. wo staat al op het land, ideaal! Hebben as zondag onze 2e crosstraining! Heb er zin in!!
Goedemorgen! JN, vervelend zeg! En wel stug doorrijden, haha.
Heb vanmorgen al ff gereden, het miezerde wel wat. Ach, die paarden geven er niks om en ik eigenlijk ook niet Daarna even gedoucht en straks aan het werk tot 18.30 ongeveer.
Gelukkig heb je ander gips JN. Heb ook hele nare verhalen gehoord van mensen die te strak gips hadden.
Ik heb zo een presentatie en dacht zal maar vroeg vertrekken. Was er dus gewoon geen verkeer en was ik in 35 min op de University College Had nog wel 1.5 uur de tijd genomen.
Jetske
Geplaatst: 28-04-09 14:08
Waha, Nou ja dan was je iig op tijd PB
Rijden met Lasko ging goed. Dit was pas de derde keer dat ik erop zat en de eerste keer aan de 'serieuze' dressuur (1x gesprongen en 1x gecrosst ) Het ging fijn