Ik zit nu in Dalfsen Bij een vriendin. Vanacht even naar Takens geweest. Was wel leuk . Vanmiddag weer naar huis en om half 5 werken .
Vrijdag avond had ik springwedstrijd gehad. Het was wel buiten, maar op het zand. het had heel veel geregend. Maar ik had geen last van de bodem. 1e parc was die wat kijkerig nog. maar wel ok springen. Had ik 2e balken (op hindernis 1 en 2 ). Het tweede parcoursje, was die met losrijden super fijn. (dacht toen, laat ik toch maar weer dressuur gaan rijden ) En in het parcours was die ook fijn. Kwam mooi uit. Veel lekkerder door de wendingen te rijden dan het eerste parcours (hij was ook niet kijkerig meer dus dat scheelde). Alleen tilde die gewoon zn benen niet op . zo stom. Had 6 balke. Had echt zoiets van jeej wat springt die fijn.. heb je dat Nja volgende keer maar weer zien .
Ik kan toch nog B paarden startten in P' hagen Zou eerst mijn oefencross rijden maar nadat ik vorige week mijn winstpuntje had gereden vond ik het toch wel leuk om gelijk officeel tegaan
zo buitenrijden was heerlijk. Mais was eraf gehaald, dus ff helpen het veld omploegen! Nu ga ik maar eens richting stadion, voor een wedstrijdje voetbal!
Vief: lekker he zo'n powerbroodje met vlokken Kim: jammer van je balken! Maar wel fijn dat het iig goed voelde. Dela: fijn dat het buitenrijden zo lekker was Dyaco: fijn dat je dan al B kan starten!
Laatst bijgewerkt door TeZzz op 30-09-07 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Ben ook weer terug van concours. Was t eerste indoorconcours weer (gelukkig, met al die regen) Kameel sprong slecht. Met inrijden was die al hartstikke wild, we vlogen alle kanten op. En in het parcours was er ook niets met hem te beginnen. Beide parcoursen een balk. En in het 2e parcours heb ik hem 2x stil moeten zetten omdat ik hem gewoon niet meer kon houden. Mijn positieve gevoel van vorige week is al weer helemaal weg Weet echt niet wat ik met hem aan moet. Hij kan best fijn lopen maar 9 van de 10 gaat het gewoon slecht. Gelukkig volgende week crossen in Vasse, daar heb ik heel veel zin in
Kim; balen dat je zoveel balkjes had terwijl die zo fijn liep Psst: hoe is het gegaan? IS: fijn dat je een leuke avond/nacht had edit Hilde: super van je punten en 1e prijzen!!
Balen Kim.. Hilde: Super joh! Dyaco: leuk dat je nu B kan starten!
Net Risky gesprongen, ging echt lekker!! Donderdag 1e keer terreintraining ! Joery gedressuurd en ging ook goed. Het is hier nu ook heerlijk weer, lekker zonnetje enzo!