Ik ben al weer thuis 
Het terrein lag er nog super bij. Mochten de parkeerplaats voor de vrachtwagens parkeren zodat we er niet uitgesleept hoefden te worden en ook de ring was nog perfect. Ik heb geen plas gezien
enige was dat de bodem een beetje zoog.
Opgezadeld en toen naar het losspringen gegaan. Het was al erg rustig en ik hoorde al dat er gister in het M iemand met 3 balken gewonnen had omdat er maar 2 mee hadden gedaan
Maar gewoon rustig los gaan rijden en ik mocht zelf weten wanneer ik erin ging. Lipso was wel vrij druk al met inrijden. Maar het woei hard en er waren veel vlaggen, spandoeken enzo. Het parcours was best lastig. Alleen maar gebrokenlijntjes en echt geen standaardparcours 
Losspringen was goed dus toen de ring in. Lipso werd gelijk erg wakker en ik was de ring nog niet in of ze belden al. Beetje vervelend want het was direct op stijl en ik moest nog groeten en hindernis 1 was helemaal aan de andere kant van de ring. Gegroet en toen rustig naar hindernis 1. Tenminste dat was het plan 
Lipso wilde niet langs de kant pakte het bit vast en was alleen maar om zich heen aan het koekeloeren. Had zelf niet veel te vertellen, maar omdat de tijd al bijna om was toch maar richting hindernis 1 gegaan. Heb hem nog even op de rem gezet zo'n 5 meter voor de start omdat hij hem ertussen uit wilde peren en toen richting 1. Maar stoute Lipso had andere plannen. Hij pakte het bit en trok zo de andere kant op, had er weinig tegen in te brengen dus weer aangereden en toen deed hij het gelukkig wel.
Daarna ging het eigenlijk wel redelijk, laatste stuk was mooi
En voor de rest gewoon foutloos.
Toen naar het andere parcours. Weer een parcours met gekke lijnen en weer direct op stijl. Na nog een paar losspringhindernissen gesprongen te hebben vrij snel gestart. Ik had gehoopt dat Lipso zich nu weer als een 14-jarige ipv een 4-jarige zou gedragen maar dat was niet het geval 
Hij was weer heel druk en toen hij eenmaal hindernis 1 in het vizier had ging het gas er toch op
Met een enorme bocht hem toch nog voor 2 gekregen (scheelde ook niet veel). Had op het laatst nog een mooi lijntje (dubbel) waarbij hij wel even goed luisterde, maar het was verder echt niet zoals het hoorde
. Ik werd in het parcours ook echt een beetje boos op hem, want hij zat me gewoon in de maling te nemen. Verder wel een foutloos rondje
Nog een hele poos beetje bij de ring wezen kijken en toen kwam Peter Geerink ook nog vragen wat voor paard het was.
Die moest ook wel lachen toen ik vertelde dat ie al 14 was
Uiteindelijk was ik in het tweede parcours ook nog 2e geworden!
Morgen gaan we weer, maar dan 2x dressuren