Balen van je zadel Sjaan, ik heb trouwens bij Riel Klumper in Almelo ook de singel besteld. Ben benieuwd hoe die eruit ziet...
Ik zag trouwens ook een paar fijne springverslagen voorbij komen.. super!!
Voorlopig ga ik even niet starten. Ben iets te druk met werk en klussen in huis. Dan ga ik liever even relaxed trainen als ik tijd heb dan dat ik persé moet rijden en trainen voor de wedstrijden... Is ook een stuk lolliger
Als het goed is start ik ergens in April wel weer. Lekker buiten.. niet dat gepruts binnen...
Gisteravond springles gehad. Ging veel beter als de vorige keer. Ik had met losrijden al een beter gevoel. Ik had een langsglippertje langs een oxer, maar dat was m'n eigen fout. Verder ging het echt super!!
Yep! Gisteravond laat is de smid nog geweest. Pasjha heeft een nieuw ijzer onder gekregen en wordt a.s. maandag helemaal rondom nieuw bekapt & voorzien van nieuwe ijzers. Hij heeft ook naar Ungaro gekeken en hij heeft dus een hoefzweer in de teen van zijn rechter voorhoef. Hij heeft het ook open kunnen maken, dus het zal wel vlug goedkomen. Ik kan blijkbaar gewoon direct beginnen met rijden.... begin vanavond gewoon lekker rustig thuis om te kijken hoe t gaat. We blijven t hoef wel nog effe baden.
Wanneer kun je normaal beginnen met rijden na zo'n hoefzweer? Als t open is dan hé. Ben zegt dus dat ik gewoon direct weer kan verder gaan rijden, ik vind t toch n beetje eng hoor.... ben allang blij als ie weer normaal loopt...
Ik heb toen gewacht tot de kreupelheid weg was. Dat was bij Ienie 3 dagen. Het is ook eens 2 maanden geweest (toen hij te lang had gezeten). Dus nu zorgen dat er geen troep in de opening komt en als ie niet kreupel is gewoon voorzichtig rijden.
ben benieuwd hoe ie vanavond loopt.... hoop dat ie vlug beter is, kan ik m weer lekker gaan oppakken voor Chaam... hoop dat dat niet té optimistisch is