Ik heb vanavond dus springles gehad, het was echt heel erg warm en benauwd. Ze liep ook niet helemaal lekker, moest echt rijden terwijl ze normaal gewoon tempo houdt tussen de hindernissen. Dacht eerst dat ze misschien ziek was ofzo, maar ze kijkt wel fris en gezond uit. Instructeur dacht door de benauwdheid en dat ze de hele dag op het land heeft gestaan. Moet haar morgen een paar uurtjes buiten laten en dan binnen zetten, zodat ze daar vrijdag in ieder geval geen last van kan hebben.
Hier kom ik ook weer even langsgevlogen, heb het nogal druk laatste tijd Moet nu vaak werken, en dan 's avonds meestal Britt rijden (en af en toe oppassen)
Net Britt en Cyrano gereden, nou, die waren alles behalve rustig Britt 'gewoon' gereden, niet heel lang.. Daarna was ik van plan Cyrano zonder zadel in de wei te rijden, maar daar heb ik maar van afgezien, Britt was weer eens ontiegelijk jaloers aan het doen (ze is altijd jaloers als ik in haar bijzijn op een andere pony rijd ) Dus heb met Cyrano zonder zadel over de dijk gereden
Morgen moet ik trouwens weer werken, vrijdag Maarsbergen en dan van zaterdag t/m zaterdag op kamp, zondags naar CSI Twente en dan maandags weer werken
Ik heb net ook dressuurles gehad. Het was eigenlijk niet te doen zo benauwd. Legato was overigens helemaal niet mat en vond het de uitgelezen dag om maar weer een een training 'spaanse rijschool' te doen. Het oefenterrein van de vereniging ligt op 50 meter afstand van onze wei, waar verschillende hengstige merries staan en Legato moet dan toch even laten weten dat ie 'the man' is en dat die merries van hem zijn. (ondanks het feit dat ie toch al een hele tijd ruin is)
Morgen gaan we weer een rondje oefenspringen, altijd leuk.
Ik snap niet dat iedereen al kan gaan slapen? Dat hoef ik nu echt nog niet te proberen. Ik slaap met dit weer op zn vroegst om een uur of 01.00, maar ik hoef 's morgens dan ook niet zo vroeg op.
pfff, ik had ook dikke voeten vandaag... Ik liep vanmorgen van de trein naar kantoor, maar mijn schoenen knelden... Toen ik op kantoor was kon ik bijna niet meer lopen Maar ik moest 's middags nog naar brussel voor een vergadering, dus weer naar station gestrompeld. Op den haag op het station bij de etos simpele teenslippers gekocht en daar de rest van de dag op gelopen, voelde me wel een beetje stom, maar ja...
Normaal zitten mijn nette schoenen net aan goed, maar nu dus niet, zal wel met de hitte te maken hebben
LJ, leuke foto's, ook ik ben vooral fan van nummer 7!
Hier heeft het nog steeds niet geregend Alleen gisteravond wat gedruppel, op weeronline kon je goed zien dat de zware buien echt precies langs Hardenberg trokken. Helaas, van mij mag het wel even flink losbarsten.
Ik vond het op zich wel meevallen met de hitte gisteren. Online was wel een beetje zwaar op de hand. Die zal ook wel gedacht hebben: baasje is niet goed wijs!