Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:pff CD, dat moet echt een rotdag geweest zijn! Je wil die paarden toch graag oplappen. En al die verdrietige mensen ook, en je kan je altijd maar veel te goed voorstellen hoe ze zich voelen...
GvdT schreef:MJ ik krijg ook steeds meer crosskriebels. Weet je al iets van een les indeling?
Misschien is het wel leuk om dit jaar eens iets met alle deelnemers te regelen voor Pleun. Hij doet het al zo lang en ik vind dat ie daar best eens iets voor terug mag krijgen.![]()
miss_jumpy schreef:niet van de indeling, wel dat we in renswoude waarschijnlijk een keer kunnen valtrainen na de crossles!
Leuk idee!!
MissM schreef:Ik heb op het moment de oppas op 4 honden en 3 katten, en ik moet ook heel erg opletten nu. Een van de katten heeft al als naam: steelpoesje, dat zegt genoeg
Talida schreef:Heeft iemand ervaring met een Kieffer Garmisch (in mn poging om voor 5 maart een niet-dressuurzadel erbij te hebben)
jollyjoker schreef:Altijd leuk zulke dingen toch! Ik moet maar een Spirit plakboek gaan maken.
reeskees schreef:jollyjoker schreef:Altijd leuk zulke dingen toch! Ik moet maar een Spirit plakboek gaan maken.
"Spirits way of life"
reeskees schreef:Canter, mn paarden hadden gister die blauwe rubberen springschoenen (die ik in Gorssel bij je had gekocht) aan tijdens de springles. En iedereen vroeg waar ik ze vandaan hadHeb je nog meer???
Biertabje schreef:reeskees schreef:Canter, mn paarden hadden gister die blauwe rubberen springschoenen (die ik in Gorssel bij je had gekocht) aan tijdens de springles. En iedereen vroeg waar ik ze vandaan hadHeb je nog meer???
kobaltblauw?? dan moet ik er ook maar een paar aanschaffen!! past mooi bij mijn tenue