miss_jumpy schreef:Nou, op zich ben ik wel tevreden over ons voer, 5 granenmix aangevuld met vitaminen/mineralen en wat muesli, alles zit er wel in. Maar ik krijg er gewoon niet meer dan 1 schep haver in per keer, dat eet ie al slecht op. Dus ik zou er iets anders bij willen, maar geen brok, want die kan Os niet goed verteren,zit ie gelijk onder de bulten. Dus het moet een natuurlijk product zijn.
3 keer per dag voeren is ook geen optie, want dan staat ie buiten.
Muesli mag ik ook niet meer voeren dan 1 schep per dag, want melasse kan ie ook niet zo heel goed hebben. Hooi eet ie heel graag, dus daar prop ik hem nu vol mee, maar dat zet niet echt aan.
Onze pony is echt makkelijk, die kan alles eten en krijgt er nooit wat van, maar Os…. Lastig beest wat dat betreft! Maar was er niet iemand hier die mais voerde??
Ik voer idd maisgrutten bij (djinny) omdat dat, zoals Lielle al aangaf, een dikmaker is.
Als Os zo graag hooi eet, zou je ook Luzerne van Hartog kunnen proberen. Wellicht eet hij dat dan wel graag. De Fiber P waar ik het al eerder over had is ook een soort van Luzerne, maar dan nog een verfijndere vorm met nog wat meer ingrediënten.