! Buitenstaldeur is kapot gewaaid, maar voor derest geen schade. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, heb er al helemaal zin in! Maar eerst nog wat crossen...
.
. Je kan vantweekend ook in Heusden gaan oefenen, maar daar staat niet zoveel.
. Heb alleen de hindernissen gesprongen die me veilig leken en fijn aan te rijden waren, en het water hebben we in alle richtingen benaderd! Kleine aarzeling bij de eerste keren (zowel inlopen als inspringen als inspringen over boompje/ eerder tak), maar echt maar kort, dus ik ben tevreden!
. Begin weer alles super, maar ja...
. Woensdag training in Minderhout, met M.argo (moest je willen/ kunnen, er is nog plaats...)
Moet er volgens mijn promotor minimaal 15.000 hebben. Dat is wel incl. inleiding, besluit, abstract en dan het werkstuk zelf. Ik zit nu op 4000
En eigenlijk wil ik aan de ombouw van de camionette gaan beginnen. Ben tot de vaststelling gekomen dat het eigenlijk best dringend nodig is.
. Helaas heb je net het slechtse parcours ooit (allé hopelijk
) gezien van vriend en de 5j... man man man.
. Desondanks toch een balk op een sprong dat hij wat kijkerig was (en waar er veel een stop op hadden, de vlp sprong), en een stop richting de dubbel (waar er ook veel een stop op hadden). Ik zei nog bij het verkennen tegen m'n vriend: als je in de oxer voor die dubbel een sprong krijgt vanuit de voet, en hij land niet ver, begin dan onmiddelijk vooruit te rijden of je komt er niet... hij kreeg dus een sprong in de voet op die oxer en reed veel te laat terug vooruit en jah... pony stopte
. Maar voor de rest dus echt een mooie ronde!
. Daardoor ook paar tijdfouten maar verder dus wel heel tevreden. Uiteindelijk 8e geëindigd, vond ik nog niet te slecht.
. Ze hield zich helemaal vast in de rug en waren allemaal wat panieksprongen. Ze springt nochtans goed genoeg maar daar was nu niks van te zien.
.
.
.
.
.
veel succes!
weliswaar met wat extra lessen en héééél veel stress (waardoor het ervoor de mist in ging). Maar heeeyyyy tis in de pocket! Spontaan zin om weekendjes Limburg, zee, trainingen, cross etc te plannen, wie zei daar Veluwe?
. Wou naar Heusden gisteren maar mijn vader had de vanne aan iemand van stal uitgeleend… stom. Dan maar een heerlijk rondje gaan wandelen, met het zonnetje, zalig.