Veel plezier vanavond Evie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gr_roos schreef:Alles netjes bijgelezen en hetgeen me het meest bij gebleven is, is dat Mirthe tegen Lelie gaat zeggen dat ze rustig aan moeten doen met der enkelblessureMirthe ga je zelf dan ook even beter op je lijf letten???
.
. Familie van mij had de boel kapot, paard was aan de kletter gegaan, over het enkelspan, rijder van de kar af, door de dranghekken, kar verloren, in de andere hekken en toen dwars door de autoshow met allemaal splinternieuwe auto's
. Maar dat heb ik dus net gemist, denk ook niet dat ik daar gelukkiger van was geworden.
caro29 schreef:@ Mistid dat klinkt als een hoop spektakel in Roden.
@ MM mooi dat Geert weer vrolijk is. Belangrijkste is dat hij weer in de benen komt en met hoeveel pennen/schroeven dat is maakt niet uit. Erg knap hoe men dat tegenwoordig allemaal kan.
Een beetje fatsoenlijke E pony staat er niet echt te koop op mp. Zal zo eens op sporthorses gaan kijken.
Ik vind Jillz vies maar lust ook geen wijn. Vind ik zuur, bitter en stinken

.
.
.
.
Ik denk dat ik moet hopen op mooi zonnig weer tijdens het vlechten, want hij stond heerlijk te slapen. Zelfs het knotje voor lukte zonder dat hij begon te klieren. Het zag er ook echt netjes uit, mooi strak. Paard werd er meteen heel anders van.

Echt een mooi plekje en alles erop en eraan, niet verkeerd dus. Joey was er ook helemaal in zijn element. Normaal is het tussen hun zoon en Joey altijd na zo een 2 uur ruzie, nu waren het jut en jul. Heerlijke middag/avond daar gehad met bbq en volop zon. 

Hij is van het paard gelanceerd zeg maar, dus met een hele hoge wapper eraf geschoten, op zn benen geland maar door zijn gewicht, de scheve bodem (zandbak) en de snelheid en het waarschijnlijk net niet recht landen is het gewoon helemaal kapot geknapt. Zijn scheen en kuit been wisten we maar dat hij ook nog een verbrijzelde enkel had, dat wisten we tot gisteren niet.