[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:40

Kris schreef:
Denk ook dat dat ook wel meespeeld Lau. Ik heb natuurlijk geen Totilas op stal staan, maar wel (vind ik zelf) een bloedmooi super braaf geweldig bewegend paard dat alle oefeningen van de hogere dressuur kent. Die willen ze dan graag meenemen voor 5 duizend, want hij is wel groot, niet heel makkelijk bij elkaar te rijden, niet heet genoeg etc. Ik heb zelfs en dat was voor mij het toppunt iemand horen vragen of hij geen cornage had, want dat kon ze toch wel duidelijk horen...

Tja, proberen kan altijd toch? De markt ligt natuurlijk wel op z'n gat en er staan heel veel leuke/goede paarden te koop voor minder dan 5000. Voor jou is ie veel meer waard, mijn paard is voor mij ook meer waard, maar ja, de markt bepaalt.....

2 weken detoxen Margreet? Bikkel!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:42

Margreet, verzekering werkt samen met slachterij in Nijkerk, en ik wil het eigenlijk nu combineren met alle 2 tegelijk wegbrengen. Over Nijkerk hoor je ook veel goede dingen. En omdat ponylief toch om de hoek komt te staan in Nijkerk vind ik het voor allebei wel prettig als ze samen kunnen reizen. Alleen de laatste 5 km moet een van beiden alleen doen, en wie dat wordt weet ik nog niet. Verzekering wil hem ook komen halen hier, maar ik breng hem "liever" zelf weg. Als hij mee gaat met een lompe chauffeur wordt het laatste ritje zo vervelend voor hem. We waren groot genoeg om hem te halen, dus nu moet ik ook groot genoeg zijn om hem weg te brengen. (zei zij nu heel stoer....)

_Noor

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:43

Nijkerk schijnt inderdaad prima te zijn, Margriet :j .
Ik ben achteraf ook blij dat ik Nudine zelf heb weggebracht.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:45

Texelse, in Nijkerk gaat het echt op een diervriendelijke manier. Ik heb er zelf ervaring mee.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:46

Toen ik las dat jullie dat samen gedaan hadden, vond ik dat ik dat ook moest kunnen...... we zullen zien, in ieder geval wil ik het wel zo doen, en achteraf weet ik dan wel of het zo goed was of dat het toch beter anders gekund had.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:48

nu weer verder met spullen verhuizen die je niet direct nodig hebt.....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:49

Terug naar de eigen stek, Margriet?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:55

Hoe ben je aan t detoxen Margreet?
Arme kato :(:)
Ik heb mijn paard met toch wel een redelijk verlies gekocht, maar voor de markt toen een redelijke prijs. Ik was hem binnen 2 weken kwijt aan een hele leuke amazone! Geen risico en stallingakosten meer is voor mij een deel van deze beslissing geweest!

Ik heb net kaarten voor het eventingfeest besteld :D jammer dat je niet mee kan, Noor!

Margriet, je paard moet voor 7 uur 's ochtends in Nijkerk staan. Redden jullie dat?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:56

Goeiemorgen allemaal,

Allemachtig wat een bijleesakties!!!
Ik ga wat proberen uit mijn hoofd te doen want heb geen 2e scherm geopend :D
@ Vivian wat onwijs goed van Merel! Echt top!!! Fijn he lekker met je paardje naar het bos
@ Noor weer aan het werk,in je eigen stekkie klussen is veel leuker he :D
@ Margriet (texelse) wat een naar vooruitzicht hebben jullie. Ik denk dat ik eerst naar het slachthuis zou rijden (dan staat ie nog gezellig met een vriendje op de kar) en dan daarna de andere pony weg zou brengen. Je bent wel een bikkel hoor dat je dat beide op 1 dag weg kan brengen.
@ Kris succes met de kopers vanmiddag. Hopelijk wordt het wat
@ Watapatja WAUWWWW op het laatste moment kunnen starten en dan ook nog winnen! TOP!!! Gefeliciteerd
@ Mootje heb jij straks mooi weer een vakantie adresje! Wel jammer dat ze zo ver weg gaan. Ik moet er niet aan denken dat mijn ouders zo ver weg zouden gaan. Maar ben dan ook wel heel erg close met ze.
@ Mandy ik hoop dat Zetje's been snel goed is!
@ Karen alweer een stuk fitter! fijn voor je!!!
@ Kris en Evelien veel plezier morgen.

Nou dat was het dan, voor iedereen die ik ben vergeten, dat heb ik niet bewust gedaan :)

ik heb vrij vandaag, heb iets langer geslapen vanmorgen en net lekker een eitje gebakken. Strakkies Zeus rijden en boodschappen doen.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:58

Even slikken, een zakdoek mee en dan gaat het goed hoor Margriet. Noor heeft Nudine door de poort geleid, ik tot de hoek en daar werd ze meegenomen door 2 vriendelijke mensen. En het was voorbij voordat ik weer bij de poort was.

Weten jullie wat ik ga doen, denk ik wil ik durf ik niet durf ik wel maar doe het denk ik toch, ik ga 22 januari 8 dagen naar Lapland op Huskysafari, Sneeuwscootersafari naar de Russische grens, per rendier naar het Noorderlicht, naar de Kerstman en ik ga een dag iets op de latten doen.

Ja Mootje, ik had een beetje last van een gasdrekbuik(je) en die is nu weg. En Kato mag alleen 3 dagen niet zwemmen en voor de rest mag ze gewoon weer vliegen en rennen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:16

Heb je geboekt?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:17

Margreet wat gaaf!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:17

Tjee Texelse, dat lijkt me niet makkelijk hoor!
Kris, belachelijk dat kopers zo omgaan met mensen die verkopen. Je steekt er toch tijd en moeite in.

Over de jury's in Bathmen.. Ik had dhr Veghter, die geloof ik het ook niet helemaal duidelijk had dat punt 28 x2 gaat en niet punt 29. Bij ons werden dus de verzorgingspunten dubbel geteld.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:20

GAAF margreet! Klinkt echt als een onwijs vette vakantie! Lijkt me echt helemaal geweldig om zoiets mee te maken!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:26

Margreet, Geert en ik zijn ook naar Lapland geweest, te gaaf voor woorden!!! Als je wil kan ik via mijn vriendin regelen dat je mee kan naar een rendierenboerderij wat niet open is voor publiek maar waar je de rendieren gaat voeren en dat klinkt nu echt heel saai maar ik vond het geweldig om in die bak te zitten, getrokken door sneeuwscooters en die beesten te voeren. Liepen zo onwijs veel rendieren om ons heen en achter ons aan zo gaaf <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:31

WOW Margreet!! Wat ontzettend gaaf :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:42

Wat een bijleesacties allemaal!

Mandy: hopelijk ziet het er goed uit onder het verband en mag ze snel naar huis.. :(:)
Texelse: wat vervelend.. Hier ook goede ervaring met Nijkerk..
Margreet: arme katootje en wat een gave plannen :D
TG: Ja, Merel is erg tevreden al is het natuurlijk jammer van het andere paard.. Fijn dat je je alweer wat beter voelt!
Marijke: dat klinkt gaaf *D
10tje: Haha zo haal je wel makkelijk een extra punt ;) Mijn mama heeft ook in Bathmen gejureerd maar nog geen rare verhalen over teruggevonden haha

Bijna klaar hier gelukkig :)!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:45

In dit geval juist niet Vief. De meeste hadden nu uiteindelijk voor een verzorging maar een 6, die x2 en het helpt je niets. En dan hadden ze voor de verzorging wel een 7 of 8 kunnen hebben. Dus die punten missen ze. Hij heeft het volgens mij gewoon ingevuld bij het verkeerde punt.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:53

OMG, ik heb geboekt!
Marijke: een scootertocht naar een rendierenfarm zit er al bij in.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 07-11-11 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:55

GOEDZO!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:55

Leuk Margreet!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:57

Gaaaaf Margreet!!! :):)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:58

Ga je in je uppie, Margreet?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:00

Ontzettend tof Margreet!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:02

yep. Ik heb helaas geen avontuurlijke vriendinnen.
Hoor net dat Kato niet op temperatuur wil komen na de narcose. Het gaat voor de rest prima, ze blijft alleen ondertemperatuur houden. Mag haar nu met een uurtje komen halen. 't Was wel een pittig ding zeiden ze, maar dat wisten we al.