[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:10

Eef dat klinkt idd wel als een hele slimme leraar!

Ik vind de les van Tim ook wel erg duur!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:12

Sannnn schreef:
Wat is er veranderd aan het cross terrein in Ede dan? Staat op de site, maar eind februari was er in mijn ogen niets veranderd. Ik ga niet naar clinic van Tim Lips, heb hem een paar keer les zien geven. Vond dat nou niet heel goed eerlijk gezegd, vooral niet met zijn ervaring. Vind 60 euro ook wel heel veel voor een groepje van 3.

Idem hier.

Waar (op welke site )staat dan dat er eea veranderd is op het terrein van de Valouwe? Werd ook wel hoog tijd eigenlijk.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-11 12:13

Clinic was zeker leerzaam toen! :j
Iets later dan gepland, maar ga snel naar huis!!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:13

Ik ben een keer wezen kijken bij Noor en heb een keer meegereden, vond beide keren erg leerzaam en het geld zeker waard, maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:15

*ego post*
: *\o/* uitslag was goed!!! *\o/*
Westerbork + rest cross-seizoen is nog niet verloren! Maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste, maar wel een leuke bijkomstigheid! Pffff, wat een opluchting. :)
*einde ego-post*

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:16

Wat een goed nieuws, top *\o/* !

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:18

Wat fijn Texelse!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:21

Wat een super nieuws Texelse!!!

In Ede is de afgelopen 2 (?) weken erg veel veranderd.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:22

Sim: Dat staat vermeld op de site van Tim Lips in het kopje van de training, wat er precies is veranderd staat er niet op.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:22

Dat weet je natuurlijk via Nick, Karen. :)*

Fijn om te horen. Ede is een gaaf terrein met dito hindernissen, maar de hindernissen waren wel zeker aan een opknapbeurt toe!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:47

Wat super fijn Texelse!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:50

wat ontzettend fijn texelse!
Ik vind 60 euro voor een les met 3 personen erg veel! En wat de vorige keer ook niet echt onder de indruk van martin lips.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:59

Klopt Sim! Ik hoorde dat er veel verplaatst is op het veld, greppels uitgegeven, bomen bij de waterbakken anders en nog wat dingen verder op achter de waterbakken aangepast.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 14:20

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 15:21

Je had hem toch verkocht aan een stalgenoot Mo?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 15:25

In principe wel, maar zij heeft momenteel 2 huizen en een enkel inkomen: geen geld dus!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 15:36

Anthea, heel veel plezier in China!
Succes vanavond Saar!
Guliantha is een wild veulie :+ leuke foto!
Wat een gek Evie... Mijn bioleraar maakt OVERAL powerpoints bij, ook irritant... Dat je in je examenklas nieuwe docenten krijgt zeg! Wij hebben alleen leraren waarvan het zeker is dat ze les kunnen geven en docenten die een poosje niet les kunnen gaan geven ivm zwangerschap enzo krijgen ook geen eindexamenklassen.
Texelse, wat fijn nieuws!

Wedstrijd verliep niet echt naar wens. Stond een heel dik massief M parcours, echt op het maximale. Met de hoogte had hij geen last, maar ik kan altijd zo slecht rijden in een bak van 20m breed. Had ook last van de hitte. 1e parcours maar vrijwillig verlaten en 2e parcours 2 of 3 balken. Jury riep 2 om maar ik had toch echt het idee dat ik er 3 had. Vanavond ruiterbal.

Morgen heb ik clinic van Tim (nogsteeds die van januari) op het terrein van Alice. Ben benieuwd, ik ga even vragen of hij mij met de smalletjes kan helpen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 15:48

Mo, lekker dan :+

Jammer dat het niet lekker liep Mirthe. Veel plezier met die clinic morgen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 15:58

Nou, de trailer staat te drogen in de zon :D Straks nog even langs een wasbox om er een waxlaagje overheen te spuiten, anders is ie zo weer vies. Was een mooi karweitje!
Handig dat Annetje vast antwoord gaf toen ik weg was. Vorstin moest idd veel in draf springen, en als ze sterk werd moest ik haar ook terug proberen te nemen naar draf/galop. Dit filmpje was in het begin van de les, zal zo eens een filmpje zoeken van het einde. Ik denk dat je op de filmpjes het verschil ook wel kan zien!

Ik vind die clinic van Tim ook te duur. Zo in combinatie met het oefenen met een hartslagmeter ofzo is het nog wel een keertje leuk, maar 60 euro zou ik er zowiezo niet voor over hebben.

@ Lau, gaaf dat je je polypad binnen hebt!
@ Sannn, veel plezier in het bos!
@ Annetje, hoe ging je tentamen?
@ Texelse, wat super!
@ Mootje, balen dat je trailer toch niet verkocht is :\
@ Mirthe, jammer dat het niet lekker ging! Veel plezier vast morgen!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 16:00

Mirthe jammer dat het niet lekker liep
clinic van Tim Lips sla ik over, vind 60 euro voor mij teveel.
Anne lijkt me een goede tactiek
TG leuke foto
Anthea gaaf naar China, lijkt me wel echt wennen dat je niks kan lezen.
Lau heeft haar crossset compleet
Texelse heeft supernieuws gehad

Ik heb met Ferrose vandaag maar weer mijn proeven doorgereden en ben tot de conclusie gekomen dat ze ze thuis beter loopt als ik haar eerst een rondje hard laat galoperen. Op concours toch maar van plan dat achterwege te laten want dan heb ik de jury ook meteen oplettend. Dus dan maar een paar overgangen extra of heel beschaafd een middengalopje. Daarna buiten uitgestapt en ik ga nu moet verzamelen voor mijn scriptie

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 16:10

Dit is een filmpje van het laatste lijntje. Hier was ze wel ietsje sterker weer door het water (vind ze leuk :+). Ik zie in de filmpjes dat ze nog wel heel veel met haar hoofd schudt en probeert te trekken. Dan gooit ze zich soms ook een pas wat meer omhoog. Misschien maakte ze daarom een onregelmatigere pas.

@ Joki, een rondje gassen kan toch wel :+ Al doe je het met losrijden vlak voor je proef? Ziet de jury het ook niet.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 16:21

Bij die clinic van Tim/Martin Lips voelde ik me trouwens wel benadeeld. :o Een paar weken later kwam er drie training (waarbij Noor volgens mij meereed?) en die mochten de AJ's uitproberen en de hartslagmeters. En ik mocht alleen maar enkele suffe hinderisjes springen... -O- Ik had er echt heeel erg veel van verwacht, ik geef geen 60 euro uit voor een gewoon 'leuk' lesje. Ik moet er wel echt wat aan hebben en dat had ik niet. Ik kon Tim lastig verstaan en wat hij zei daar kon ik weinig mee. Ik vond enkel het deel van Martin vernieuwend en leuk toen. Hij deed het gedeelte bij het water en lette meer op je houding. Ik had nog nooit een sprong het water in gedaan, dus dat was wel leuk om een keer te doen.

Tentamen was stom en nu ben ik helemaal shago :(

[edit] Zag dat Snoek haar laatste lijntje plaatste, dus dat doe ik lekker ook :P Ik neem na het water het slootje, niet de twee gevallen die Snoek springt.

Ik moet trouwens echt eens wat beter op die handen gaan letten zeg! Vooral op de filmpjes van het greppeltje is het net of ik mijn paard omhoog aan het trekken ben. Mijn handen komen daar bijna tot aan mijn gezicht zo hoog gaan ze. :o Volgende keer bind ik ze vast aan mijn zadel...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-11 18:46

Goed nieuws Texelse!!
Mootje, hoe ging het vanmiddag? Er kwam toch iemand voor Corrie?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:16

Joki: Ik zou niet weten waarom je dat niet zou moeten doen op concours... Mijn pony liet ik altijd lekker aan een lange teugel wat opwarmen. Was hij gelijk goed gemutst en kon hem daarna altijd heel fijn oppakken. Zag je mensen (zeker toen ik wat hoger reed) ook altijd wat raar kijken, maar daar trok ik me niks van aan :)
Mootje: Ik ben ook benieuwd naar je kleurtjes en natuurlijk ook naar hoe het met Corion en de kijker is afgelopen :) Wel balen dat je trailer toch nog niet verkocht is :(:)
Texelse: Fijn zulk goed nieuws *\o/*
Shanouk: Lijkt me best lastig rijden zo elke keer draven ertussen.. Vorstin lijkt er wel weer veel lol in te hebben! Over mijn check, hier kun je lezen wat ik vanmiddag gedaan heb: http://www.totalhealthclinic.nl/indexbest.htm Ga na mijn tentamen beginnen met de ontgiftiging en het dieet. Gaat wel even afzien worden 8 weken geen suiker (en dan ook geen enkele suiker) :oo Wel heel apart dingen waar mijn lichaam niet goed op reageerde vond ik dus ook echt niet lekker of had ik al even geen zin in. Opvallendste vond ik toch wel de vis. Scoorde slecht bij elke vissoort en dat eet ik dus ook echt niet graag. En zo waren er wel meer dingen.. Mijn afweersysteem gaan we nu op orde brengen :) Verder is het misschien wat zweverig, maar het heeft mijn moeder die in de reguliere gezondheidszorg gewoon echt niet van haar klachten af kwam heel goed geholpen, dus ik ben heel benieuwd :)
Karen: Wat een mooie foto van veulie! En gaaf dat er een prof langs komt om mooie foto's te schieten :D

Ik ga nog maar even gauw verder met wat jasjes.. Zitten weer mooie bij O:)

Afbeelding

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:23

Wauw, wat een gaaf jasje weer Vief! Je maakt er echt een sport van om zulke jasjes te vinden of niet?

Heb vanmorgen even lekker lang en laag dressuur gereden. Uk loopt echt lekker. Morgen mag zusje met Uk op wedstrijd, dressuurdebuut en springen. Zondag ga ik zelf een rondje springen. Dus Uk heeft een druk weekendje.

Vanmiddag is zusje 2 paarden wezen kijken die haar wel aanstonden. Hoop dat ze snel wat leuks heeft gevonden. Wil Uk nu eigenlijk wel weer helemaal zelf oppakken. Maar ze heeft hem zolang goed verzorgt en netjes gereden, dat wil ik haar niet afpakken totdat ze zelf wat anders heeft. Ze verdient het ook om er nu nog lekker op te kunnen rijden, anders heeft ze helemaal niets meer.