Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sannnn schreef:Wat is er veranderd aan het cross terrein in Ede dan? Staat op de site, maar eind februari was er in mijn ogen niets veranderd. Ik ga niet naar clinic van Tim Lips, heb hem een paar keer les zien geven. Vond dat nou niet heel goed eerlijk gezegd, vooral niet met zijn ervaring. Vind 60 euro ook wel heel veel voor een groepje van 3.

leuke foto!
Straks nog even langs een wasbox om er een waxlaagje overheen te spuiten, anders is ie zo weer vies. Was een mooi karweitje! 
). Ik zie in de filmpjes dat ze nog wel heel veel met haar hoofd schudt en probeert te trekken. Dan gooit ze zich soms ook een pas wat meer omhoog. Misschien maakte ze daarom een onregelmatigere pas.
Al doe je het met losrijden vlak voor je proef? Ziet de jury het ook niet.
Een paar weken later kwam er drie training (waarbij Noor volgens mij meereed?) en die mochten de AJ's uitproberen en de hartslagmeters. En ik mocht alleen maar enkele suffe hinderisjes springen...
Ik had er echt heeel erg veel van verwacht, ik geef geen 60 euro uit voor een gewoon 'leuk' lesje. Ik moet er wel echt wat aan hebben en dat had ik niet. Ik kon Tim lastig verstaan en wat hij zei daar kon ik weinig mee. Ik vond enkel het deel van Martin vernieuwend en leuk toen. Hij deed het gedeelte bij het water en lette meer op je houding. Ik had nog nooit een sprong het water in gedaan, dus dat was wel leuk om een keer te doen.
Ik neem na het water het slootje, niet de twee gevallen die Snoek springt.
Volgende keer bind ik ze vast aan mijn zadel... 
Wel balen dat je trailer toch nog niet verkocht is 
Wel heel apart dingen waar mijn lichaam niet goed op reageerde vond ik dus ook echt niet lekker of had ik al even geen zin in. Opvallendste vond ik toch wel de vis. Scoorde slecht bij elke vissoort en dat eet ik dus ook echt niet graag. En zo waren er wel meer dingen.. Mijn afweersysteem gaan we nu op orde brengen
Verder is het misschien wat zweverig, maar het heeft mijn moeder die in de reguliere gezondheidszorg gewoon echt niet van haar klachten af kwam heel goed geholpen, dus ik ben heel benieuwd