Was weer een druk weekend! Hier in L-town was het best lekker weer... alleen was miezer in de ochtend. We hebben met mijn vaders zn verjaardag lekker in de tuin kunnen zitten.
Nu valt het hier ook nog wel mee met de regen. het is een beetje drupweer. Vanmiddag weer een beetje lichte dressuur met de Shof. Gisteren had hij lekker een relaxed weidedagje.
andrea16
Geplaatst: 27-04-09 10:37
Gefeliciteerd Hilde!
En het regent hier eindelijk. Was gisteren echt flink benauwd, dat is ook niet wat.
Dankje snoek ging ook erg goed haha moet hem met veel vertrouwen rijden, dan komt het goed
viefdepief
Geplaatst: 27-04-09 13:07
Middag
Zo weekend zit er ook weer op.. Nog beetje bijslapen vanavond haha Eerst maar eens naar college. Zal dan ook eens lezen wat jullie allemaal hebben uitgespookt
Help! Ik zit nu echt met mijn handen in het haar! We gaan vanavond op ponykamp en nu heeft voor de zoveelste keer iemand afgemeld die de bosrit zou begeleiden. Voor de woensdagochtend heb ik nu niemand meer die de galopgroep kan begeleiden. We gaan op ponykamp in Schijf (west-brabant). Heeft hier iemand zin om een bosrit te begeleiden of weet je nog iemand die ik kan benaderen? Want mijn adressenbestand is ondertussen uitgeput.
Terug van een zeer geslaagd Texel-weekend, zowel op persoonlijk als sportief gebied We hebben echt megaveel gelachen en het was echt supergezellig. Mijn M2-debuut ging beter dan ik ooit had durven dromen, 3 winstpunten en een 1e en 2e plek. Ook in het L-springen had ik nog een 1e plek
viefdepief
Geplaatst: 27-04-09 17:39
Wauwie Marloes wat gaaf! Topweekend dus Vervelend Susie.. Kan je helaas ook niet helpen. Fijn dat de paardjes het goed deden Kim Shanouk, ga je topic nog bewonderen Hilde: Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar een foto
Ik ben een beetje heel moe.. Maar wel een heel leuk weekend gehad Ga vanavond maar vroeg slapen. Wordt een druk weekje zo met koninginnenacht (Utrecht) & Koninginnedag (Amsterdam) en mijn colleges Jullie nog leuke koninginnedagplannen?
Ben trouwens helemaal blij. En vooral ook verbaasd. Voor de opdracht die ik dus opeens een week eerder moest inleveren heb ik gewoon een 5,5 gekregen. Snap er niks van. Had wel een leuk beginnetje gemaakt, maar dit Echt bijzonder. Vorige keer veel meer aan gedaan en toen mocht ik blij zijn met een 6'je. Voel me bijna bezwaard, want ander meisje had een 5 en die had er toch echt wel wat meer tijd ingestoken.. Blijkbaar in dat uur net de zinnige dingen op papier gezet. Echt blij . Kan ik gewoon doorgaan met het vak Nog meer blij nieuws want mijn herkansing heb ik gehaald. Vak afgesloten met een 7. Andere tentamen en de opdrachten had ik vorig jaar al gehaald, dus ik ben 10 EC rijker
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 27-04-09 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Klinkt goed Marloes, gefeliciteerd met de wp en prijzen!
Mijn weekend was ook wel leuk. Zaterdag hele dag gewerkt, daarna direct door naar personeelsfeestje van mijn vriend. Was gezellig! Kon alleen zaterdagnacht niet slapen, omdat ik bob was had ik 's avonds om 11 uur nog koffie gedronken
Zondag buitenritje gemaakt met een clubgenoot, en daar hebben we ook weer wat beleefd zeg! Er waren nog meer mensen in de buurt aan het paardrijden en toevallig keken we even naar een zandpad waar 2 meisjes op gehuurde fjorden reden. Valt/struikelt dat paard helemaal op zijn bek. Wij echt zo: wat gebeurt daar?? Meisje stond op en ging daarna weer liggen. Nou, wij toch maar even die kant oprijden om te kijken of we misschien kunnen helpen. Had dat meisje wat met dat paard gevallen was 112 aan de lijn! Ze waren dus niet zo bekend in de buurt, dus ik nam de telefoon over om te zeggen waar we precies zaten. Dacht alleen bij mezelf, is dit wel nodig? Maarja dat kun je moeilijk beoordelen als je nog niet weet wat er precies aan de hand is. Mijn clubgenootje ging aan het eind van het zandpad (bij asfaltweg) staan om de ambulance op te vangen, en het andere meisje ging met de 2 gehuurde paarden terug naar het verhuurbedrijf (wat overigens al vlakbij was). Ik bleef dus met mijn paard bij het meisje, wat last had van haar knie. Voodoo werd wel onrustig omdat alle paarden dus bij hem weg gingen en hij kreeg last van de vliegen. Ik vroeg zo aan dat meisje, durf je er ook op te zitten? Dan kunnen we een stukje tegemoet lopen. Ze kon er zelfs zonder hulp op komen Onderweg een beetje een praatje gemaakt, komt er een ambulance aangestormd met sirenes en alle toeters en bellen! Beetje overdreven.... Die ambulance kwam er dus aanrijden en vraagt; gaat het om jou? wijzend naar het meisje op mijn paard. Voordat ik kon vragen of ik haar moest helpen met afstappen, stond ze er al naast. Ambulance personeel ging er even naar kijken maar het bleek al gauw (wat ik al vermoedde) dat het allemaal wel meeviel. Ze hebben haar nog even naar het paardenverhuurbedrijf gebracht. Denk dat ze alleen maar haar knie verrekt/verdraaid heeft. Ik had nooit een ambulance gebeld om zoiets, maar ze was vooral heel erg geschrokken denk ik.
Ach ja, zo maak je weer eens wat mee he
Marieke_xXx
Geplaatst: 27-04-09 18:33
Ben er weer eens.. errug drukke week & weekend achter de rug.. Gisteren nog cross gehad, Ramona liep heel fijn, tot de waterbak, daar stond ze stil, door de 1ste waterbak heb ik haar gekregen, bij de 2e heb ik een kwartier gestaan en met hulp wou ze er nog niet in.. 3 e maar overgeslagen.. Alle andere hindernissen sprong ze wel super! Met Excell ging het niet zo, bij de eerste hindernis van de cross gleed hij weg en gleed zo 6 meter door tegen de hindernis aan.. Daarna gewoon doorgereden voor het vertrouwen en op sommige plaatsen een lagere hindernis gesprongen.. Moest hem wel hard doorduwen want hij had wel wat twijfels..
Dat is wel raar zeg, dat je daar een ambulance voor belt...
Heb nog geen planen voor Koninginnedag. Zou eigenlijk met vriend naar A'dam, maar die heeft dienst dus blijf lekker thuis. Ga wel even kijken bij het poal springen.
Ik ga ook naar A'dam, helpen in de kiosk van mn vriend tegenover het Marriothotel (Leidseplein)
Marieke_xXx
Geplaatst: 27-04-09 19:19
@ Rosalie; Dat is ook wel raar ja.
Heb nog wel een spectaculaire foto overgehouden aan gisteren, wel een beetje bewogen
rowo
Geplaatst: 27-04-09 19:20
'
Ik ben ook weer terug van Texel... Nog een keer een 2e prijs in het B springen gehaald en 3 winstpunten in de dressuur. T was super! K zal morgen ff bijlezen!
Netjes Gefeliciteerd Jeutje das een superdebuut Malloesje! Gefeliciteerd.
Veulen ligt al de halve dag te slapen is erg moe. Tis wel een schatje. Heb nog geen foto's gemaakt, geen zin in gehad
Jetske
Geplaatst: 27-04-09 20:01
Hopelijk vind je toch nog iemand, sussie! Gefeliciteerd met jullie winstpunten en prijzen, Malloesje & rowo Spectaculaire foto idd Marieke jammer dat je haar er niet meer doorheen kreeg. Vreemd Rosalie, beetje overdreven, maar het zal idd de schrik wel zijn ... Fijn dat je toch nog een 5,5 had dan Vief !
Ik heb een aantal mooie punten voorbij zien komen! Gefeliciteerd allemaal.
WolinLotte
Geplaatst: 27-04-09 20:28
Jetske, Wauw!!! Wat een gaaf diertje!!... ennee.. 3 kleuren, dat brengt geluk Vief, Gefeliciteerd!! Was dus boven verwachting, lekker hoor!! Top!! (Enneee heb je al zin in volgende week ?) Rosalie, Dat is wel een beetje apart... Nogal dramatisch. Uiteraard wel een keer teveel uitgerukt als een keer te weinig, maar dit was inderdaad wel redelijk onnodig We hebben een keer op stal iemand gehad die was over de kop geslagen met haar paard, kon niet meer opstaan (voelde haar li-been niet meer), maar ze wilde niet dat de ambulance werd gebeld omdat ze haar benen niet had geschoren . Uiteraard was de ambulance er gewoon met 5 minuten .
Heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geshopt vandaag, en beste vriendin is geslaagd voor de theorie voor haar rij-examen, dus die heeft ze al mooi .