Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ging ook erg goed haha
moet hem met veel vertrouwen rijden, dan komt het goed
We hebben echt megaveel gelachen en het was echt supergezellig. Mijn M2-debuut ging beter dan ik ooit had durven dromen, 3 winstpunten en een 1e en 2e plek. Ook in het L-springen had ik nog een 1e plek
Kan je helaas ook niet helpen.

Ga vanavond maar vroeg slapen. Wordt een druk weekje zo met koninginnenacht (Utrecht) & Koninginnedag (Amsterdam) en mijn colleges
Jullie nog leuke koninginnedagplannen?
Echt bijzonder. Vorige keer veel meer aan gedaan en toen mocht ik blij zijn met een 6'je. Voel me bijna bezwaard, want ander meisje had een 5 en die had er toch echt wel wat meer tijd ingestoken.. Blijkbaar in dat uur net de zinnige dingen op papier gezet. Echt blij
. Kan ik gewoon doorgaan met het vak
Nog meer blij nieuws want mijn herkansing heb ik gehaald. Vak afgesloten met een 7. Andere tentamen en de opdrachten had ik vorig jaar al gehaald, dus ik ben 10 EC rijker
Onderweg een beetje een praatje gemaakt, komt er een ambulance aangestormd met sirenes en alle toeters en bellen! Beetje overdreven.... Die ambulance kwam er dus aanrijden en vraagt; gaat het om jou? wijzend naar het meisje op mijn paard. Voordat ik kon vragen of ik haar moest helpen met afstappen, stond ze er al naast. Ambulance personeel ging er even naar kijken maar het bleek al gauw (wat ik al vermoedde) dat het allemaal wel meeviel. Ze hebben haar nog even naar het paardenverhuurbedrijf gebracht. Denk dat ze alleen maar haar knie verrekt/verdraaid heeft. Ik had nooit een ambulance gebeld om zoiets, maar ze was vooral heel erg geschrokken denk ik.

Gefeliciteerd 

is erg moe. Tis wel een schatje.
Heb nog geen foto's gemaakt, geen zin in gehad

jammer dat je haar er niet meer doorheen kreeg.
!

Top!! (Enneee heb je al zin in volgende week
?)
. Uiteraard was de ambulance er gewoon met 5 minuten
.
. 
, paard met drie kleuren brengt geluk!!