Balen Sjaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lielle schreef:Leuk GvdT, verjaardagcadeautjes neem ik aan?
hij liep echt heel kreupel op rechts voor... we waren aan t twijfelen tussen iets ad pezen of hoefzweer. Vandaag heeft Ben zijn hoef nog eens goed bewerkt en toen bleek dat hij dus heel sterk reageerde op een plek op zijn hoef. Dus waarschijnlijk n hoefzweer.
is 'pas' de 5e keer in ruim een maand tijd
hij heeft t waarschijnlijk zelfs in stal geflikt, want hij was helemaal niet op de wei geweest
Tot dus ruim een maand geleden was ie de laatste 2 jaar geen ijzer verloren.Talking about a bad day.....
.
en nu kan ik weer toegeven aan mijn verslaving
Is wel wennen die nieuwe lay-out van Vista maar denk nu al dat ik nooit meer terug wil naar een oudere versie.
Hij had meteen in de gaten wat het probleem was en heeft toen met een knijptang en een hoefmesje de zweer opengemaakt. Er zat zoveel druk op dat de prut in z'n gezicht spoot, het paard ging meteen eten
. We hebben toen enkele dagen watten gedrenkt in jodium in het gat van de hoefzweer gestopt en hij is er geen dag meer kreupel op geweest. floor01 schreef:RK: fijn dat het gevoel weer terug is!! Is Pim er even tussen uit geweest?
.

Het is bedtijd voor mij, morgen eerste dagje bij de cardiologie dus dan wil ik wel fit zijn 
Kwam dus mega-groot en dat gekke beest sprong nog weg ook
Achteraf stond het Z ook niet zo hoog, maar dat weet je natuurlijk ook niet van tevoren
nu effe lekker vakantie! 1 training én de eerste cross totdat je met je nieuwe baan begint
jij hebt dus genoeg te doen lijkt me haha
Hij loopt trouwens wel gewoon in de wei, zonder iets om z'n hoef. Is dat dan erg? Ben heeft t wel al vaker meegemaakt dus die maakt er zich niet zo heél druk om...
Canter! Klinkt lekker hoor.