Anthea: waar ligt kiel-windeweer??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Biem schreef:Andrea: wat voor werk doe je dan allemaal?? *miljonair*![]()
je word nog echt miljonair
) Biem schreef:
Anthea: waar ligt kiel-windeweer??
weet ik ook weer waar kiel-windeweer is

!
! Heb ook nog 2 emmer hangers meegenomen, we hebben namelijk ganzen en die vervuilen joery zijn drinkemmers altijd! Dus nu komen de emmers lekker hoog te hangen en hebben ze hun eigen emmer
!
!! Vind het niks gek dat die beesten niet meer komen, hahaha!!
!!
Verder heb ik intake gesprek gehad voor paraveterinair en dat ging goed. Er zijn nu incl mij 27 toelaatbaar en ze gaat loten want er mogen maar 20 beginnen! Dus duimen!! 

Heb nu zelf een andere maar die helpt gelukkig ook goed
!!
!
!
! Hahaha!
! andrea16 schreef:Haha klopt, het geeft wel vlekken.
en grappige teksten erbij gezet...
) 
toch maar even gereden (zonder neusriem) ze was erg braaf, alleen oog voor alles, vooral die enge kuilpakken 
daarna lekker in de stapmolen!
grrrr ik kan ook niet mijn blote voeten zomaar overal lopen, vanwege mijn suiker krijg ik snel van ontstekingen aan mijn voeten enz...balen dit...
hele suiker meteen in de war

Simmie schreef:Jij hebt gelijk Renske. Kwalificeren hoeft niet. Je moet alleen aan de eis van 8 wp's voldoen en je moet minimaal 1 wedstrijd in hetzelfde seizoen hebben uitgereden en zijn geklasseerd.
Staat allemaal in de regelementen.
had met mijn moeder gewed. 
Deed niet echt pijn , maar is nu wel dik. Het was trouwens wel heel grappig om Japie te wassen, hij zag er mooi uit 

. Pa heeft me ook nog gesponsord..die vindt het zelf ook leuk
. Tuig past ook mooi, supertuig
...alleen zn buikje is iets te klein voor schoftstukje. Maar zal morgen als ik tijd heb eens pielen.
Anders zeg ik de Chinees wel op.