[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 13:22

hoihoi!!

i'm back

Gomir: jeetje zeg wat balen, volgens mij he ik een beetje gemist wat die nu heeft hopelijk knapt ze snel op en anders idd maar een veulen erin!
wel lekker rondje trouwens met Ot!
Kimdepim: lekker van je 1e x L springen!!
sjaan: mooi cijfer toch! en netjes van je L rondje (al mensen gehad voor lucky??)
viefdepief: gefeliciteerd met je wp in de M!
RK: jij ook in de L2 dan
Simmie: dat is super nieuws zeg!!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 13:25

en de rest ben ik vergeten
ik heb een prachtige vakantie gehad!! vollop zon, en best warm
ben 1x heel flauw gevallen toen ik buiten de baan over een paar stuntsprongen ging we zijn nog 2 dagen naar Kaprun(gletjer) geweest. echt super! en de apres ski was ook mooi HEEL MOOI

zo nu maar ff naar mijn paardje en morgen selectie

MissM

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 13:43

Gomir: gelukkig niet al te slecht nieuws, nu maar hopen dat het stappen gaat lukken!

BT: welkom terug, leuk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad.

Andrea: balen van die leraar, ik hoop dat het nog goed komt.

Anthea: Leuk hè huidieren Ik heb op het moment de oppas op 4 honden en 3 katten, en ik moet ook heel erg opletten nu. Een van de katten heeft al als naam: steelpoesje, dat zegt genoeg

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:16

Fijn dat het zo leuk was Tabitha

Inderdaad een nogal verdachte naam MissM

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:27

klinkt goed BT! Ik wil ook skien

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:37

Ik ook
Dat apres skieen beviel je dus wel?

Ik heb vandaag Nederlands tentamen gehad, we moesten gedocumenteerd schrijven aan de hand van bronverslagen die je al eerder had gemaakt. Ging best goed, ik heb een betoog gemaakt over de snacktax. Ik kreeg alleen de nette versie niet af dus 3/4 is klad

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:45

Fijn dat je Tentamen goed ging

Ik had dat met m'n Nederlandse tentamen ook.
Kreeg hem gelukkig nog net wél af maar had me toch een verkrampte hand

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:00

pffft en k maar denken dat er niks gebeurd maar kreeg gewoon geen " nieuwe reactie geplaatst" mail!
andrea, viefdpief en anderen: succes met al die tentamens! Ben zo blij dat dat ver achter me ligt!

Heeft iemand ervaring met een Kieffer Garmisch (in mn poging om voor 5 maart een niet-dressuurzadel erbij te hebben)

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:12

Talida schreef:
Heeft iemand ervaring met een Kieffer Garmisch (in mn poging om voor 5 maart een niet-dressuurzadel erbij te hebben)

Ik rijd met een Kieffer Garmisch. Ik vind het een fijn zadel en doe er eigenlijk alles mee; springen, dressuren, buitenritten en ik gebruik 'm zelfs voor djinny in de cross.

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:46

jeetje met een kreupel paard lopen dat niet bepaald verkeersmak is is wel heel moeilijk! Kun je niety op het terrein lopen of iets? of met zn 2en gaan wandelen? jah weet het anders ook niet..

En dat gezeur met leraren dat ken ik ook! is volgens mij nergens anders hoor

vandaag ben ik weer voor het eerst naar school gegaan..En kon het qua rug redelijk goed hebben..Wil zo wel even op bed liggen want voel het nu wel in mn nek..
Eigenaresse van samos gaat dit weekend een weekendje weg..Had ik mooi kunnen rijden maar dat doe ik maar niet..Morgen ga ik er wel heen en wat dingetjes doen om weer wat vertrouwen te kweken..Iemand nog suggesties?

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:59

Spirit staat in de hoefslag
Achterin bij aankondiging wat er volgende week in de hoefslag staat onderaan!!! Volgende week nog meer foto's
Laatst bijgewerkt door jollyjoker op 03-02-06 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:02

Ow ja ik zie het JJ! Leuk! Jammer van haar oortjes!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:04

Ja maar zo is ze ook knap!!!
Ze heeft heel veel als model gediend voor die artikelen dus er komen nog meer foto's!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:05

ow dus dan kan ze het weer rechtzetten! Erg leuk!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:09

Altijd leuk zulke dingen toch! Ik moet maar een Spirit plakboek gaan maken.
Krijgen jullie veel veulens dit jaar??

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:19

4 de 1e over kleine 2 maanden

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:26

Sam staat gewassen en gevlochten in z'n stalletje
Nu even snel een hapje eten en omkleden en dan richting De Lutte

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:26

Dat is al snel. Ik heb er 2 drachtig en de fjord van een goeie vriendin is ook drachtig die moet ook begin maart.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:34

Ow ja! Nou ik zal het eens op een rijtje zetten!

29 Maart Murella B (v. Corleone) x Tycho
26 april Furella (Wisconsin) x Scandic
26 april Turella B (v. Krack C) x Prestige
24 juni Marella B (v. Haarlem) x Indorado

2 dressuurveulens en 2 springers!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:17

Leuk, veulentjes! Dat lijkt me echt leuk, veulentjes fokken. Maar ja, met twee ruinen schiet het niet op..! Nou ja, wie weet ooit nog eens!

Oh, ik krijg steeds meer crosskriebels met die Etten leur en chaam topics... Zin!!!!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:20

Lees wel mee maar heb even niks te melden.
Ik heb ook zin in het cross seizoen! Als de bodem goed is ga ik woensdag waarschijnlijk weer een keertje trainen bij Henk Jan.

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:43

Doe je Chaam al mee Canter? (heb je vast al eens ergens gezegd, maar ik ben het effe kwijt).

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:44

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:59

Heej allemaal.
Wel al bijgelezen, maar ben t een beetje vergeten. mn hoofd is een zeef vanavond. Vandaag beetje rare dag op me werk gehad. Toen we aankwamen was de kolieker van gister veel slechter. Enfin na half uur onderzoek en overleg met de eigenaar toch besloten in te slapen. Mensen kwamen nog afscheid nemen, uiteraard, ze vroegen of ik staart en manen wou afknippen. Zit je daar, bij een dode pony, met een super brede man die de pony om zijn nek hangt, 2 kindjes die huilen alsof het hart breekt en een mama die heel dapper probeert te blijven.
De mensen waren nog niet weg komt er een pony die in de voelbox was gevallen, hele poot open, en dus platgooien en hechten.
Ben nog niet onderweg om de eigen paarden te gaan mesten belt de da op. er komt een kolieker. Kolieker in ontvangst genomen, ingegeven gespoten hele rattaplan. Knapte maar niet op,. tja misschien dan toch maar opereren. Overleg. Ja leek eigenaar ook het beste.
Alles klaargezet, ff snel hap gegeten *imiddels 4 uur, hele dag niets gegeten* gaan paard uit de stal halen. Ligt ie al dood
Eigenaar gebeld. Vrouwtje bleek bijna te moeten bevallen, en wou nog graag komen kijken. Uiteraard mocht dat, en ze huilde ook zo ontzettend...
Dus ik heb echt een rot dag gehad, ik vind het zo vervelend als een paard uiteindelijk onder je handen dood gaat.. Maar goed, we hebben er alles aan gedaan..

ik had eik een kort dagje vandaag. tot uurtje of 11 en dan zou ik om half 5 naar den bosch gaan.. helaas pindakaas..

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 20:01

leuke foto's M_M
ik heb vanmiddag weer even gereden, begin was een drama, ze schrok overal van en pakte me aan alle kanten, heb daarna toch maar even een zachter bitje in gehangen en ben ik zonder beugels gaan rijden, dat hielp wel goed. ze liep braaf haar rondje

het zit me nog steeds niet lekker met dat bit, met springen heb ik echt een scherper bitje nodig, maar ik vraag me af of dat voor dressuur niet wat te veel is. ik word snel sterk met 1 hand en het werkt alleen maar averechts...

maar ik heb ook echt geen zin om met springen een ander bit in te hangen...wil gewoon 1 bit, klaar

iemand nog een suggestie?

jeetje vervelend CD...lijkt me geen pretje