reddytobias schreef:ik moet trouwens zeggen dat ik altijd zonder tijd heb gereden. ze zeggen dat dat je geen tijd nodig hebt, je moet naar het paard kijken, weten wat zijn ritme is...enzenz
ik moet zeggen dat ik met mijn pony altijd lekker heb gecrosst, met niet extreme tijdfouten. en het boeide me eerlijk gezegd ook niet, het ging om de cross
bij de paarden moest ik wel heel erg wennen. vooral die vos. die redde het ''nog'' niet om op tijd te komenik kwam gewoon te laat binnen, maar het heeft me nooit uitgemaakt, kon aan het paard opmaken dat hij er nog niet aan toe was.
dit heb ik liever dan van die idioten die er alles aan doen om maar een goede tijd te hebben terwijl ze niet door hebben dat ze hun beesten aan het afkafferen zijn
Ja, dat wou ik eerst ook met Madine. Maar in Nijeberkoop kreeg ik echt veel strafpunten voor te snel rijden en dat vind ik een beetje jammer. (vooral als je daardoor net een prijs misloopt

En ik ben het met je eens dat je een paard niet de cross door moet drukken als het ware. Ze moeten uit zichzelf galopperen.
Mja, ik ben dus op zoek naar een redelijk goedkope stopwatch