Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
merci!
.
. Maar da ga nog nie voor direkt zijn
.

De mijne houdt dat ook niet vol: ofwel doet hij zelf zijn ijzers uit, ofwel wordt hij onregelmatig (en blijft dan nog enkele dagen gevoelig lopen, ook met nieuwe ijzers).
Merksplas lijkt mij (van de foto's) wel een cava cross om eventueel te rijden in de B, of hebben jullie daar een ander gevoel bij PP en Daph? Moet mij een beetje oriënteren voor eventueel volgend jaar he
Voordeel is dat het op één dag is, is dan al makkelijker te regelen dan een volledig weekend weg en als het dan toch de mist zou gaan... Is 3 dagen weg ook maar triest
. Ik denk dat ik weet met welke d*aphne je dan in genk gebabbeld hebt
- dat is een vriendin van mij!
). Vaste smid was op vakantie dus komt pas volgende week... Ik heb ook één met immense platvoeten (m'n springpaard), en dat is jaren goed gegaan (ze liep kreupel als ze met ijzers met lippen bvb het probeerde te "versmallen", dus lieten we het gewoon zo). Die was heel goedkoop in smid want die hoeven groeiden ook bijna niet
. Op een moment liep ze wel kreupel en bleek het een gekneusde zool te zijn. Toen inderdaad lederen zooltjes onder laten zetten vooraan een aantal weken en het was opgelost. Zonder ijzers loopt ze wel extreem gevoelig hoor. Ik vind het wel safe voelen in de landing na de sprong eigenlijk :p. Heb altijd het idee dat ze toch iets standvastiger op de bodem komt dan die met smalle hoefjes
.
ze sta vet genoeg
. Mss zondag cros les in brugge na de wedstrijd nog
Die in Tielt de B sowieso al niet ze.
Ik kreeg onlangs ook te horen dat ik ms toch iets te veel medelijden heb met mijn knollie (en zelf ms niet zo een held ben
) omdat ik maar blijf rondhobbelen in een reeks die hij eigenlijk (meestal) vrij makkelijk loopt
maar ik vind dat ik dan ook thuis vaker zou moeten springen en gerichter springen trainen maar dat komt er nooit van als ik alleen rijd... + dan nog schrik voor blessures. T zal niet meer voor dit seizoen zijn, we amuseren ons nog wel wat in de OCCtjes