suikermeisje zo'n vraag had ik ook ong. Maar alleen de D/E pony's tellen (dacht ik) voor de klassering mee wat je dan evt met het paard mag springen. Dus volgens mij mag je dan nog geen L
Ik ben met de pony M springen geweest (d pony) en met ol dus L springen (m is nog zonder winst dus dat telt niet) weet niet zeker of ik nu ook met bay L mag starten. dacht het wel
edit: gaat even in reglement kijken
edit2: er staat voor mij 2x L mag je B en L starten dus ik mag met bay dan wel over.
Zo pa had zich verslapen vanmorgen. Ik werd wakker om half 6 en dacht het is nog wel behoorlijk stil beneden (honden gaan normaal aan het spelen als pa onder is dus die hoor je dan) nog even liggen luisteren kwart voor 6 toch maar naar slaapkamer lag hij nog te slapen. terwijl hij normaal kwart voor 6 gaat. Dus hij vloog het bed uit. spullen gepakt en is gegaan. ik heb de paarden maar gedaan scheelt al weer.
nu lopen ze lekker buiten met al het hooi. normaal geven we smorgens helft binnen helft buiten (in de winterperiode)
nu zo richting oma lopen (snelwandelen) en dan komt ma mij daar ophalen. glaasje drinken en dan even naar divoza
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 24-02-12 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt