Karen, wat is ze ook al lekker gevuld! Geen kreukje meer te zien. Lekker ding hoor!
Snoekiej
Geplaatst: 08-04-11 10:17
Goeiemorgen, Ik ben even wat langer blijven liggen Ga straks de trailer wassen met een vriendin! En vanavond Vorstin even aan de longe gooien en loslaten. Zie net alvast een filmpje van gisteren! Zie dat Vorstin wel kilometers lang is zo Ik ben er nog niet achter of dat goed of slecht is. Normaal wil ik haar meer aan elkaar, maar weer teveel denk ik en dat vind Vorstin niks. En mijn verlichte zit is duidelijk ook niet hoe ik dacht dat het was Als iemand daar nog tips voor heeft, heel graag!
@ BV, haha, dat maakt lesgeven wel leuk @ Noor, super dat Jerilas zo lekker ging! @ Kim, wat is Sarah groot geworden! @ EB, lekker gegeten dus. Ik was het die vroeg wat je ging studeren trouwens @ Mootje, zo jij was vroeg! De N44 is echt altijd drama trouwens @ Vief, succes met je health check up! Wat is dat precies eigenlijk? @ Sannn, veel plezier vanavond! Ben benieuwd of het leuk is! @ Bvw, balen idd @ Mirthe, succes! @ Corien, veel plezier op stal! @ Evony, succes vanavond! @ Anthea, jeetje wat snel al! Heeel veel plezier!! @ TG, lekker he zo'n grote schoonmaak! Ik heb ook een hoop spul thuis liggen wat weg moet, maar heb nog geen foto's gemaakt. En wat een lieve foto
Annetje
Geplaatst: 08-04-11 10:30
Mo heeft d'r vriendje verrast met oerhollande pot
BVW d'r buste is blijkbaar te groot geworden
Ik zag een leuke foto van een schattig hondenbeest.
TG wat een mooie glans zit er zo op met de flits erbij joh! Knap ding!
Sannn gaat naar MPfestein. Ik ben daar vorig jaar ook heen geweest en echt, ik vond het mega vet! Ik ben ook niet van die muziek en heel veel nummers kende ik niet, maar het was gewoon hartstikke gezellig.
Ben nu de rest van de filmpjes aan het uploaden en ondertussen nog goed mijn aantekeningen aan het doornemen. Ik heb straks namelijk tentamen. Ik ben er echt een beetje bang voor, in de les was ik het namelijk vaak niet eens met de docent (en na uitleg en alles was zij het dan wel eens met mijn antwoord) Ik heb gisteren het proeftentamen gemaakt en kon me weer in heel veel antwoorden niet vinden Ik zit eraan te denken om overal maar een dikke motivatie van het antwoord bij te gaan zetten, zoals ik in de les ook steeds gedaan heb.
TeeGee
Geplaatst: 08-04-11 10:32
Dat klinkt als een goede tactiek Anne, succes iig!
Shanouk, ik vind Vorstin niet echt lang in dat filmpje maar waarom valt ze steeds in draf? Of moest dat?
Foto heb ik even geleend van een stalgenoot/medebokker Vind dat blesje zo leuk! Zondag worden er profesionele foto's gemaakt voor de site van Oldenhoff.
Edit: typo
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 08-04-11 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt
TG op dat filmpje waren we echt bezig met de controle. Vorstin wordt wat happy en vliegt graag op de hindernis af. Van Rob moest Snoek dus vanuit draf aanrijden als ze voelde dat het paard het tempo weer over wilde nemen.
Wat een leukerd TG! Benieuwd naar de andere foto's. Succes met je tentamen Annetje! Hoe is het met die andere jongen die interesse had in Corion Mootje? Al andere gegadigden? Succes met trailer schrobben Snoek.
Goedemorgen. Tg: Wat een lief koppie ! Snoekiej: Ik vind haar niet te lang op het filmpje, lijkt mij op zich een prima lengte. Annetje: dat lijkt me ook een goede tactiek, succes vanmiddag. Mootje: fijn dat er zoveel interesse is. Lau: leuk dat je polypad binnnen is, ik had er ook naar zitten kijken voor als mijn setje binnenkomt maar ze lijken me zo dik, of valt dat wel mee?
Zit nu op school compleet niks te doen, net met bio wel wee een aparte les, die leraar probeert ons een bepaalde regel uit te leggen en laat ons een opdracht erover maken, vervolgens komt hij zelf niet uit die opdracht en moet ik het hem uit gaan leggen. En dat zegt meer over die man dan over mij, was een hele simpele opdracht, maar die man is echt oliedom en megatraag .
EvelienH
Geplaatst: 08-04-11 11:25
TG, wat is ze knap! Eef, dat is inderdaad wel beetje beetje raar haha!
Leuke leraar evie. Dikte valt overigens mee. Gewoon de dunste bestellen. Je hebt ook een extra dunne voor het springen, maar voor crossen vind ik een beetle dekje eronder wel zo fijn.
eef leuk he die leraren! Shanouk ik vind haar ook helemaal niet lang lijken! Dacht af en toe wel een onregelmatige pas te zien maar denk dat het komt door het filmpje
Eef_Bam
Geplaatst: 08-04-11 11:34
Het zegt denk ik al genoeg dat die man 9 (!) jaar over zijn studie heeft gedaan, echt ongelofelijk . Lau: ik denk dat ik dan even naar dat springdekje kijk, vind dun toch altijd wel erg fijn.
Ik zag trouwens net op de site van Tim lips dat hij en zijn vader 1 mei weer een training in Ede geven, ik ga me denk ik opgeven, was erg leerzaam vorige keer.
Heb jij hem in Engeland besteld Lau? Die ronde lijkt me ook erg mooi!
Jee wat stom Evie! En daar betaal je schoolgeld voor..
Eef_Bam
Geplaatst: 08-04-11 11:46
Het is ook een "nieuwe" en ik denk eerlijk gezegd ook niet dat zijn contract wordt verlengd . Wel heel stom, vorig jaar hadden we juist een hele goede die ons ook graag les wilde blijven geven, maar die hebben ze naar de andere locatie gestuurd. Maar ach, zonder die man kom ik er gelukkig zelf wel uit, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.
Sannnn
Geplaatst: 08-04-11 11:56
Wat is er veranderd aan het cross terrein in Ede dan? Staat op de site, maar eind februari was er in mijn ogen niets veranderd. Ik ga niet naar clinic van Tim Lips, heb hem een paar keer les zien geven. Vond dat nou niet heel goed eerlijk gezegd, vooral niet met zijn ervaring. Vind 60 euro ook wel heel veel voor een groepje van 3. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik heb ook de dunste variant besteld als dekje, vind dunner ook altijd fijner. Leuk zeg die leraren, gelukkig ben je er bijna vanaf EB!
Pfft, moet al die sensorische en motorische banen in mijn kop stampen. Zoo geen motivatie, slecht. Straks wel lekker met ze allebei het bos in! Lekker weer hier.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 08-04-11 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Sannn ik heb dezelfde clinic meegereden als EB (zat wel in andere groep) en ik deel jouw mening. Ik heb op zich leuk gereden, maar vind 60 euro veel te veel voor wat ze te bieden hadden. Ben ook wel benieuwd naar Ede. Ik vind dat echt een heel mooi terein.