[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:21

Oja, Marijke, Geert mag best meekletsen hoor! Jeroen (Weule) is ook man (en geen homo!) en klets hier ook mee.

Nou, lekker dan San. Kun je beter thuisblijven en leren voor je herkansing..... :+ Of zeg ik nou iets heel banketstaaf?

muts_marijke

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:23

Zal het hem eens voorstellen, straks wordt hij net zo verslaafd als ik en dan moet ik de pc delen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:24

Sann, alleen apreski is misschien ook wel leuk! Maar alleen daarvoor ga je niet op wintersport. Balen zeg :\

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:24

*domme vraag in aantocht* is er een knopje op mijn toetsenbord waarop ik kan drukken en zien of er nieuwe antwoorden zijn bijgekomen zonder dat ik op mijn berichten moet klikken en dan op dit topic?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:25

Ja, f5, maar dan moet je wel in dit topic zitten. Zit je elders op bokt, dan moet je via "eigen berichten".

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:26

oke dank je. Das wel makkelijker.

Sim

muts_marijke schreef:
Zal het hem eens voorstellen, straks wordt hij net zo verslaafd als ik en dan moet ik de pc delen.

Of er komt een laptop bij omdat jullie allebei perse mee willen kletsen en niet om en om de pc willen delen. :D

xxitsmexx

je kunt ook bij plaats antwoord aanvinken dat je bericht wilt als er een berichtje geplaatst is..
krijg je dus een mailtje..
1 mail tot je zelf weer hebt gekeken..

Sannnn

Haha, nee hoor. Die gedachte had ik ook al, maar vind het dan weer zonde van mijn geld. Stel dat het hoog wel te doen is of er toch nog sneeuw valt.. Maar heb al mail gestuurd naar school, ookal ga ik niet op wintersport. Red dat met mijn pols toch niet om in korte tijd praktijkstof van 10 weken door te nemen. Hou het met mijn pols nu goed bij, wil geen terug slag. Daarbij komt dat ze maar eens normaal moeten doen.
Apres ski is zeker leuk, maar 7 dagen per week constant is me weer iets te veel. :P

Dat wordt ruzie dan Marijke als je de pc moet delen. :P
F5 vernieuwt je pagina steeds Marijke.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:27

muts_marijke schreef:
*domme vraag in aantocht* is er een knopje op mijn toetsenbord waarop ik kan drukken en zien of er nieuwe antwoorden zijn bijgekomen zonder dat ik op mijn berichten moet klikken en dan op dit topic?

bij google is dat F5 ?? althans dan kun je ook pagina vernieuwen, heb dat nog nooit in bokt uitgeprobeerd eigenlijk, IK ga wel altijd naar eigen berichten.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:27

oke... das misschien ook wel handig mendy

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:28

F5 werkt!! hihi

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:29

Handig he, Marijke?!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:29

Meestal als ik wil Sim dan zeg ik Geert jij moest toch nog douchen-of paarden voeren of er komt ineens een mooie film op! Geert is van de films dat vind ik eigenlijk niet zo veel aan. Ik vind de pc leuker.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:33

Heb trouwens vandaag de osteopaat weer gehad bij mijn paard (voor de mensen die het niet weten, mijn paard heeft 7 oktober een spierkneuzing in zijn rug opgelopen) en de osteopaat voelde niks meer van de blessure!!! Ben daar zo blij om want ze dachten dat er littekenweefsel zou blijven zitten en dat zou niet goed zijn omdat daar geen rek in zou zitten. Nu is dat littekenweefsel zelfs helemaal weg getrokken dus ben super blij

De osteopaat zei zelfs dat als ik hem met rijden fijn vond dat ik een keer weer balkjes moest lopen of een klein kruisje springen. Loop al de hele dag met een grijns op mijn gezicht ... ben zooooo opgelucht!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:49

Wat een fijn nieuws Marijke!
Trouwens, je kunt met de button "wijzig" (rechtsonder in je bericht, naast de quote-button) je laatst geschreven bericht aanpassen, mocht je nog iets willen toevoegen of nog wat vergeten zijn. Dat kan ongeveer een half uurtje na plaatsing van het bericht. Zo voorkom je dat je steeds nieuwe berichten plaatst, waarin bv maar 1 zinnetje staat.
Ook handig om te weten denk ik!

Nou, ik ga afnokken. Morgen weer een drukke dag. Eerst werken, dan paard rijden (even lekker loswerken na vandaag) en dan uit eten ter ere van hubbie's verjaardag! Zijn dochters hebben ons uitgenodigd en zondag gaan we zelf al uit eten. Lekker luxe dus!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 00:27

Welkom beide nieuwelingen!

Marijke: Fijn dat je paard weer volledig hersteld is!
Karen: Caroline is er morgen om 12uur.
Caro: Ik heb het nu tot bijna mijn billen en volgens mijn moeder moet er minstens 20cm af, maar ja dat vind ik veeeeel.

Ik ga ook lekker pitten, morgen om 9uur college in Utrecht tot 11uur en om 12 uur zadelmaker voor mijn zadel. Dus dat wordt racen :Y)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 00:28

Super nieuws Marijke!

Om het topic te vernieuwen kan je ook op Afbeelding deze (of in het wit) klikken, die staat naast "Geplaatst: .. minuten geleden" dan hoef je niet weer eerst het bericht op te zoeken waar je was gebleven :)

Ik ga nokken, morgenochtend concours

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 00:34

Welkom nieuwelingen. :D

Ik heb het echt meeeega druk met school, bleh :Y)
Lees wel braaf alles bij. :D

Net bestuursvergadering gehad van de rijvereniging, nu gauw op bed..
Morgen weer aan t werk bij Divoza!

:wave:

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 09:16

Moggel! Heb me verslapen. Dwz, ik wilde er om 7.15 uur uit, maar dat werd 7.50 uur. Heb slecht geslapen vannacht door mijn verkoudheid dus het zal daardoor wel komen. Altijd als je er uit moet lig je lekker en heb je minder last. Wel even ibu genomen want moet zo werken en mijn hoofd bonkt.

Fijne dag allemaal! Succes op concours mistid!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 09:46

moguh!!!

welkom marijke en mandy... (marijke ken ik al wel, net als geert)

ik had billy al een PB gestuurd, maar voor de noord-oosterlingen: jongkwpn is nog zoekend naar enkele mensen die komende vrijagavond (van 7 tot half 11 's avonds) willen helpen met de kwpn show-avond in Hardenberg, zoeken nog voorbrengers, maar ook nog mensen die kunnen/willen meehelpen met opbouwen/afbreken van hindernissen in/tussen de show-blokjes. of het plaatsen van hekjes, attributen e.d.
wordt een super mooi en leerzaam programma ook. dus! meld je bij mij! pleasseee!!!! :P

Hilde ook in't bestuur van de rijvereniging.?? ik nu ook alweer bijna 4 jaar, mag nu nog 4 jaar blijven :P (langer wil ik ook niet ;) )

sim = slaapkop ;) (ik ook, was vervelend en lui vanmorgen, tot wanhoop van dienke en moeders... :P )

@ caro/laura: ik had eerder ook flink lang haar (voor een jongen dan) nu kort en dat is maar beter ook, vallen mijn mooie inhammen niet zo erg op ;) :P

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 09:52

Welkom nieuwelingen! :)

Mistid, succes op concours.
Sim, hopelijk helpt de ibu. Een flinke verkoudheid is niet fijn.

Lees vanavond even verder bij.
Zo eerst richting stal en dan om 13.00 vrachtwagenrijles *Joepie* zie er nu al tegenop.

Capri liep gister 1000 keer beter op dat Myler bit, hij was niet zo sterk en gewoon fijn te rijden.
Was uiteindelijk 3e, snelste 4 fouter. :P Paard liep fijn, baasje was meer bezig met het parcours onthouden. Wilde eigenlijk nog een rondje M rijden maar hij was zo braaf dat ik dat maar achterwege heb gelaten, volgende keer maar.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 10:21

Goeiemorgen :wave:

Ik zie 2 nieuwelingen (alhoewel ik jullie al vaak ben tegen gekomen in topics). Welkom Mendy (naamgenoot :D) en Marijke (maar jou ken ik natuurlijk al).

@ Sim: moet je werken dat jeje verslapen hebt? Overkomt iedereen wel eens!

@ Jeroen: lijkt me erg leuk om te helpen, maar helaas heb ik er echt geen tijd voor. En dan te bedenken dat ik me eerst wou aanmelden bij Jong KWPN.

@ Mirte: succes op concours!

@ Evelien: gefeliciteerd met je 3e prijs +:)+

Ik ben weer op het werk. Vanmorgen de stallen al gedaan en de paarden eruit geschopt.
Gisteravond zat ik op 9 uur pas op Zetje, Marloes (malloesje) heeft Avi gereden. Vnvnd nieuwjaarsborrel van Grolsch en dus geen paard vnvd. Keer wat anders :D

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 10:31

moguh, moet je tijd voor maken rowo :P

oefencross data in diepenheim staan nu 'vast' weekend van 15 mei, 15 juli en 3/4 september, de Zaterdag is 'vrije' komst de vrijdagmiddag/avond en de zondag is voor 'groepen' waarbij het terrein in principe per uur/groep gehuurd kan worden (is belangstelling van de regio-trainingen, en vanuit barchem/bathmen/hoeve ???) en wie weet nog meer.

binnenkort meer ook op startlijsten, eventingsport.com etc.....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 10:38

Ik zal het bestuur nog ff na vragen Jeroen. Denk dat er van ons uit zeker belangstelling is!

En tijd maken? Ik heb geen eens tijd over, dus kan er ook geen tijd voor vrij maken.