[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 22:47

Noorwijdenes schreef:
@ Caroline&Snoek: Jer heeft ook hele dikke benen, maar manen trekken is er echt niet bij. Dan flipt ie helemaal de pan uit. Dat komt volgens mij vooral door het geluid, dat stelt hij echt niet op prijs. Dus daar zet ik af en toe de schaar maar in. Heb ook een nieuw scheerapparaat gekocht dus we kunnen zondag eindelijk netjes op wedstrijd ;)

Tjonge, ik ben echt niet goed hoor. Jer heeft geen dikke benen, maar dikke manen! :o :=

Bedtijd... :Z

Edit: onze viertal-instructrice is officieel 'gedumpt'. Ben ik niet heel rouwig om. Nu snel op zoek naar iemand anders ;)

rowo

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 23:26

Even snel een berichtje. Ben nu gaar, dus lees morgen weer bij.

Terug van concours... 1e parcours foutloos, waar ie er bij 3 wel weer langs wou. Barrage dus wel een stop op 3, pakte kats het bit vast en had niks meer te vertellen. Hij was onwijs tegen de hand maar ging iig af bij elke sprong. Het zag er echt niet uit, schaam me dood. 35 stijlpunten was dan ook terecht, maar hij heeft zijn lesje iig geleerd.
Progressief ging vele malen beter. Zag helaas de afstand naar 7 niet, reed terug en daar een balk. Niet voor de tijd gereden, maar gewoon lekker rondje. Geeft weer vertrouwen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 23:38

Fijn dat het dit keer beter ging Rowo! :)
Denk als je hem tijdje zo rijdt dat hij wel door heeft dat hij niet meer de baas moet willen spelen.

Noor: Haha typ foutje ;).

Ik duik lekker mijn bed in! :evaw:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 00:15

Dat foutje was me idd al opgevallen Noor :D
Fijn dat het beter ging Mandy! Wie weet leert ie er van!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 08:43

Goede morgen!

Rowo wel beter dat hij overal over heen ging. Jammer van je stijl punten.

Jammer dat wij hier geen spring wedstrijden hebben door de weeks.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 09:17

Morning!

Rowo: goed dat je hem toch de baas bent gebleven. Die stijlpunten komen wel!!

Weer een druk dagje voor de boeg. Ga mezelf meteen ff bannen!
:wave:

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 09:17

Goeiemorgen!
@Mandy: Fijn dat het nu alweer een stuk beter ging met springen, hopelijk komt bij beiden het vertrouwen weer terug!
@Noor: Hopelijk vinden jullie snel een andere viertal instructrice die beter bij jullie past.
@Hilde: Wat een leuk paard zeg! Ziet er ook al netjes uit hoor!
@Lotte: Hopelijk ben je weer een stukje opgeknapt!

Vandaag komt mijn 1e examinator op gesprek, ben benieuwd wat ze te vertellen heeft. Ik heb het nooit zo voor met die gesprekken, maar ja. Ik ga zo dus maar is even de laatste hand leggen aan mijn stuk voor mijn verdediging van mijn voorstel, dan hebben we tenminste gespreksstof :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 09:18

Goeiemorgen :wave:

De stijlpunten zijn echt om me dood te schamen. Normaal zit ik altijd rond de 50. Als ik 47 heb, dan baal ik al :o Maar goed.... het ging erom dat ie rondging en dat heeft ie gedaan.

@ noor: werk ze!

Ik zal zo eens bijlezen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 09:25

Vanacht bijgelezen, maar toen had de laptop geen stroom meer!

Rowo heeft fijn gesprongen! Balen van je stijlpunten (maar liever rond, dan hoge stijlpunten)
JN, Succes met je gesprek vandaag!
Noor heeft haar 4-tal instructeur ontslagen

Mijn paard heeft geen dikke manen, maar het groeit heel erg hard. Het is nu al zo'n 6cm gegroeid in 3 maanden (ik laat het kopstuk-stukje namelijk groeien)

Gisteren was het feestje erg gezellig, misschien zelfs een beetje té...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 09:29

Wij hebben geen verkiezingen gehad. Dat is allemaal rustig aan ons voorbij gegaan.

Rowo; die stijlpunten komen wel weer, als het vertrouwen er maar is.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 09:57

Goedemorgen :wave:
@ Corien: weet ik, maar ik heb ontzettend veel crosstrainingen, sgw's en als het nog even kan een spring/dressuurwedstrijden gepland staan, de 21 is net voor het crossseizoen en komt toch wat beter uit.
@ Pb: Om dat een paar keer per maand te doen lijkt me ook niks aan, maar om 1x zo'n 26 km te rijden lijkt me erg leukn om een keer meegemaakt te hebben.
@ Snoekiej: Ik ben ook heel blij dat ze meegaat overal naartoe (zonder rijbewijs kom je niet zo ver :+ ), maar juist daardoor zitten we vaak bovenop elkaars lip en dan barst ongveer 1x per maand ( ;) ) alle frustratie van mijn moeder op mij los .
Lijkt me een gek gezicht zo'n half getrokken paard.
@ Caroline: Ik heb het gisteravond gelezen en ik vind het erg interessant, maar ook wel "eng" omdat ze dan metalen naalden in je paard steken, biij jezelf voel je het nog, bij een paard lijkt het me lastig te peilen hoe hij zoiets ervaart.
@ Noorwijdenes: Grappige typfout :D .
@ rowo: Jammer dat het eerste rondje niet zo lekker ging, maar wel fijn dat de tweede al veel beter ging.
@ Jn: En was ze tevreden?

Ik zit nu op school even bij te lezen en heb zo les.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 10:40

Hoi,

@ evie. Mijn ruin was de 1e keer onhandelbaar en nu is het een lammetje. Het is net als bij mensen. Je kan heel goed aan de lichaamstaal en reactie peilen hoe hij is. Het is ook niet duur. 40/45 euro per behandeling. Dat heb ik er wel voor over. Mijn merrie heeft singelnijd door pijnlijke borstspieren/ Stond met aansingelen altijd met haar voorbeen omhoog en te bijten. Nu is het zo goed als over. Zodra zij het weer begint te doen is het weer tijd voor een behandeling. Merrie vindt het maar niks dat gefriemel aan haar lijf maar loopt erna wel weer stukken beter.

Ik ga eens kijken hoe mijn bak erbij ligt. Hopelijk kan ik een sprongetje doen met de ruin. Ga als ik terug ben wel even bijlezen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:03

Goeiemorgen!
Ik ga zo op weg naar de uni. Ik ben al gauw weer gewend aan het leventje hier. Over een paar weken heb ik alweer tentamens, dat gaat hard! Dit keer moet ik er toch echt wel wat voor gaan doen, want ik heb toch wat gemist deze twee weken. Vanmiddag zet ik Vorstin weer aan de longe en ga ik vast haar gezicht scheren.

Succes met je drukke dagje Noor!
Succes met je gesprek Benthe!
Evie, ze is bijna helemaal getrokken hoor. Alleen de laatste 10 cm moet ik nog wat bijwerken. Sterkte met school!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:37

@ Caroline: Dat klinkt wel interessant, Bandido is kuikenmak en je mag overal aankomen, maar op zijn buik en tussen zijn voorbenen is hij zo gevoelig, zijn vel daar zit daar echt ontzettend los, en van mij accepteerd hij nog dat ik het voorzichtig met mijn hand schoonmaak, maar als een ander daar probeert aan te komen is hij echt in staat ze het licht uit de ogen te slaan, hij kan daar gewoon echt niet tegen :(:)

@ Snoekiej: Lijkt me inderdaad best alstig als je zoveel gemist hebt, succes met bijwerken.

Ik ben zo uit en ga dan naar Bandido om hem lekker te laten rollen zonder deken en daarna te wassen en te vlechten, ik heb vanavond (om kwart voor 11 :wow:) wedsrijd

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:44

EB: Jeetje, wat een tijd zeg op een doordeweekse dag! Veel succes in ieder geval vanavond.
Snoekiej: veel succes met bijwerken (daar was ik op de uni constant mee bezig ;)).

En hup weer een ban erop! :)

Edit: nog even dit.
PB: zag dat we in Markelo in dezelfde ring starten! Verwacht je dan weer fit te zijn? Hoe gaat het nu? Ik doe overigens alleen in Markelo mee, als Chaam niks wordt (sta nog steeds 6e op de wachtlijst).

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:26

Staan er nu dan al startlijsen op van Markelo?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 14:22

Yep. Wel de voorlopige uiteraard.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:12

Ik ga ervan uit dat ik in Markelo gewoon start. In ieder geval met Hetje. Misschien dat Amati nog niet klaar is voor de B, maar dat zien we dan wel.

Verder gaat het wel prima met me. Mijn virus lijkt weg te zijn getrokken en mn knie doet ook niet lastig. Hoop zondag te kunnen gaan zitten.
Eerst morgen een begrafenis en zaterdag nog rustig aan. En zondag maar weer knallen :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:34

PB: fijn dat het goed gaat!

Jongens, ik krijg helemaal de kriebels van dat zonnetje. Ik denk dat ik gewoon eens even lekker wat vroeger naar huis ga! Vanavond lekker rijden met Jer. Hoop dat hij er net zoveel zin in heeft ;)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:49

PB, mooi dat het weer beter gaat! Sterkte morgen bij de begrafenis.
Noor, lekker he, die zon! Veel plezier met rijden!

Ik heb net ook nog even een half uurtje kunnen genieten van het zonnetje. Heb even een stukje gestapt met Voodoo. Vanaf zondag had ik elke dag gereden, dus hij mocht wel weer een dagje even rustig aan doen. Morgenavond weer les en dan zaterdagmiddag voor het eerst weer in de baan!

Heb ook eindelijk een stage. Helaas niet echt naast de deur, moet helemaal naar Heerenveen. Gelukkig is het alleen op de maandagen en met de auto is het wel te doen. Maarja, ik moet niet zeuren, maar blij zijn dat ik eindelijk een stage heb!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:58

PB, Fijn dat het goed met je gaat! Sterkte morgen op de begrafenis!
Rosalie, Gefeliciteerd met je stageplek... Beter dat dan een vervangende opdracht.
Noor, Veel plezier met rijden!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:40

Rosalie: top van je stage. Dat scheelt vertraging!
PB: sterkte morgen.
J_N: hoe ging de bespreking?

Ik heb net lekker gereden met Jer. Niet in het zonnetje maar wel lekker buiten. Hij had er zin an!
Heb hem even wat ronder ingesteld tot de peper in z'n r**t een beetje uit was gewerkt en daarna weer een beetje erop en nog wat lijntjes uit mijn proeven gereden. Zondag proberen de laatste puntjes voor het Z binnen te halen. Dan eind maart waarschijnlijk een keer Z starten en dan ben ik wel weer een tijdje klaar met het dressuurgeprik!! Morgen nog even rijden en zaterdag even langs de weg stappen (na het succes van de regio hou ik dat erin!! :D )
Daarna Nudine nog gepoetst. Wat een haren komen daar toch uit! En ook al een maand lang, zal wel met de hormonen te maken hebben ofzo. Ze heeft ook nog 10 minuutjes aan de longe gestapt, langer kan niet ivm haar pees ;(

Straks komt vriendje, dus zal me even snel douchen ;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:36

Goeienavond!
@Evie: Hoe is je wedstrijd gegaan? Maar wat een achterlijk tijdstip voor een doordeweekse dag zeg!
@PB: Fijn dat je virus weer helemaal over schijnt te zijn en dat je weinig last hebt van je knie, maar doe je wel voorzichtig aan!! Veel sterkte met de begrafenis!
@Noor: Fijn dat Jer uiteindelijk fijn liep. En zou inderdaad wel lekker zijn als je voor het buitenseizoen nog je winstpunten voor het Z kunt halen!
@Rosalie: Fijn dat je toch nog een stage hebt kunnen vinden.

Mijn gesprek ging wel ok, mevrouw was erg enthousiast over het onderwerp. Maar ik moet nog wel heel wat aanpassen aan mijn voorstel voor tijdens mijn verdediging, daar baal ik wel van, want ik had dat stuk eigenlijk al helemaal klaar. Nu moet ik het dus gaan aanpassen en krijg ik het niet klaar voordat ik op wintersport ga waarschijnlijk, dus ik neem de laptop maar mee ;)
En ik ben net terug van mijn theorie examen van de Orun. Paar vragen waarvan ik zeker weet dat ik ze goed heb, maar ook enkele die ik echt heb moeten gokken. Ik hoop maar dat ik het gehaald heb :o
En nu maar is even lekker naar mijn bedje om een beetje slaap in te gaan halen van wat ik de afgelopen dagen heb gemist :Z

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 00:09

Goede avond!!

Evie waaar moet jij starten dan :=
PB dat is wel fijn dat je je beter voelt!!! Stertke morgen!
Noor wel lekker gereden dus, ;) op naar het Z
Rosalie wel goed dat je een stage plek hebt, valt wel beetje last van je schouders denk ik?
Benthe Dat is wel balen, dat je het nog moet aanpassen :+

Heb lekker gereden vanavond, was wel stout, maar ik denk dat hij boos was omdat ik zijn oren wou uit scheren met een tondeuse :+ (is me uiteindelijk gelukt met praam ~~}>

Ik ga ook snel richting bed, aangezien ik vannacht in slaap gevallen was, met 2 kussens dus was niet zo vrolijk van morgen :o

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 00:23

Zo, ben net terug van concours in Bronneger. Meteen uit school vanmiddag spul ingepakt en vertrokken. Stond een mooi, fijn gebouwd parcours. Het eerste parcours was een 2 fasen parcours. Sofie liep erg fijn. Had 2 hindernissen (van de 14) waar ik net 10 cm te dicht bij kwam (zodat ze de lucht in springt). Verder top afstanden en geen mega sprongen verder.
Nog een 10e prijs in ontvangst mogen nemen :D!
Het tweede parcours was direct op tijd (wel 11 hindernissen :=, best lang voor direct op tijd). Dit ging nog fijner, heb het tempo net een tandje hoger en dans springt ze net wat makkelijker. Hier wonnen we de 4e prijs.
Het tweede parcours telde mee voor een startplaats in de finale. Dus zondag middag starten we in de finale. Maar heb echt heerlijk gereden vanavond :+:.
Morgen maar lekker een buitenritje maken. Heeft ze wel verdiend!

Daarna gezellig naar Viefdepief! :D

Morgen lees ik wel even bij. Moet nu echt mijn bedje in, morgen weer naar college :').