Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
.
. Dus heb ook wel weer zin om over 2 weken een dressuurproefje te rijden
. Heb al even met paps afgesproken dat we even in het gras weer gaan oefenen.
). En ze moeten tegen een team die hier ook uit de buurt komt, en veel jongens daaruit kennen we, dus het word zowiezo wel een leuke wedstrijd
. peanutbutter schreef:Vanmorge heeft het even geregend en het voelt nu heel fijn aan. Niet meer dat stoffige van de afgelopen dagen.
Hier is het ook heerlijk weer. Vanmorge heeft het even geregend en het voelt nu heel fijn aan. Niet meer dat stoffige van de afgelopen dagen.
onze paarden/pony's staan/liggen lekker te luieren in de zon
Blue heeft ontdekt dat ze liggend kan zonnebaden maar nog steeds kan eten
Vanochtend om half 8 begonnen met werken op stal, want ik had op het laatste moment nog wedstrijd. Vorstin liep niet fijn, ze wilde mijn hand niet volgen en nam rechts niet aan. In de proeven was ze gespannen (allemaal enge dingen rond de bak), dus maakte ik wat foutjes. Had de eerste proef 177, en de tweede 175-2. Vorstin vond een mestbak eng, dus begon te steigeren (net na groeten). Toen heb ik even een volte gereden. Morgen heeft ze lekker vrij 

Zal wel wennen zijn als ik daar kom en lasko is er niet meer, kreeg nog altijd een lik over mn wang van hem.
Nouja mocht je héél graag nog een lik van hem willen, mag je hier best eens langs komen hoor

Ze zei dat ze Uk op de foto erg mooi vond, maar in het echt nog leuker.
Was leuk om te horen.
!
Ben wel benieuwd naar je foto's!
Verder mijn eigen paardjes lekker aan de longeerlijn gehad, morgen er maar weer op. Morgen ook maar eens naar het ziekenhuis bellen, gips zit me echt niet lekker en vingers beginnen steeds meer te tintelen
Is ff kijken of ik ander gips kan krijgen.
. Wootje was braaf!! Mijn moeder vond het ook helemaal leuk, Wootje zit erg lekker zonder zadel
.
, het aftellen ging niet bepaald van een lijen dakje, wat resulteerde in gierende slappe lach en scheve brillen
.
, die keek af en toe opzij om te kijken of we nog overeind stonden..
, mijn moeder helemaal trots (zo soepel is mijn moeder niet meer
en die Tinker van ons is even wat anders als Wolin
). 
knap cross paard.. deed alles

en nu weet ik ook gelijk wie de geinteresseerde was in mijn borstttuig!