[SGW] [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 16:48

Leuke foto's zeg... je ziet er ook nog zo lekker schoon uit Knipoog

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 16:50

Haha Mandy Clown Gefeliciteerd met je eerste plek San!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:03

Leuke foto's San! Gefeliciteerd! Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 17:04

Ik zit trouwens een beetje met een dilemma... ik heb zelf al lichtelijk een keus gemaakt maar goed.

Ik heb mij voor volgend weekend op gegeven voor Vasse EN de tripalon. Voor vasse sta ik nog op de wachtlijst. Daar is een zadel te winnen. Vasse vind ik geen mooie cross en het is een uur rijden voor mij.
De week erop heb ik Diepenheim; mooie cross, mooi terrein, goed georganiseerd en maar een kwartier rijden. Nadeel is dat het de dag na de military is.

Nu is mijn dilemma; wat moet ik kiezen als ik van de wachtlijst in VAsse kom. Start ik dan Vasse (dan meld ik dus de tripalon af) en geen diepenheim, of start ik de tripalon en wel diepenheim.

Ik denk zelf dat ik voor diepenheim ga, maar vind het wel super moeilijk. Kies ik voor Vasse, dan heeft ie de week er na niks en dan nog Bathmen en barchem.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:22

Ben net nog even naar Hoogezand-city geweest. Heb 1paar schoenen en 3 panty's gekocht Haha!

Rowo: als je naar Diepenheim gaat dan heb je 3 crossen achter mekaar of niet? In dat geval zou ik dan denk ik toch voor Vasse kiezen Ja

San: zo hee wat een fanatiekeling ben jij zeg Tong uitsteken Gefeliciteerd met je 1e plek!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:31

Rowo; Ik zou zelf dus voor Diepenheim kiezen. Vasse vind ik een slechte organisatie opzitten, geen uitdagende mooie cross en echt een superslecht dressuurterrein. Nee , dan heb ik echt 100x liever Diepenheim.
Al is dat zadel natuurlijk wel erg verleidelijk Haha!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:43

rowo: maarje kan toch ook 2 crossen rijden, 1 week ertussen kan best
heb ik dit jaar ook gedaan en dan in het L, paard was harstikke fit en kon het goed aan. maarja wou graag die 8 wp''s halen voor het NK.

sanne: gefeliciteerd en je bent idd sportief!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:52

ik ken Diepenheim niet, maar persoonlijk zou ik liever 3 crossen rijden met een week ertussen dan 3 achter mekaar.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:13

Ken Diepenheim ook niet, maar zou er ook liever 3 rijden met een week ertussen dan 3 achter elkaar!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:31

rowo schreef:
Pak?

Oops mss iets onduidelijk Bloos Ik bedoelde een broekpak ... heb eigenlijk eentje nodig voor m'n soll.gesprek maandag (accountantbureau) en heb nog nooit een pak of jasje gehad. Maar heb dus niets kunnen vinden ... en gister ook al niet! Boos!
We zijn echt in ELKE winkel in Joure en Heerenveen geweest, maar nergens was een pak waar EN het jasje EN de broek me past (pasvorm kwestie) ... of er was geen broek aanwezig. Echt zooooooo frustrerend. Uiteindelijk nog een mooi zittend (ok, bijna iets te klein .. ook vanwege mijn vage lichaamsbouw) zwart jasje van 40 euro kunnen vinden ...

@ hyppolyte ... Fijn dat je hebt kunnen uitslapen!
@ Sanne ... Gefeliciteerd met je 1e plaats! Actief bezig hoor!
@ Hilde .... Fijn dat de dress. goed ging en jammer van het springen, mss door het weer?
@ Rowo ... Is de tripalon niet zo ver van je vandaan? Dan zou ik de tripalon en dan diepenheim doen Ja

Zal zo ook maar weer es op een peerd klimmen .. was woensdag voor de laatste keer Bloos

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:33

Pfff, wat een weer zeg! Het heeft hier gewoon de héle dag door geregend en af en toe flinke en lange plensbuien. En daar heb ik nou net in gereden Clown

MJ: Ik heb het bitje meegenomen! Cool

rowo: Ik zou dan voor Diepenheim gaan, als je eigenlijk al niet "zo'n zin hebt" om naar Vasse te gaan lijkt het me dat ook niks. Maar je start Calypso toch niet 3 weken achter elkaar? 1 van die crossen start je toch Pino?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 18:44

hier heeft het ook de hele dag geregend, was aan het werk maar geen moment gezien dat het droog was.

zal zo ff langs stal, ga denk ik maar even manen trekken, heb ik nu tijd voor en dat kan lekker binnen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:26

Gefeliciteerd San!!
Lastig Rowo, maar komt vast goed!

Is vief al terug? Ben nieuwsgierig naar je Z debuut!!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:43

Ben tevreden thuisgekomen. Lipso heeft goed zijn best gedaan, ben trots op hem Haha!
Heb lekker gereden, geen grote fouten gemaakt. In de proef was hij iets minder aan mijn been als met het losrijden.
Maar heb met een goed gevoel afgegroet. Zelf dus erg tevreden Ja Lekker gereden! Had 193 punten.

Heb mezelf als doel gesteld dat ik eerst een winstpunt in de dressuur wil halen voordat ik weer ga springen op concours.
Dus ik hoop dat ik dit jaar (mag hem t/m december rijden) nog kan springen Tong uitsteken

Alvast 1 still. De rest komt een andere keer. Heb zo verjaardag en moet eigenlijk een beetje op gaan schieten Schijnheilig

Afbeelding

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 19:50

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:52

Vief: Mooi zo dat je voor jezelf fijn gereden hebt! Enne dat winstpunt komt vast snel! Knipoog Het ziet er in ieder geval op de foto netjes uit!

Daarstraks Joery gelongeerd, het was droog!! Hij was weer lekker fit, morgen maar weer eens dressuren Lachen!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:52

Lipso ziet er knap uit met S&T Vief!
Hoeveel punten moet je in het Z ook alweer hebben voor een wp? Ben het even vergeten Bloos
Maar fijn dat je iig tevreden was!

rowo: huh? Nagelbijten / Gniffelen ik zie helemaal geen tekst oid in je laatste bericht??

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:54

Vief; Fijn dat je voor je gevoel lekker gereden hebt. Jammer van je punten, maar een mooie still!

Ik ga zo ff douchen, dan naar een vriendin en dan lekker naar de stad Lachen Helaas is het wel pokkeweer hier Sigaar

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:55

Goeieavond Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 19:56

_Jitske_ schreef:
rowo: huh? Nagelbijten / Gniffelen ik zie helemaal geen tekst oid in je laatste bericht??

Ja erg vreemd Verward Normaal kun je geen lege berichten versturen. Maar ja, dan nog maar een keer!

@ vief: leuke still en die winstpunten komen vanzelf wel, als je maar een goed gevoel hebt Lachen

@ andrea: Pino is verkocht Knipoog Anders was de keus niet zo moeilijk gweest en had ik gewisseld.
Wat die 3 weken achter elkaar betreft; ik doe het ook liever niet, maar conditioneel kan ie het zat. Ik heb nu 2 weken niks gehad en rustig getraind. Na die 3 weken doe k ook ff niks, verder tussendoor rustig trainen.
En de tripalon zie ik als een buitenrit.

Veel plezier joyce, en niet teveel tequilla's drinken he Knipoog Ik ga vnvd ook nog ff naar Diepenheim zomerfeest. Normaal is dat niet echt boeiend, dus wie weet ben ik wel snel weer thuis.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:59

Die Tequila's zullen er vast wel komen Bloos

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 20:00

Goeie avond Biem Haha!
Veel plezier allemaal met uitgaan! Lachen

Vanavond is het victoria hier in zundert (1x in de 3/4 weken draait er dan iemand, toevallig mn neef, in een café) en krijg van iedereen te horen dat ik mee moet gaan, maar ik ken dat weer wel! Ga je met een groepje, en de ene is chagerijnig de andere gaat weer met mensen staan kletsen waar je niemand van kent enz. en dan heb ik het al snel gezien! Blijf lekker avondje thuis, ben lekker alleen dus geen gezeur! Vork
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 29-09-07 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 20:01

IndianSummer schreef:
Die Tequila's zullen er vast wel komen Bloos

Dat dacht ik al wel Knipoog haha! Ik houd het maar weer braaf bij bier en WKD! Morgen nog ff langs pino om de laatste dingetjes te regelen, haar een knuffel geven en fotootjes maken Haha!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 20:01

zo ben ook weer terug, ze maantjes zijn weer kort Haha!
het is hier nu ook droog ( maar voor hoeland)

vief : fijn dat je lekker gereden hebt
de foto ziet er goed uit

jitske: in het Z is 204 een winstpunt

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 20:13

Vief: fijn dat je lekker hebt gereden! Wel balen van je punten maar goed die wp-en komen vanzelf wel Ja

Ik ga zometeen naar de bios. En dan snel naar bed want moet er morgen ochtend weer vroeg uit voor concours Lachen
Rowo en IS: veel plezier vanavond Haha!