[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 12:49

ik ga weer skigymmen, ben benieuwd hoe onze sgwolers het op de piste doen.

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 12:59

Grrrrrrrrr, ik heb behoorlijk de pest in!!!!
Mijn begeleider van het profielwerkstuk, tevens aardrijkskundeleraar, was mijn profielwerkstuk kwijt. Moest ik vandaag bij de teamleider en bij hem komen. Meneer had hem weer gevonden, maar hij lag zomaar op het bureau in de sectiekamer aardrijkskunde. Hij wilde ermee zeggen dat ik hem daar neergelegd zou hebben een week na de inleverdatum. Echt, ik ben zó boos!!! Dat ie dat durft te denken. Ik heb hem gewoon keurig ingeleverd vóór de inleverdatum en persoonlijk aan hem overhandigd! Hij zegt dat hij alleen mijn naam niet aangekruist had en ik hem dus niet had ingeleverd, terwijl ik het gewoon zeker weet en ik heb getuigen. Grrrrr, wat een kl**tzak.
Toen ging ie nog even doodleuk vertellen dat het nog onvoldoende was en mijn onderzoek niet goed in elkaar zat, terwijl hij dat ook wel even eerder had kunnen zeggen!

Ik baal hier echt ontzettend van, heb er heel veel aan gedaan en dan is het niet goed en dan verdenkt hij me er ook nog van dat ik hem stiekem tussendoor ingeleverd heb!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:07

Balen Andrea! Kun je niet naar het schoolhoofd gaan en overleggen?
Een onderzoeksopzet die niet goed is is onzin, je moet tussendoor tig keer laten zien en overleggen, dan had hij toen zijn mond open moeten doen als het zo slecht is...

Ik ga over een uurtje richting dierenarts met die kleine. Hoop dat ik haar een beetje geladen krijg
De pony van mijn vriendin mag weer aan het werk! Echt een enorme meevaller. Ze had er al helemaal op gerekend dat ze afscheid moest gaan nemen(laatste spatcontrole), maar het gewricht was keurig dichtgegroeid en ze mag weer gaan opbouwen! Ben echt zo enorm blij voor haar
(en daarna meteen even een wagen hooi gehaald, ligt dat ook maar weer in de schuur )

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:42

Jeeh Andrea. Wat een naai streek van je leraar.. Wat ga je nu doen?

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:51

jeetje andrea dat is idd een naaistreek van je leraar!

Ik zit nu op school moet me inleven in het standpunt van een dierentuin directeur tegenover surplus dieren. Maar het enige op internet over surplus dieren is het tegenovergestelde standpunt van een directeur. Heel irri!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:23

Na de toetsweek zou hij gaan uitleggen wat er niet goed is, maar inderdaad wat Gomir zegt, hij heeft al zo vaak gezien hoe mijn onderzoek ging! En ik snap echt niet wat ik nou fout heb gedaan.
Hij heeft onze klas volgens mij ook als enige bovenbouwklas, ik heb het idee dat hij daar niet geschikt voor is. Ik weet eigenlijk wel zeker dat mijn werkstuk bij de andere leraar wel goedgekeurd zou zijn.

Gomir: wooh, dat is echt een flinke meevaller!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:38

Ik had mn so latijn, zoals ik al dacht, dus slecht gemaakt,
maarja, zo maar flink leren voor het proefwerk van morgen dan..
balen andrea!! ik zou ook niet erg blij worden als een leraar zo deed!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 16:35

Jeetje Andrea!!
Wat een k*tleraar zeg!
Hopen dat je er nog een beetje uit kunt komen

Ik had vandaag trouwens m'n biologie teruggekregen, hoorde al dat het slecht gemaakt was, in twee klassen was het gemiddelde al iets van een 5 ofzo, maar ik had een 6.4 waar ik dus erg blij mee ben
Heb Biologie1 nou ook afgesloten, dus das mooi
Vrijdag zouden we nog biologie hebben, waar we dus niks meer zouden kunnen doen, dus ik die man vragen of we vrij mochten. Zegt hij ja sorry maar dat kan ik niet regelen, maar ik kan wel een absentiebriefje vergeten in te leveren..
Das dus mooi
Morgen dus maar 2 uur naar school, wel een tussenuurtje maar dat is wel te overleven

Morgenavond trouwens de Regiokampioenschappen in De Lutte

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 16:39

Goed cijfer Vief, heb je in ieder geval al een 6 op je eindlijst! Bij ons werd het toen ook slecht gemaakt, wij sloten het ook af na een halfjaartje in vwo5.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:33

Ik ben weer terug. Viel niet tegen. Een blessure van de laterale schenkel(buitenkant). Moet nu een maand stappen op het harde en dan terugkomen. Dan valt er iets te zeggen over hoe lang het gaat duren, wordt wsl tussen de 3 en 6 maanden. Als het 6 maanden wordt laat ik haar wsl eerst dekken, dan heeft ze ruim een jaar om te herstellen en ik wil toch nog een tweede veulen van haar.

Maar het komt iig wel weer goed!
Ze begint nu ook weer iets te 'lopen' ipv dat gehinkel op haar achterbenen.

Nu nog iets verzinnen voor dat stappen, kan hier alleen langs de weg stappen en ze is niet verkeersmak en bovendien blijven ze naar elkaar gillen enzo als ik Ot en Cheeka uit elkaar haal

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:24

Gomir, fijn dat het iig goed komt!!

Doe jij dit paard nou helemaal alleen? Deze was toch van je zus?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:43

Deze is van mij, maar omdat ze zo klein gebleven is zou mijn zusje haar gaan rijden. Met springen was ze alleen te lastig dus ben ik haar zelf gaan springen.
En ik denk dat ik ook wel zelf aan het stappen raak...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:32

Balen Andrea, ik weet hoe jejje voelt. Bij mij hadden ze de fax uit staan en ik was ziek. Ik dacht hem op tijd te faxen, na 10 mislukte pogingen administratie gebeld en daar te horen gekregen dat de stekker niet in het stopcontact zat Heeft nog heel wat voeten in aarde gehad om die 1 van te laat inleveren te voorkomen.

Gomir gelukkig valt het nog mee. Als het 6 maanden duurt zou ik der ook laten dekken.
Als die pony van mij een merrie was geweest had ik dat ook zeker gedaan.
Kan je Ot en Cheeka niet samen mee nemen met stappen? Doe ik ook met mijn monsters

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:53

Daar heb ik wel aan zitten denken GvdT Maar ik moet langs een drukke weg over een smal en redelijk druk fietspad. Dat durf ik eigenlijk ook niet zo goed aan met twee paarden in mijn hand

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:58

Ik heb nog wel een pot muisjes voor je. Pony wilde er niet op draven. Met stappen was ie wel heel rustig.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:02

gomir: das wel fijn nieuws

andrea: wat een rotstreek van je leraar zech, hoop dat je er wel wat meer duidelijkheid overkrijgt

vief: goed cijfer!

Ik was gister heel erg kwaad op onze hond. Ik moest gehaktballen maken, nou dat is dus heel vies werk met je handen in die gehakt. Toen ik ze klaar had lagen er 4 op een bord en 1 in de schaal (die paste niet meer op het bord) en ik liet ze op het aanrecht staan want ik ging toen met yentil wandelen. Mn stiefzusje was nog in de keuken dus was wel veilig dacht ik. Nou niet dus want mn stiefzusje ging even weg om te roken en toen ze weer terugkwam waren de gehaktballen van het bord af gegeten Ik haat die hond. Had net zo'n zin in gehaktballen. Alleen die in de schaal lag, had ze niet opgegeten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:14

GvdT schreef:
Ik heb nog wel een pot muisjes voor je. Pony wilde er niet op draven. Met stappen was ie wel heel rustig.

Ik probeer het eerst even zonder, maar als dat niet wil dan moeten we even een deal sluiten

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 00:41

Gomir: Gelukkig een goed vooruitzicht!
Ben net thuis uit Den Bosch, Vaillant bekeken aangezien het me buurman wordt De Oldenhof heeft hem gekocht.
Ik was ook erg gecharmeerd van Unesco.

Het Strodorp op de hengstenjeuring zag er goed uit!! Dat gaat weer geld kosten zaterdag!!!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 00:58

Kun je eens voor me horen wat ze van plan zijn met die hengst (en dekgeld enzo)
Hoef ik Egbert dus iig niet meer te bellen, kan ik dat nummer weer van mijn lijstje schrappen

Hoe vond je hem?

Ik baal er echt van dat ik niet meekan zaterdag

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 08:48

Ik ben gisteren ook geweest en vond vooral Vainquer van de net gekeurde hnegsten goed.

Hoe vonden jullie trouwens de Sam x Zeus springen?? Hij mocht door naar dee derde.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 09:03

gemengd nieuws Gomir Maar op zich is dan dekken wel een goede optie.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 09:53

Mijn avatar doet het niet meer

@ Anthea
Het is dat onze hond van poezenformaat is anders zou bij ons ook alles geroofd worden..
Hij klimt als ie in zo'n bui is zelfs via de stoel op tafel

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 10:05

Zo daar ben ik ook weer, after a few bizzy days
eerst weer een hoop bijlezen, maar ik he lang niet alles kunnen onthouden
Als ik al die mooie foto's van Wanroy zie... Dan had ik daar ook wel graag willen rijden... Maarja, voor ons begint het met een oefencross in putten eind maart.

Gomir, balen van Cheeka, maar je hebt nu tenminste duidelijkheid. Ik hoop dat je een goeie hengst voor haar kunt vinden.

Andrea, wat een @#$$@leraar. (leraren denken altijd dat ZIJ alleen maar gelijk hebben)

MM, gelukkig ben je weer helemaal heel terug gekomen.

Anthea, jullie hebben een stoute hond!!! Hebben jullie die ene overgebleven gehaktbal met zn allen moeten delen

Gisteravond met beide paarden naar springles geweest. Keessie ook weer eens mee (hij is meestal in een binnenbak zo heftig met springen) Bij het losrijden was ie heel fijn, maar met het springen ging de turbo weer aan... (tussen de hindernissen te weinig tijd om de spanning goed af te kunnen vloeien)
Daarna de Indoctro, die was met losrijden wat drammerig,maar werd in het springen steeds fijner. Opt laatst een rondje 1.20 gesprongen. NU maar hopen dat ze morgen ook zo loopt.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 10:33

goedemorgen

@vief: onze jack russel die gaat ook altijd op de stoel en daarna op de tafel

RK: fijn dat de Indoctro zo goed sprong

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:54

peanutbutter schreef:
Ik ben gisteren ook geweest en vond vooral Vainquer van de net gekeurde hnegsten goed.
Welke hengst is dat ook weer?
De namen zeggen me nog helemaal niets maar ik heb wel van praktisch alle hengsten het een en ander opgeschreven

Lielle: ik was bang voor ergere dingen, dus eigenlijk was ik nog redelijk opgelucht Ik wacht even af hoe lang het gaat duren, 3 maanden vind ik nog te overzien, maar als het langer wordt wordt ze weer gedekt
Ben nu met iets meer tempo aan het ori"enteren, maar heb eigenlijk nog maar 4 hengsten over weer ik echt interesse in heb. Van een daarvan wil ik nog wat nakomelingen zien, een wil ik zelf bekijken, over de andere twee moet ik even bellen(beschikbaarheid in 2006 en dekgeld).