Ik heb ook geen tijd, heb het veels te druk met het op Sam blijven zitten..
Hier nog even een foto om jullie geheugen op te frissen

Hier lagen we dus bijna, Sam had last van zandkabouters ofzo..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pietpiraat schreef:ik ga naar bed!
toedeloe!
viefdepief schreef:Maar ik ga m'n troep naar boven slepen en dan lekker nog even in jouw boekiej lezen Kimmie.. Heb hem nog lang niet uit ofzo en ik moet voor Nederlands ook nog een boek lezen dus je vind het toch niet erg als ik hem nog even wat langer leen?
Haha jah is goed hoor.. leen m maar zolang als je wilt
reddytobias schreef:ik moet trouwens zeggen dat ik altijd zonder tijd heb gereden. ze zeggen dat dat je geen tijd nodig hebt, je moet naar het paard kijken, weten wat zijn ritme is...enzenz
ik moet zeggen dat ik met mijn pony altijd lekker heb gecrosst, met niet extreme tijdfouten. en het boeide me eerlijk gezegd ook niet, het ging om de cross
bij de paarden moest ik wel heel erg wennen. vooral die vos. die redde het ''nog'' niet om op tijd te komenik kwam gewoon te laat binnen, maar het heeft me nooit uitgemaakt, kon aan het paard opmaken dat hij er nog niet aan toe was.
dit heb ik liever dan van die idioten die er alles aan doen om maar een goede tijd te hebben terwijl ze niet door hebben dat ze hun beesten aan het afkafferen zijn
miss_jumpy schreef:Nou Simmie, dat kan ik begrijpen! Dat was nog eens een echte picknicktafel in gorssel, en nog niet de makkelijkste aanrijroute!
Nog een vraagje, momenteel kan je net Os zijn ribben zien. Volgens mij is het wel goed hoe hij eruit ziet, niet mager ofzo. Maar ik zou hem best iets meer willen voeren voor energie. Hij krijgt nu 2 scheppen haver en 1 schep muesli op een dag, en onbeperkt hooi en een paar uur gras. Maar meer haver kan niet, hij eet het nu al slecht. Biks kan ie niet goed verteren. Iemand nog andere tips??
Karin schreef:Volgens mijn stalgenootje (een ander, niet die oranje van die woezels op het water) stond er zaterdag ook een fotograaf in Gorssel. Ze weet alleen niet wie, maar er zijn wel foto's van haar gemaakt en daar is ze benieuwd naar. Iemand enig idee wie die fotograaf geweest kan zijn?
Karin schreef:BlueBalance ken ik, té goed zelfs.
Gelukkig staan er geen enge foto's van ons samen in Compiègne op die site van haar.
Maar die foto's zijn van zondag, ik bedoel juist foto's van zaterdag.
Kitty schreef:Hoe zit dat eigenlijk met de tijd? Is het een kwestie van een flinke handgalop of moet je er echt tegen rijden?