Ik zou in deu.rle toch 90/B willen starten, ze heeft de vorig jaar rond gelopen met 1 weigering, dan moet ze da nu ook doen (of beter!). Canch is echt het voorbeeld van een vosse merrie (tis wel geen pismerrie, ze is heel lief in omgang (gelukkig, anders was ze al lang de deur uit) en ze is ook het toonbeeld van say it to a gelding, ask a stallion and discuss it with a mare
(and pray if it is a pony
, bijna een pony met haar 153).
Weidegang heeft ze genoeg, ze staat dag en nacht buiten en ik rij haar 4 keer in de week, overdreven is dat ook niet, en volgende week krijgt ze een week vakantie want dan ben ik net zoals Daphne naar le Pin. Ze is stront verwend eigenlijk
.
Sponsjes in de oren steken is niet toegelaten hoor op wedstrijd
! Als ze dat zien, dan hang je er aan vrees ik
.
Evelyne, Ik verkeer in een luxe situatie, drie vriendinnen die (hobby)fotograve zijn, mn ex vriend die fotograaf is en een schoonbroer die fotograaf is (digitalclickx die foto's trekt in Nok.ere)
.
Veel succes op training! In minderhout véél water dus zeker interessant!
Steph, toch fijne rondje in de cross, das toch het belangrijkste uiteindelijk, de 6 jaar weer dat niet dat hij hindernis verkeerd heeft gesprongen
. Ik zou helemaal niet weten wie je bent
! Ik stond schuin achter de camion van Kar.in Donckers.
Antonius, tzal idd niet makelijk zijn nu om stil te zitten, aangezien je zo een bezig bij bent
! Maar goed rusten en dan kan je er weer volop tegen aan
Laatst bijgewerkt door PrietPraat op 11-08-15 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt