_M_arieke schreef:lycil8, gewoon veel KM maken, oefencrossen rijden zodat je zelf wat kan wennen aan de spanning en ontspanning die erbij komt kijken. Waar woon je? Misschien worden er wel oefencrossen georganiseerd bij jou in de buurt
Paard staat in Hengelo GLD en zelf woon ik in Doetinchem. Ik heb me iig ingeschreven voor de volgende 2 crosstrainingen die zijn in Markelo
ik las net al dat dat een leuk terrein is.
darkadia schreef:@lycil8 dus toch dapperder dan je zelf dacht

ik vond t ook heel spannend weer te springen na lange tijd weinig aan gedaan te hebben en mijn allereerste BB cross te rijden, maar vond het zo tof, en paardlief zo leuk, dat ik heel graag nog een keer wil
Haha ja ik was wel een beetje zenuwachtig maar helemaal niet bang, daar was het veel te leuk voor! Heb jij meteen een oefencross gereden? Wij hebben over 2 weken weer springles op de vereniging dus dan kan ik er iig weer wat meer over leren
ik moet eerst ook nog het aan de teugel trainen (en overgangen terug), paardlief kan het prima maar afgelopen paar jaar niet intensief meer gedaan en door meerdere mensen gereden met verschillende niveaus. Plus ik vind het zelf nog helemaal niet zo makkelijk bij haar
dus ik kan ook nog niet beginnen met de b-dressuur wat ik zo graag al gewild had haha. Eerst maar even goed trainen dus