Tjee, dat tweede filmpje is nog erger.. Hartverscheurend om te zien..
Lau: ah weer een nieuwe topper in de dop . Wordt tijd dat je weer kunt paardrijden dan! Evelien: mooie tas zeg!
Watapatja
Geplaatst: 07-11-11 00:10
oooohjeaaah was vandaag 1e in Bathmen
dressuur: 202 springen: 0 en cross 0 en 3 sec sneller dan de ideale tijd en dat in onze 3e cross voor mij een super einde van ons eerste (halve) SGW seizoen
Sanne, toppers! Gefeliciteerd! Ga je volgend jaar btw ook een tuiger ohz op concours rijden? Leuk Eef dat je je tas hebt! Laura, toe maar weer Waar gaan ze heen dan Mo?
Ik heb gister Beau voor het eerst L gestart. Kon haar veel fijner rijden dan in het B, ze springt beter in de manieren en kon er fijner aan rijden. Was foutloos en ook in de barrage . Ze stond ook heel mooi relaxed op de vrachtwagen, op de trailer is ze altijd wat gestressd. Vandaag weer voor het eerst op Ul gereden, die was zo braaf. Ze gaat kijken of ze in Zuidbroek weer voor het eerst kan starten, geeft ze iig op, afmelden kan altijd nog.
Mootje, waar gaan ze heen dan?? Watapatje, goed gedaan! Leuke foto en gefeliciteerd! Sannnn, fijn dat jullie het seizoen zo goed hebben kunnen afsluiten! Leuk filmpje ook! Eef, gave tas
viefdepief
Geplaatst: 07-11-11 08:51
Morgen!
Corien: hoeveel dagen moet je nog? Sanne: goed gedaan zeg Gefeliciteerd! Eef: gave tas Mootje: dat is wel een raar idee lijkt me.. Laura: leuk dat er straks weer een extra paard voor je klaarstaat
Ik heb zaterdag 2 uur met Woll in het bos doorgebracht, was weer erg leerzaam voor die witte eigenwijs. Maar eens wekelijks doen, hoop dat ze dan wat braver wordt.. Daarna lekker naar vriendje gegaan
Zie net dat Merel haar 3* in de VS vanacht goed heeft afgesloten. Is met haar 8-jarige na een 8e plek in de drs opgeklommen naar plaats 5 heel iets tijd, maar wel foutloos in de cross + spr. Helaas met de ander eruit in de cross. Misafstand en een val.
Ik ga er maar eens uit. Zo eerst werken en daarna door naar de uni.. Moet nog veel doen voor een paper
Hè scum, ik ben helemaal met je eens. Maar ik denk dat het wel op prijs zou worden gesteld als je eens wat minder losse flodders plaatst hier en gewoon meedoet. Dit is wat ik dus echt meeuwenfletsen noem, een keer wat droppen en dan weer volkomen verdwijnen. Niet echt een manier om in een sociaal verlopend topic mee te doen.
Mootje
Geplaatst: 07-11-11 09:38
Goedemorgen!
Ik zit al weer een uur op t werk..... Goed nieuws, beide schepen hebben binnenkort weer werk Vief, succes op de uni vandaag! Kris, succes met bijlezen!
Mijn ouders willen gaan overwinteren in Thailand.... Jammergenoeg heb ik weinig met azië!
Watapatja, gefeliciteerd! Marijke, super van je eerste proef! Verder nog wat mensen gesproken en gezien in Bathmen.
Kreeg net gewoon kippenvel van het filmpje op tv van Hickstead. Vreselijk.....
Hier gister ook naar Bathmen geweest. Verslagje staat wel in het verslagentopic. Dressuur 182, springen foutloos en cross ook foutloos. Na de dressuur toch nog opgeklommen naar een 7e prijs. Mooie afsluiter dit jaar
texelse
Geplaatst: 07-11-11 09:53
Watapatja gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk. Dat smaakt naar meer denk ik. Leuk Mootje!! vakantie in Thailand!! Noor gaat binnenkort ook emigreren, naar Onderdijk Mijn emigratie van de zuidkant van de dijk naar de noordkant van de dijk, welgeteld 1 km, verloopt ook lekker vlot.
Wat een drama met Hickstead. Afschuwelijk!! Zo onverwachts. Dat is wel heel rampzalig!! Een paar jaar geleden hebben we zelf een pony aan koliek verloren, dat ging ook snel, van 1 uur 's middags tot 1 uur 's nachts, maar toen hebben we wel een paar uur de tijd gehad om aan het idee te wennen dat het wel eens verkeerd zou kunnen gaan. En nu hikken we weer tegen een afscheid aan, waarvan we de datum zelf moeten bepalen, dat is wel heel lastig. Zoals het er nu uit ziet wordt dat volgende week. Dan kunnen er 2 tegelijk weg. 1 naar een superplekje, en dat is een tijdelijk afscheid, want ze blijft van ons, en 1 gaat dan door naar Nijkerk, en dat zegt genoeg denk ik..... Hoort er bij. Echte dierenliefde is op tijd afscheid nemen, en ik heb het idee dat we al wat te laat zijn, dus sterk zijn en slikken.
Iedereen een hele fijne dag gewenst.
EvelienH
Geplaatst: 07-11-11 09:55
Corien, nog eventjes meid! Kris, ik heb zin in morgen! Hopelijk valt het mee met de files zo vroeg op de ochtend. Rij om 8 uur weg, dan moet het zeker goedkomen. Vief, netjes van Merel! Jammer van de val. Wolles is ook een eigenwijs ding. Gefeliciteerd Jantine! Fijne afsluiter.
Ik ga zo richting stal, instructrice gaat Scene rijden en ik Caap stappen. Mooie verdeling zo op de maandag ochtend.
maximiliano
Geplaatst: 07-11-11 09:56
@ Evelien mooooi! Maar te duur voor mij! Hou het maar bij een Guess
@ Mistid, ze wil gewoon alleen maar het echte werk :p
@ Watapatja, superrrrrrr! Gefeliciteerd!
En de rest die goed gereden heeft ook natuurlijk! Late dienst was saai gister, biks gebeurd! Aankomende week alleen woe en don nachtdienst dus lekker weekje! Vreselijk van Hickstead! Maar toch een mooie dood als in het harnas kon hij zich niet wensen! Uiterraard wel VEEL te jong!
Ben al vroeg wakker want zijn dubbel glas aan het plaatsen in de extra kamer! Zijn we winterklaar!