Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Afleiding zoeken lijkt me goed!
Leer krijgt er toch een optater van!

Vind het zo erg voor je! Vooral ook omdat je dit nooit verwacht.
Heel veel sterkte!

! Dus dat was fijn. Beentje was nog wel iets opgelopen, maar ook al dunner. Maar even een weekje rust voor de zekerheid. GG is gister gechipt. Daarna moest hij ook nog wat manen hebben voor DNA onderzoek, zet hij er een tang op waar hij echt met 2 handen aan moest trekken en had gewoon een hele pluk manen. Vond het maar lomp gaan 
En wat afleiding zoeken lijkt me inderdaad het beste.
Kwam nog wel op tijd, maar moest wel even flink haasten ineens. Vanavond hopelijk even oefenspringen met Jipje en Anoes. Is kijken of ze beiden nog weten hoe ze een parcourtje moeten springen en ik ook
Lielle schreef:(maar anwb voor een lekke band?)

voor Caro, wat vreselijk zeg!
. Ze is nog een beetje bang voor water en ik reed in de crossweide omdat het daar nog enigzins droog was. M'n enkel en pols werken niet helemaal mee en mijn rug is weer wat erger.
Caro, afleiding is idd het beste
?
over dat jij 'altijd' voert
. En wanneer ik naar school ga doe ik altijd samen met mijn ene zusje voeren, maar heb mezelf even vakantie gegeven (vanaf mijn eigen vakantie heb ik geloof ik 2/3x 's ochtends gevoerd
). Was Dienke een beetje tevreden over zussie&Vossie? Merle had het heel leuk gevonden!