Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik merk bij Wo in ieder geval altijd dat haar bui weer goed is na een check up, zegt mij vaak ook wel genoeg. Vind het altijd weer een prettige gedachte als Wo onder handen is genomen, je doet het nooit voor niks
. Even je paard door de APK!
. Zou ik anders zonde vinden. 
Misschien erg slecht, maar van zoiets lig ik niet wakker.
Vanavond het vosje even rijden in de bak. Onze bak ik echt perfect nu, door de lichte nachtvorst was het laatste beetje water helemaal weggegaan. Nu nog maar even met school bezig, geen zin in maar moet toch even gebeuren.
. We hebben nog even de tijd daarvoor
. 

Hier een filmpje dat hij voor de 2e keer onder het zadel is.

Denk dat je vanzelf bericht krijgt van een mod.
Anders kun je het hier ook vinden, in de ban lijst. :http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=398308
.
. Lief peerd 
. Ik ging het zandpad af opweg naar huis, en ineens sprong ze in de lucht een pirouetje en stond ik weer omgekeerd!
)
?! ". (ja mam we gaan 26 km galloperen
)
)
En daarna nog even rijden op de manege, onze bak is nu helemaal bagger. Vandaag is de mesthoop over het land gegaan en ze moesten steeds door de bak om naar het land te kunnen. Onze bak moet sowieso een beurt krijgen. 3/4 van het jaar valt er niet in te rijden, das gewoon niet normaal...
!
Zo'n hele dag is niet niks toch? Leuk dat je endurance gaat doen.

.
Benieuwd hoe gaar ik straks ben na 3 uur rode hokjes tellen
haha rode rontjes tellen