[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 08:35

Goedemorgen..

Heb een 3 op mijn bedrijfseconomietentamen.. ;(
Das die voor mijn P, dacht dat ik hem best goed had gemaakt.. ;(

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:46

Goedemorgen!

Mistid: balen van het dikke been van Kino. Hopelijk is er niets ernstigers aan de hand en is wat rust voldoende.
Hilde: een 3 is inderdaad erg irritant, vooral als je denk het goed gemaakt te hebben. Kun je wel naar de inzage, zodat je voor de volgende keer weet waar het aan lag?

Allemaal een fijn weekend en alle wedstrijdgangers veel succes!
Ik ga zo een nieuw borsttuig halen voor Pancho, want vanmiddag gaat Pa met Pancho crosstrainen. Kan zelf helaas niet mee want ik moet lesgeven op de ponyclub. Wel balen, had wel graag meegewild om ook een paar crosshindernisjes te springen. Maargoed lesgeven op de ponyclub is meestal ook leuk (soms ook niet vanwege kinderen met een grote mond of ouders die zich ermee bemoeien). Morgen jureren op de ponywedstrijd van Wouw.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:02

Goede morgen :)

Vanadaag langs MR ed .. en dan even lekker shopen :)

Morgen cross training met jetske :)) echt zin in

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:06

Mam heeft ze gister (Yoeri en Kino) voor het eerst weer samen op het land gehad, en ze hebben nogal aardig gevlogen. In de paddock deden ze dat ook, maar dan glijden ze niet door. Ze mag nu even stil :) . Eigelijk wel jammer, want ze had net even wedstrijdrust gehad, maar haar gezondheid gaat voor.

Balen dat je niet meekan met Pancho!
Ik wil langs de Divoza, maar mijn centjes zijn allang weer op :P .
Die mondoni leren laarzen zijn in de aanbieding, en mijn jodphurs zijn na iets meer dan 2 maanden ook al bijna stuk :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:13

Goedenmorgen,

Ik ben druk bezig met een presentatie voor dinsdag. Hoop het vandaag af te maken zodat ik morgen lekekr vrij heb en maandag kan werken.

Balen van Kino Mirthe.
Hilde: Mag je dat tentamen nog herkansen dit jaar? En heeft dat nog consequenties voor je studie als je dit jaar je P niet haalt?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:45

Balen mistid :(:) Maar even rustig aan doen inderdaad.

Succes PB!

Ik ga zo even rijden, het is weer heeeeeeeeeerlijk weer :):)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:50

Dit was al de herkansing van dit jaar. :\
Je hoeft tegenwoordig je P niet meer te hebben aan het eind van het 2e jaar gelukkig. Dus dat wordt mijn P in 3 jaar halen ofzo. :\
Had de 1e keer dit jaar een 4, en toen ging het echt slecht... Nu dacht ik echt dat het goed ging, en had ik een 3. Gelukkig kan ik wel naar de inzage.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:51

Hilde wat balen :(:)

Gister weer naar Enschede gegaan na 3,5 uur gewerkt te hebben en nog even Woll te hebben gereden. Met het huis gebbqd. Was echt super gezellig en daarna nog even de stad in gegaan. Ook erg leuk. Vriend die 3 maanden in Maleisië was er weer dus gezellig wat bijgekletst. Heel veel lol gehad in de 3 gezusters. Super gezellige avond :j Was al goed laat dus maar eens naar huis. Werd ik gebeld. Jongen waar ik wel eens een paar keer wat mee had afgesproken vorigjaar.. Studeert nu in Utrecht en had al even niet met hem gesproken ofzo. Dat hij geen slaapplaats had omdat zijn vriend zijn telefoon niet opnam, blablabla.. Maar naar binnen gehaald (trok wel even de aandacht in de woonkamer, kerel in rokkostuum en vief in pyjama :+) Had hem een slaapplek in de woonkamer aangeboden. Kreeg ik gewoon een hele liefdes verklaring :') Ik had het niet echt aan zien komen, maar die arme ziel zat er zo mee.. Snapte niet waar het fout was gegaan en ik had echt zoiets van okeeeee. Bijzonder :+ Het is half 6 's ochtends ik heb je al een slaapplek aangeboden, mag ik please, please, please slapen :z Moet nu eigenlijk eens gaan kijken of ie er nog ligt _O-

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:54

Hahaha Vief, daar zit je dan inderdaad ook niet op te wachten :+ Succes als hij er nog is ;)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 11:09

hahahah vief :') geweldig. Arme jongen. :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:46

Waha Vief :')
Idd Balen van Kino's been Mirthe :(:)
Balen van je cijfer Hilde :(:)
Hopelijk krijg je het snel af PB.

Ik heb daarnet de L2 proeven geoefend, ik ga 10 mei L2 starten nl, dus moest wel ff gebeuren :P
Daarna nog even stalletje voor Lasko alvast een beetje klaargemaakt :)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:53

Wat leuk dat je lasko hebt gekocht Jetske. :D
Ga je zeker veel plezier van hebben. :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:02

Ik denk het ook wel :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 15:32

Goeiemiddag!
Even een kort verslagje van gisteren en vandaag: Examenstunt was leuk! We zijn maar een uurtje geweest, maar het was wel grappig. Daarna had ik rijles, ging ook wel goed. Moet alleen echt heel veel oefenen op ver vooruit scannen. Dat vind ik nog moeilijk. Ik zie dingen wel, maar verwerk het nog niet goed. Na rijles heb ik Vorstin gereden, ook les. Ze liep lekker :)

Vandaag had ik crosstraining in Nieuwveen.
Vorstin ging heel erg lekker :D! In het begin kon ik haar echt fijn sluiten, en ze liet het me merken wanneer ik teveel hand gebruikte. In de lijntjes bleef ze ook netjes bij me, op een paar keer na. We hebben echt leuke lijntjes gereden! Ik vond het ook echt leuk dat ik wat moeilijke dingen mocht proberen, een schuin lijntje van 2 zwarte smalletjes en een boom erachter. In het begin lukte het niet, maar aan het einde kon ik haar er heel simpel naar toe rijden en sprong ze het. Vond het leuk om nieuwe dingen te proberen. Het hoeft niet allemaal in 1x te gaan, zo leer je ook een hoop bij Ik moet alleen de volgende keer wel trakteren :D Ik had een weddenschap met Michiel over de die smalletjes, als het me niet in 1x zou lukken moest ik trakteren. Het ging niet in 1x, dus volgende keer taart *\o/*

Fijn dat Jack lekker liep gister Corien
Balen van je gaatje Kim. Dat haat ik ook altijd :\
Kort nachtje dus Lotte! En lekker geshopt!
Balen van Kino's dikke been Mirthe
Getver Hilde, wat een rotcijfer!
Succes met je presentatie PB!
Hahaha Vief, wat een verhaal :+ Hoe is het afgelopen?
Hebben jullie Lasko gekocht Jetske? Gefeliciteerd! Blijft Bam ook gewoon?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 17:56

Heey jet wanneer komt hij dan :P

Vief haha wat een actie :)
Hilde balen dat je geen volgonde hebt :(

Ik ga vanaaf lekker ijsje halen met vriend lief :) en lekker flimpjes kijken.

Gister nieuw dekbed gekocht, van 220 bij 240 :) lekker groot en 2 nieuwe hoofd kussens + 2 nieuwe dek bed over trekken :) dus ben aardig op weg met me nieuwe kamer (na 2 jaar) ahah

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:07

Goedenavond.

MN moeder had geen zin om te koken dus we hebben besloten naar zo'n all you can eat vreetschuur te gaan. :P Van de Valk bij Houten geloof ik.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:38

Avond :wave:

PB: Haha lekker hoor :9 Mijn ouders zijn er niet en ik heb stokbroodjes in de oven gedaan, soeppie erbij en aardbeien als toetje. Komt wel goed hier :D
Shanouk: Fijn dat het zo lekker ging :)
Corien: Lekker hoor zo'n groot dekbed :D
Jetske: Wat leuk :D gefeliciteerd!

Mijn loge was trouwens al weg. Nog 2 sms'jes van hem gekregen. Moest er vandaag nog wel een paar keer om lachen hoor :o
Vanmiddag lekker buitengereden. 2,5 uur weggeweest, was leuk :) Toen Woll het watertje zag gingen gelijk der oortjes erop en ze sprong er nog net niet met een plons in. Echt leuk leefde zich helemaal uit in het water :D

Zo na het eten en even douchen en mijn tas pakken. Ga met een vriendinnetje naar Amersfoort. Ze zit daar op kamers rijdt daar een paardje en heeft morgen haar debuut in Amersfoort. Vanavond maar eens kijken of het daar een beetje leuk is. Batavierenfeest komt volgend jaar wel. Marieke: Veel plezier! Grappig dat je vriend weer op gaat treden op de campus. Zag het al, Lijn 7 was het toch? :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:57

Goedenavond allemaal!!

@Vief:
Hahahahahahaha _O- , wat een figuur!! Leuk leuk leuk! ;)
@Snoekiej: Mooi dat het goed ging ;)
@Jetske: Leuk!! :D

Vandaag lekker op de 'zwarte markt' rondgehangen, wat een volk daar, heb mijn ogen uitgekeken!! :wow: Was leuk :j , lekker geshopt.. ben weer een paar ribben kwijt :o ...
En heb ook mijn hele mooie donkerbruin leren zadeltas opgehaald :D , voor de buitenritten en de trektochten.. ben er verliefd op :+: .
Heb nu pijn in mijn voeten, niet echt ideale schoenen aan }:0 .

Wootje heeft gewoon weer heel de dag op het land gescharreld...
Lekker geknuffeld, had besloten dat er morgen weer een dag is... ze heeft dus lekker vrij ;)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 20:57

@Vief: altijd gezellig mannen in een rokkostuum vooral als je echt ff wil slapen :-)
vandaag nog concour gehad ben echt bekaf :Z eerst 2 L1proeven dan nog 2 L2 proeven en dan nog een B parcour en mijn L debuut :D 3 balken in het B tilde z'n voeten echt niet op maar in het L was het beperkt tot 1 balkje en 1 x de weg kwijt want het B springen liep erg uit zodat het DL maar even naar het andere terrein ging had het andere parcour al in het B gesprongen en voor het L gelopen dressuur had ik in het L2 1wp de andere proef 159 :o was een beetje vrolijk en in het L1 allebei net geen wp maar toch tevreden 8-)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:07

:wave: Ben alweer klaar met werken :). Was niet zo druk vanavond. Naja wel lekker, want ik moet zo nog verjaardagsvisite van een vriendin :).

Mijn wedstrijd vanmiddag:
Het was een mooi kijkerig parcours, maar loempia was best wel relaxed eigenlijk. Zou hij het dan eindelijk eens gaan leren ??? :wow: :') . Had wel een balkje, eigen stomme fout. Hij kwam een beetje op groot in de dubbel, en toen regelde ik teveel (ging al tesnel weer in het zadel zitten omdat hij dus terug moest komen op de tweede) waardoor hij dus zijn been liet hangen. Ik had hem gewoon zelf terug moeten laten komen en niet zelf te snel gaan zitten. Daardoor had ik een balk op de eerste. Verder sprong hij fijn rond :)). Fijn ritme en fijn in zijn mond :). Tweede parcours ging ook wel goed, had mooi ritme, lekker tempo (dat vind hij niet zo moeilijk natuurlijk ;) ), maar na hindernis 4 ging hij zo scherp naar links (wat ook de bedoeling was, maar ik had het niet zo snel door) dus toen hing ik er bijna af := :') . Toen stonden we dus bijna stil, snel weer been gegeven want hindernis 5 stond er al. Had toen een geen lekker ritme dus een balk. Maar toch wel goed gevoel over beide parcoursen :).

Daarna was Sofie aan de beurt. Dit was de eerste buitenwedstrijd voor haar. Sofietje was best wel onder de indruk met losspringen, maar dat ging echt super. In het parcoursje ging het dit keer iets minder. In tolbert aantal weken terug had ze in de dubbel een balk tussen de benen gekregen, en nu had ze 3 gallopsprongen voor de dubbelsprong al zoiets van :n uhuh dat doen we maar niet :=. Uiteinelijk wel erover gekregen en de rest van het parcours ging wel heel erg fijn. Zonder twijfel of wat dan ook. Ze had echt Tolbert nog een beetje in d'r hoofd (en misschien ik ook wel :o, onbewust denk ik). Uiteindelijk dus 2 stops op de dubbel, maar verder goed springen. Kwam meteen weer iemand naar me toe of ik d'r niet verkopen wou :+. Toen het tweede parcours, dat ging ook wel fijn, kwam er 1 keer een beetje dicht bij en toen raakte ze echt heel zachtjes een balk aan. Normaal zou ze naar voren schieten na de landing door de balk. Maar nu reageerde ze er niet zo heel erg op. Dus had ze hem echt amper aangeraakt. Maar wel lekker gereden :). Volgend weekend een weekendje vrij, en dan een aantal concoursen achterelkaar. Dan mag Sofie ook weer dressuur lopen :P.

Vief: Arme jongen ;) := haha.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 21:45

Heb net The Boy in the Striped Pyjamas gekeken, wat een zielige film zeg :\

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:06

Scheisse, had ik net een heel verhaal getypt, liep m'n laptop vast en was alles weg -O-

Kim: Fijn dat je wel lekker hebt gesprongen!
Vief: Hahaha wat een verhaal :P
Hilde: Balen van je cijfer. Wat raar dat je nu niet meer je P in 2 jaar hoeft te halen. Meisje uit mijn klas is van de opleiding gestuurd omdat ze haar P niet had in 2 jaar. Maar goed die wou zelf ook al stoppen dus vond het niet zo erg.
Snoekiej: Die film ken ik niet

Woensdag zijn we met mijn paard weer naar Hollandscheveld geweest voor controle en nog een ritje door de seawalker. Eerst werd ze even nagegeken. Werden een paar testjes met haar gedaan. Op sommigen reageerde ze goed maar een paar keer ook wat minder. Toen werd haar rug even weer helemaal losgemaakt d.m.v massage en daarna reageerde ze wel weer goed. Toen mocht ze nog even in de seawalker. Dat deed ze wel weer heel goed. Ze tilde haar beentjes het hoogst op van alle 4 de paarden die erin stonden. De eerste keren dat ze erin liep vond ze dat nog heel moeilijk. Ze adviseerden ons om eerst elke week met haar langs te komen zodat ze in de seawalker kan. Daar heeft ze heel erg veel baat bij dus moeten we nu maar proberen of dat iedere week gaat lukken. Het kan alleen op woensdagavond en het is ruim een uur rijden (ligt onder in Drenthe) dus dat is wel een beetje lastig. Maargoed, het is beter voor haar :)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:33

Kan ook per opleiding verschillen denk ik.. Ik moet 100 punten hebben, anders mag ik niet op stage, maar dat komt wel goed denk ik. :D

Dat is zeker lastig ja, maarja, als ze er van opknapt is het dat ook wel weer waard. :)

Ik ga lekker mijn bed in! Morgen wedstrijd met uk :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:43

Jij doet toch ook communicatie? Dat deed ik ook. Maar kan natuurlijk zijn dat het veranderd is :) Of dat het per school verschilt.

Succes met je wedstrijd morgen! :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:45

Ja klopt, doe ook communicatie. :D

Dankje, ze loopt best lekker, dus ben benieuwd. :D

En nu ga ik echt mn bed in O:)