Goeiemiddag!
Even een kort verslagje van gisteren en vandaag: Examenstunt was leuk! We zijn maar een uurtje geweest, maar het was wel grappig. Daarna had ik rijles, ging ook wel goed. Moet alleen echt heel veel oefenen op ver vooruit scannen. Dat vind ik nog moeilijk. Ik zie dingen wel, maar verwerk het nog niet goed. Na rijles heb ik Vorstin gereden, ook les. Ze liep lekker
Vandaag had ik crosstraining in Nieuwveen.
Vorstin ging heel erg lekker
! In het begin kon ik haar echt fijn sluiten, en ze liet het me merken wanneer ik teveel hand gebruikte. In de lijntjes bleef ze ook netjes bij me, op een paar keer na. We hebben echt leuke lijntjes gereden! Ik vond het ook echt leuk dat ik wat moeilijke dingen mocht proberen, een schuin lijntje van 2 zwarte smalletjes en een boom erachter. In het begin lukte het niet, maar aan het einde kon ik haar er heel simpel naar toe rijden en sprong ze het. Vond het leuk om nieuwe dingen te proberen. Het hoeft niet allemaal in 1x te gaan, zo leer je ook een hoop bij Ik moet alleen de volgende keer wel trakteren
Ik had een weddenschap met Michiel over de die smalletjes, als het me niet in 1x zou lukken moest ik trakteren. Het ging niet in 1x, dus volgende keer taart
Fijn dat Jack lekker liep gister Corien
Balen van je gaatje Kim. Dat haat ik ook altijd 
Kort nachtje dus Lotte! En lekker geshopt!
Balen van Kino's dikke been Mirthe
Getver Hilde, wat een rotcijfer!
Succes met je presentatie PB!
Hahaha Vief, wat een verhaal
Hoe is het afgelopen?
Hebben jullie Lasko gekocht Jetske? Gefeliciteerd! Blijft Bam ook gewoon?