Heb een 3 op mijn bedrijfseconomietentamen..

Das die voor mijn P, dacht dat ik hem best goed had gemaakt..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echt zin in
. Eigelijk wel jammer, want ze had net even wedstrijdrust gehad, maar haar gezondheid gaat voor.
.

Was al goed laat dus maar eens naar huis. Werd ik gebeld. Jongen waar ik wel eens een paar keer wat mee had afgesproken vorigjaar.. Studeert nu in Utrecht en had al even niet met hem gesproken ofzo. Dat hij geen slaapplaats had omdat zijn vriend zijn telefoon niet opnam, blablabla.. Maar naar binnen gehaald (trok wel even de aandacht in de woonkamer, kerel in rokkostuum en vief in pyjama
) Had hem een slaapplek in de woonkamer aangeboden. Kreeg ik gewoon een hele liefdes verklaring
Ik had het niet echt aan zien komen, maar die arme ziel zat er zo mee.. Snapte niet waar het fout was gegaan en ik had echt zoiets van okeeeee. Bijzonder
Het is half 6 's ochtends ik heb je al een slaapplek aangeboden, mag ik please, please, please slapen
Moet nu eigenlijk eens gaan kijken of ie er nog ligt
geweldig. Arme jongen.

! In het begin kon ik haar echt fijn sluiten, en ze liet het me merken wanneer ik teveel hand gebruikte. In de lijntjes bleef ze ook netjes bij me, op een paar keer na. We hebben echt leuke lijntjes gereden! Ik vond het ook echt leuk dat ik wat moeilijke dingen mocht proberen, een schuin lijntje van 2 zwarte smalletjes en een boom erachter. In het begin lukte het niet, maar aan het einde kon ik haar er heel simpel naar toe rijden en sprong ze het. Vond het leuk om nieuwe dingen te proberen. Het hoeft niet allemaal in 1x te gaan, zo leer je ook een hoop bij Ik moet alleen de volgende keer wel trakteren
Ik had een weddenschap met Michiel over de die smalletjes, als het me niet in 1x zou lukken moest ik trakteren. Het ging niet in 1x, dus volgende keer taart

Hoe is het afgelopen?
en lekker flimpjes kijken.
lekker groot en 2 nieuwe hoofd kussens + 2 nieuwe dek bed over trekken
dus ben aardig op weg met me nieuwe kamer (na 2 jaar) ahah
Van de Valk bij Houten geloof ik. 
Mijn ouders zijn er niet en ik heb stokbroodjes in de oven gedaan, soeppie erbij en aardbeien als toetje. Komt wel goed hier 

gefeliciteerd!
Toen Woll het watertje zag gingen gelijk der oortjes erop en ze sprong er nog net niet met een plons in. Echt leuk leefde zich helemaal uit in het water 
, wat een figuur!! Leuk leuk leuk!

Was leuk
, lekker geshopt.. ben weer een paar ribben kwijt
...
, voor de buitenritten en de trektochten.. ben er verliefd op
.
.

eerst 2 L1proeven dan nog 2 L2 proeven en dan nog een B parcour en mijn L debuut
3 balken in het B tilde z'n voeten echt niet op maar in het L was het beperkt tot 1 balkje en 1 x de weg kwijt want het B springen liep erg uit zodat het DL maar even naar het andere terrein ging had het andere parcour al in het B gesprongen en voor het L gelopen dressuur had ik in het L2 1wp de andere proef 159
was een beetje vrolijk en in het L1 allebei net geen wp maar toch tevreden
Ben alweer klaar met werken
. Was niet zo druk vanavond. Naja wel lekker, want ik moet zo nog verjaardagsvisite van een vriendin
.
. Had wel een balkje, eigen stomme fout. Hij kwam een beetje op groot in de dubbel, en toen regelde ik teveel (ging al tesnel weer in het zadel zitten omdat hij dus terug moest komen op de tweede) waardoor hij dus zijn been liet hangen. Ik had hem gewoon zelf terug moeten laten komen en niet zelf te snel gaan zitten. Daardoor had ik een balk op de eerste. Verder sprong hij fijn rond
. Fijn ritme en fijn in zijn mond
. Tweede parcours ging ook wel goed, had mooi ritme, lekker tempo (dat vind hij niet zo moeilijk natuurlijk
), maar na hindernis 4 ging hij zo scherp naar links (wat ook de bedoeling was, maar ik had het niet zo snel door) dus toen hing ik er bijna af
. Toen stonden we dus bijna stil, snel weer been gegeven want hindernis 5 stond er al. Had toen een geen lekker ritme dus een balk. Maar toch wel goed gevoel over beide parcoursen
.
uhuh dat doen we maar niet
. Uiteinelijk wel erover gekregen en de rest van het parcours ging wel heel erg fijn. Zonder twijfel of wat dan ook. Ze had echt Tolbert nog een beetje in d'r hoofd (en misschien ik ook wel
, onbewust denk ik). Uiteindelijk dus 2 stops op de dubbel, maar verder goed springen. Kwam meteen weer iemand naar me toe of ik d'r niet verkopen wou
. Toen het tweede parcours, dat ging ook wel fijn, kwam er 1 keer een beetje dicht bij en toen raakte ze echt heel zachtjes een balk aan. Normaal zou ze naar voren schieten na de landing door de balk. Maar nu reageerde ze er niet zo heel erg op. Dus had ze hem echt amper aangeraakt. Maar wel lekker gereden
. Volgend weekend een weekendje vrij, en dan een aantal concoursen achterelkaar. Dan mag Sofie ook weer dressuur lopen
.
haha.