Morgen 
PB: Leuke foto's van Amati! Leukerd is het 
Marieke: Fijn dat je zo lekker gecrosst hebt!!
Shanouk: Jammer dat Vorstin nog niet helemaal topfit is 
Hilde: Beterschapjes!!
Ilse: Gefeliciteerd! Netjes hoor 
Zou vandaag eigenlijk met Woll op concours gaan. Maar helaas was Woll de hele week al niet helemaal fit, beetje snotterig/proesterig en gister was ze helaas nog niet veel fitter. Wedstrijd maar afgesmst (telefoon werd niet opgenomen en de voicemailbox zat vol
).. Best jammer want had eigenlijk wel heel veel zin om weer eens op concours te gaan. Komt bij dat ik ook niet helemaal fit ben vandaag.. Plan 2: Naar SGW Gorssel ging dus ook niet door voor mij.. We vormen een lekker stel zo. Gelukkig gister ook al in Gorssel geweest. Was wel erg leuk, kreeg zelf ook helemaal crosskriebels
Nog wat bokkers gezien en op de foto gezet. Karen, weet niet of je mij herkende toen ik hoi zei toen je naar het springen wandelde. Heb iig nog een filmpje van je gemaakt in de cross.

Loempia!

Fjordy
De rest komt een andere keer en zal ik braaf in een apart topicje zetten 
Mijn gecrashte laptop is weer thuis dus die ben ik nu maar opnieuw aan het installeren. Je moet wat
Alles is eraf gehaald en er weer opnieuw op gezet. Hoop echt dat ie het nu wat langer volhoudt.. Ben maar begonnen met de foto's van deze pc overzetten. Daar is ie met mijn voorraad foto's wel meer dan een uur mee bezig
Verder lekker uitzieken en nog wat voor school lezen en maken. Dat moest helaas ook nog gebeuren.
Vrijdagavond had ik huisfeest van vriendin. Was erg leuk. Het thema was kinderfeestje en wij kwamen met zijn 3tjes aanzetten in enorme oma-onderbroeken van de Wibra (maat 56 die we opgevuld hadden met wc papier wat er bij mij dus steeds uit bleef vallen
), een enorme speen om onze nek en een babymutsje op ons hoofd. Kwamen we daar was verder niemand écht verkleed.. Uhhhm ja
Aan aandacht iig geen gebrek
Er zijn ook foto's gemaakt, zal ze hier wel showen als ik ze heb.