Maar merk er weinig van dat hij hengst is op een keer hinneken na.
Deze zijn gemaakt toen ik hem voor het eerst thuis reed.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Dus ik gauw achter Wolin aan
. Dat paard heeft echt humor
.
.
.
.
.
! Heb er heel erg zin in (behalve de dressuur
). Daar zie ik wat tegenop, ondankt dat hij thuis nu zo super braaf en fijn loopt. Maar we gaan het gewoon weer proberen.

Ga in ieder geval de Z kijken, misschien blijven we ook nog wel even hangen dus waarschijnlijk zal ik nog wel wat bokkers tegenkomen!
Pff die kratjes Heineken zijn ook niet goedkoop. Ach ja, het wordt vast gezellig 

.
.

's Ochtends naar Miriam geweest, 's middags gauw naar huis en naar een verjaardag en 's avonds een schuurfeest
Was erg gezellig 

).. Best jammer want had eigenlijk wel heel veel zin om weer eens op concours te gaan. Komt bij dat ik ook niet helemaal fit ben vandaag.. Plan 2: Naar SGW Gorssel ging dus ook niet door voor mij.. We vormen een lekker stel zo. Gelukkig gister ook al in Gorssel geweest. Was wel erg leuk, kreeg zelf ook helemaal crosskriebels
Nog wat bokkers gezien en op de foto gezet. Karen, weet niet of je mij herkende toen ik hoi zei toen je naar het springen wandelde. Heb iig nog een filmpje van je gemaakt in de cross. 

Alles is eraf gehaald en er weer opnieuw op gezet. Hoop echt dat ie het nu wat langer volhoudt.. Ben maar begonnen met de foto's van deze pc overzetten. Daar is ie met mijn voorraad foto's wel meer dan een uur mee bezig
Verder lekker uitzieken en nog wat voor school lezen en maken. Dat moest helaas ook nog gebeuren.
), een enorme speen om onze nek en een babymutsje op ons hoofd. Kwamen we daar was verder niemand écht verkleed.. Uhhhm ja
Aan aandacht iig geen gebrek
Er zijn ook foto's gemaakt, zal ze hier wel showen als ik ze heb. 

... heel veel geld gewonnen .. 1 euro 10 bijv. 

) .... hij kwam erg terug op 6a een lekkere oxer, sprong wel maar kwam er op terecht ... toen haalde die 6b niet meer. Maar verder ging ie helemaal super, ben in m'n nopjes
L1: 177 en 168 punten.