[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 13:53

CoriienRN schreef:
lekker toch?

nee ziek.. maar ja me paard moet ook gedaan worden.. Knipoog gaat niet vanzelf..

Vind het wel eens vervelend als je ziek ben, stel er komt controle langs. snapen ze niet dat je je pard ook moet doen..

Ja je hebt gelijk... Bedoelde het niet vervelend trouwens...
Ach het moet wel heel toevallig zijn dat ze net komen controleren als jij even je paard aan het buiten zetten bent. Neem aan dat je niet gaat rijden? Bovendien komen ze nooit de eerste dag, zeker niet als je geen opvallend / "verdacht" ziekteverleden hebt....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 13:56

Mmm ik ga me ook maar eens aankleden Schijnheilig

Ga vanmiddag trouwens naar de Osteopaat. Al poos last van mijn nek. Kraakt echt beetje eng Bloos
Maar had zoiets van gaat wel over, gaat wel over.. Maar dat doet het dus niet.
Bij de paarden hielp het ook altijd goed dus dacht dat moet ik zelf dan ook maar eens proberen.. Ben benieuwd!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:04

Kan geweldig helpen Vief! Heb zelf ook nekproblemen en met het WK in Aken had ik zo'n pijn in mn nek/kaak dat het niet meer uit te houden was. We gingen toen langs de huisartsenpost voor een pijnstiller en was toevallig de arts van het Duitse team daar ook. En die zag mij staan en nam mee naar de behandelbank en liet me op mn buik liggen. Trok mn benen in de lucht en zei tegen mn moeder kijk eens naar het verschil in lengte bij de benen Tong uitsteken Zat als je zo in de lucht trok meer dan een vuist verschil aan lengte! Wat bleek stond een nekwervel scheef (had ik al eens eerder gehad), maar was doordat ik ging compenseren in mn houding ook mn bekken getordeerd. En dat uitte zich dus in mn nek en kaak. Jammer genoeg wisten we t niet eerder want de tandarts vondie klachten wel goed genoeg om al mn verstandskiezen te trekken Clown

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:04

Nee ik ben eigenlij nooit ziek, maar jah dit zijn me laaste 2 weken, dus dan zou het wel opvallend zijn he Knipoog
ik heb gister wel gereden, kon niks de bakjes zijn niet echt lekker kwa modder en de longeer bak waren ze aan het op knappen met een kraantje dus ik kon niet anders. zo maar even kijken Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:07

peanutbutter schreef:
Kan geweldig helpen Vief! Heb zelf ook nekproblemen en met het WK in Aken had ik zo'n pijn in mn nek/kaak dat het niet meer uit te houden was. We gingen toen langs de huisartsenpost voor een pijnstiller en was toevallig de arts van het Duitse team daar ook. En die zag mij staan en nam mee naar de behandelbank en liet me op mn buik liggen. Trok mn benen in de lucht en zei tegen mn moeder kijk eens naar het verschil in lengte bij de benen Tong uitsteken Zat als je zo in de lucht trok meer dan een vuist verschil aan lengte! Wat bleek stond een nekwervel scheef (had ik al eens eerder gehad), maar was doordat ik ging compenseren in mn houding ook mn bekken getordeerd. En dat uitte zich dus in mn nek en kaak. Jammer genoeg wisten we t niet eerder want de tandarts vondie klachten wel goed genoeg om al mn verstandskiezen te trekken Clown

Wow Wow!
Wat een verhaal zeg. Arme jij.
Ja volgens mij zijn mijn benen ook niet helemaal gelijk. Ach we zullen wel zien.
Hoop dat ik verder wel een beetje normaal in elkaar steek Clown

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 14:11

zo hey Peanutbutter, ik kijk net in je profiel.. Impressive!!!

Het beroep Osteopaat is naar mijn weten nog steeds geen beschermd beroep en heb je er geen diploma voor nodig om je zo te noemen? Heb er een paar aan het werk gezien ,en dat vond ik vage personen.

Dan ga ik toch liever naar een manueel therapeut, chiropractor of fysiotherapeut.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:15

Ik ga ook altijd naar een manueel fysiotherapeut. Zit een hele goeie bij ons in het dorp waar mn ouders goed mee bevriend zijn. echt ideaal

Jenga: thnx Haha! Bloos , Zie nu alleen dat een hoop foto's het niet meer doen! Heb geen idee waardoor dat dan weer komt.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:21

viefdepief schreef:
peanutbutter schreef:

Wow Wow!
Wat een verhaal zeg. Arme jij.
Ja volgens mij zijn mijn benen ook niet helemaal gelijk. Ach we zullen wel zien.
Hoop dat ik verder wel een beetje normaal in elkaar steek Clown

Mijn ene ben is ook bijna een cm langer dan me andere been. Je ziet het niet, ik heb er ook geen last van, maar met paarden zit ik wel altijd ongelijk. Zit niet echt ideaal. Moet er ff een keer wat aan gaan doen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:23

manueel therapeut ben ik ook een keer geweest Ja
Was heel raar kreeg zo'n last van een spiertje bij mijn lies. Bleek dus dat die spier verkort was door het paardrijden (springzadel, korte beugels) oefeneningen voor gekregen en toen was dat ook weer over Lachen Gelukkig maar want deed echt zo'n verschrikkelijke pijn dat ik amper kon staan Verward Was wel gek met rijden nooit last van maar daarna als je dan gewoon nog even bleef staan om langs de kant te kijken..

Deze meneer is ook fysio. Heb er wel vertrouwen in dat hij weet wat hij doet Lachen

PB: Mijn album gooit wel vaker foto's weg Scheve mond
Photobucket.com vind ik een hele fijne Ja

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:24

OK! dan weet ik dat voor als ik mn profiel ga updaten!!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:26

Ik ga even al me tuig invetten.
Dan kan ik het netjes opbergen. Het ligt nu op een hoop op de grond in de garage Clown
Ga ik ook meteen al me dekens en dekjes wassen.
En me zadel moet ook nog want die kan ik inruilen voor een ander bij de zadelservice waar ik hem heb gekocht.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 14:28

ik heb ook alles op photobucket.com
nooit problemen en rare voorwaarden...

HOOR IK HIER VOORJAARSZSCHOONMAAK!!!???

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:30

Hahaha *LOL*

Nou succes ermee Ingrid Knipoog
Ik ben weg Doei, doei

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:33

Doei! *gaat even bijlezen Lachen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:34

Haha, ik ben ook begonnen met een kastopruiming. Heb gelijk maar 4 rijbroeken op bokt gegooid die ik daadwerkelijk nooit draag. Echt zonde, zijn echt mooie broeken van Anky en kentucky.
Moet eigenlijk nu ook gaan koken. Mn moeder is nu nog op bezoek bij en vrienidn in Hernen en wil straks op iefenparcours met Stuart. Maar moest dan wel zorgen dat ik het eten klaar had.... Heb verder gelukkig alles al gereden.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 14:39

Vief: liep jij nog steeds in je pyama Nagelbijten / Gniffelen haha Tong uitsteken. Leuk dat je misschien een stukje gaatschrijven Ja.

PB: goed bezig met je opruiming Knipoog. Dat is wel een goeie, misschien dat ik dat vanmiddag ook maar even moet doen. Kan ook wel wat op bokt zetten ofzo. Ik heb zoveel kleren die ik nooit aan heb. & mijn kast zit echt vol. En zaterdag ga ik winkelen met Wim.

Ik ben net weer terug van school. Ak ging wel redelijk geloof ik, maar even het cijfer afwachten.
Zal zo eerst de paarden even binnendoen.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 15:46

Ik ga zo eens ff een rondje door de crossweide sjeesen!!!!!
Voordat het morgen weer nat wordt en de bodem te week wordt!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 15:50

Maar ze zeiden op het journaal dat het juist droog gaat blijven jenga?

Of hebben ze dat net weer bijgesteld Boos!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 16:04

Hoihoi! Heb net ook al even weer 6 pagina's bijgelezen, heb toch even niks te doen hier op stage Tong uitsteken
Proevenboekje weer terug, hij lag in de auto en de auto was weg Clown

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 16:07

ik hoor motregen voor morgen scum..... vies vies vies weer!!!!

Ik gebruik mijn proevenboekje niet meer, ik haal ze van http://www.dressuurproeven.nl
kan ik voor mijn voorlezer haakjes zetten om de onderdelen die ze vlak achter elkaar moet oplezen.....

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 16:20

Bah! Ik haat rotweer!!!

Ik gebruike hem wel, mijn moeder is wedstrijdsecretariaat dus die moet hem ook gebruiken voor vr.programma's...

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 16:27

jenga; Ja dat hoorde je goed voorjaarschoonmaak.
Heb al me tuig opgezocht. Door het hele huis lag het verspreid.
Heb alles bij elkaar gezocht, schoon gemaakt en ingevet.
Het kwam er op neer dat ik het volgende gevonden heb' 5 hoofdstellen, en nog 7 losse sperriempjes. 9 teugels, 12 frontriemen. En me nieuwe voortuig. Nog nooit gebruikt echt zonde.
Maja voordat ik wat ga verkopen ga ik eerst een nieuw paard zoeken, dan weet ik welke maten ik moet houden en weg kan doen Clown

Ga het nu ieder geval allemaal netjes uithangen.
Ik vond heel veel riempjes gewoon opgerold in een plastic zak gepropt, zal me ma wel hebben gedaan die me troep zat is Clown

Ik ga ff relaxen in bad Cool
Heb toch niks beters te doen Clown
Nog 1 dag en dan vakantie, en vrijdag ochtend paardje kijken Haha!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 16:39

Afbeeldingmijn opa zei: Nooit lederwaren weggooien, je weet maar nooit wanneer je het weer kan gebruiken...

(die zat bij de bereden politie en daarvoor de cavalarie, ik had zo'n knappe opa!)

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 16:40

willen jullie m zien?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 16:42

He, die smiley is leuk voor de bejaarden Jenga Haha!