Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Apple schreef:Mooie kleur zadel inderdaad. Apart, past wel mooi bij een schimmel
. Dat wordt sparen voor een hoofdstel inderdaad
.
Altos schreef:Jee, wat hebben jullie doorgel*ld vandaag zeg! Welkom voor alle (semi)nieuwelingen.
Ik ben net weer terug van een druk dagje. Vanaf vanmorgen vroeg tot vanavond een trouwreportage gemaakt en daarna nog even de paardjes gereden. Ben nu echt kapot en ga zo maar slapen want ik moet morgen om 6 uur alweer op.
Heb wel ff snel bijgelezen maar het enige wat is blijven hangen is de ex man van Vieva en bier![]()
Doe mij maar Hertog Jan, maar meestal ligt er bij ons Bavaria in de koelkast. Ik ga ook graag naar de Ierse pub zowel voor het speciale bier (en de whiskey) als de muziek. Heineken en Oranjeboom krijg ik echt kopijn van.
Maar eigenlijk ben ik niet zo'n grote drinker. Thuis drink ik zelden maar op een avondje uit lust ik ze prima.
Welterusten (enne proost!)
_Jitske_ schreef:De verpleegster en co-assistent waren overigens nog een stuk beter en nuttiger dan de arts (en socialer)![]()
viefdepief schreef:jaja, wat je maar leuk noemt Vief.....![]()
Dat je je nou zo hebt misdragen![]()
[url]http://www.nu.nl/news/1074546/12/Leerlingen_vernielen_school_tijdens_stuntdag.html[/url]
IndianSummer schreef:Ik drink tijdens het uitgaan vaak Tequila.