Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Apart, past wel mooi bij een schimmel
. Dat wordt sparen voor een hoofdstel inderdaad
.
) Verder lust ik bijna al het zoets wel, maar doe mij ook maar een sappie oid, scheelt een hoop geld en dan heb ik ook wel lol
.
er weer een dag opzitten pfff

.
.
Apple schreef:Mooie kleur zadel inderdaad. Apart, past wel mooi bij een schimmel
. Dat wordt sparen voor een hoofdstel inderdaad
.
de goede kleur vinden is moeilijker

. Het hoefje is bovenin aan de binnenkant toch nog iets warmer als de andere...

Bij het water moest ze nog wel even wat bokjes maken maar ach, als ze dat morgen maar laat.
en mooi zadel..
.
) als de muziek. Heineken en Oranjeboom krijg ik echt kopijn van.Altos schreef:Jee, wat hebben jullie doorgel*ld vandaag zeg! Welkom voor alle (semi)nieuwelingen.
Ik ben net weer terug van een druk dagje. Vanaf vanmorgen vroeg tot vanavond een trouwreportage gemaakt en daarna nog even de paardjes gereden. Ben nu echt kapot en ga zo maar slapen want ik moet morgen om 6 uur alweer op.
Heb wel ff snel bijgelezen maar het enige wat is blijven hangen is de ex man van Vieva en bier![]()
Doe mij maar Hertog Jan, maar meestal ligt er bij ons Bavaria in de koelkast. Ik ga ook graag naar de Ierse pub zowel voor het speciale bier (en de whiskey) als de muziek. Heineken en Oranjeboom krijg ik echt kopijn van.
Maar eigenlijk ben ik niet zo'n grote drinker. Thuis drink ik zelden maar op een avondje uit lust ik ze prima.
Welterusten (enne proost!)
haha
typ foutje _Jitske_ schreef:De verpleegster en co-assistent waren overigens nog een stuk beter en nuttiger dan de arts (en socialer)![]()

Hoe kwam je daar zo aan?
!
!
!
! Ontbijt op school, met moeite een broodje naar binnen gestopt.. Tussen de lessen door muziek aan en wat op de tafels staan dansen! Examenstunt zelf stelde niks voor, er mocht niks.. dus ja dan kun je er ook niet veel van verwachten.. Maar ja! Nu lekker weekend
! 
viefdepief schreef:jaja, wat je maar leuk noemt Vief.....![]()
Dat je je nou zo hebt misdragen![]()
[url]http://www.nu.nl/news/1074546/12/Leerlingen_vernielen_school_tijdens_stuntdag.html[/url]
Ja sorry moest ff heel hard lachen. Die lui waren blijkbaar zo zat dat ze echt meest vreemde dingen hebben gedaan. Zielig dat ze het feestje voor anderen moesten bederven. Volgens mij was het ook voor het eerst dat de stunt'dag' donderdagavond EN vrijdag was. Denk dat ze er spijt van hebben gehad. T is trouwens een VMBO school en dan de laagste niveaus. Ik wil niet negatief doen over dit niveau, maar op die school gebeurt altijd het meest. Op de havo en vwo afdeling gebeurt zoiets nooit!

IndianSummer schreef:Ik drink tijdens het uitgaan vaak Tequila.