[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 17:37

Ik ga Vivaldi zo ook nog even rijden Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 17:57

Flink doorgepost hier zo te zien Lachen.

Mooie kleur zadel inderdaad Lachen. Apart, past wel mooi bij een schimmel Lachen. Dat wordt sparen voor een hoofdstel inderdaad Haha!.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:00

Wat bier enzo betreft ga ik helemaal mee met de reactie van Vief. Bier lust ik niet (kan het wel drinken, maar vind het echt níet lekker ) Verder lust ik bijna al het zoets wel, maar doe mij ook maar een sappie oid, scheelt een hoop geld en dan heb ik ook wel lol Knipoog.

Jetske: wat een mooi zadel! Wat voor zadel is het precies? Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:03

Bier is trouwens ook niet zo aan mij besteed. Gewoon pils dan. Bokbier ofzo vind ik wel lekker.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:09

Zow... heb eigenlijk spijt dat ik mn wedstrijd van morgen afgezegd heb...
Nickje loopt zo lekker net in de les...
Dansend en toch lekker in de hand en goed bestuurbaar...
Naja, nu ga ik lekker crossen in renswoude in plaats van een dressuurwedstrijd...

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:17

ik heb vnaf morgen priveles inplaats van clubles..
Ga nu lekker privelessen en dan wedstrijdjes starten, kan ook met mijn instuctrice naar de overkant om wedstrijden te rijden Lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:19

ja nickeltje en met dit weer ging ik volgens mij ook liever crossen dan dressuren.

zo ben weer vrij Haha! er weer een dag opzitten pfff
ben niet helemaal fit dus dan is een dag wel lang.

ik drink geen drank mag het niet dus ja zit gewoon als ik uit ben aan de sinas of 7up Tong uitsteken

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:24

Doei!
Vanmiddag lekker alle 3 gereden Lachen

Ik drink tijdens het uitgaan vaak Tequila Vingers aflikken.
Bessenjus, Apfelkorn en een wijntje gaan er ook wel in.
Bier lust ik wel, maar het gaat niet van harte

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:10

Ik heb ruim 3 jaar in Gent gewoond en ben daar ook gewend geraakt aan de Belgische bieren...
Palm, Leffe, Hoegaarden, dat zijn toch wel mijn favorieten!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:10

Palm ja, die lust ik ook nog wel Haha!.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:42

leuke foto's bonniepony! En idd een erg mooi zadel Haha!

Ik hou ook niet echt van bier, lust het wel maar heb liever bessen ofzo Vork

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:53

Apple schreef:
Mooie kleur zadel inderdaad Lachen. Apart, past wel mooi bij een schimmel Lachen. Dat wordt sparen voor een hoofdstel inderdaad Haha!.

sparen is niet eens het probleem Scheve mond de goede kleur vinden is moeilijker Clown

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 20:06

Vivaldi liep echt superfijn Lovers
Echt heel fijn gereden Haha!

Daarna Uk nog even gepoetst, was wel nodig, berg haar Schijnheilig . Het hoefje is bovenin aan de binnenkant toch nog iets warmer als de andere...
Hoop dat het snel beter gaat Lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:10

Fijn dat Vivaldi zo lekker liep Hilde!

Crossen is toch veel leuker Nickeltje, en tevens goed voor je dressuur Tong uitsteken

Madine was erg fris vanavond maar toch wel fijn te rijden Lachen Bij het water moest ze nog wel even wat bokjes maken maar ach, als ze dat morgen maar laat.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:11

Andrea: dat heb ik mijn dressuur-muts instructrice ook maar voorgehouden, die eigenlijk best wel boos op me is omdat ik die wedstrijd afgezegd heb... Nu kunnen we dit jaar geen kampioen Gelderse paarden worden...

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:21

bonnie-ponnie: gave foto's Ja en mooi zadel..
Wispher: leuke paarden .. Lachen

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:30

Jee, wat hebben jullie doorgel*ld vandaag zeg! Welkom voor alle (semi)nieuwelingen.
Ik ben net weer terug van een druk dagje. Vanaf vanmorgen vroeg tot vanavond een trouwreportage gemaakt en daarna nog even de paardjes gereden. Ben nu echt kapot en ga zo maar slapen want ik moet morgen om 6 uur alweer op Gaaaap .

Heb wel ff snel bijgelezen maar het enige wat is blijven hangen is de ex man van Vieva en bier Haha!
Doe mij maar Hertog Jan, maar meestal ligt er bij ons Bavaria in de koelkast. Ik ga ook graag naar de Ierse pub zowel voor het speciale bier (en de whiskey Knipoog ) als de muziek. Heineken en Oranjeboom krijg ik echt kopijn van.
Maar eigenlijk ben ik niet zo'n grote drinker. Thuis drink ik zelden maar op een avondje uit lust ik ze prima.

Welterusten (enne proost!)

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:33

Altos schreef:
Jee, wat hebben jullie doorgel*ld vandaag zeg! Welkom voor alle (semi)nieuwelingen.
Ik ben net weer terug van een druk dagje. Vanaf vanmorgen vroeg tot vanavond een trouwreportage gemaakt en daarna nog even de paardjes gereden. Ben nu echt kapot en ga zo maar slapen want ik moet morgen om 6 uur alweer op Gaaaap .

Heb wel ff snel bijgelezen maar het enige wat is blijven hangen is de ex man van Vieva en bier Haha!
Doe mij maar Hertog Jan, maar meestal ligt er bij ons Bavaria in de koelkast. Ik ga ook graag naar de Ierse pub zowel voor het speciale bier (en de whiskey Knipoog ) als de muziek. Heineken en Oranjeboom krijg ik echt kopijn van.
Maar eigenlijk ben ik niet zo'n grote drinker. Thuis drink ik zelden maar op een avondje uit lust ik ze prima.

Welterusten (enne proost!)

haha altos: schreef dat ik naar school ging voor mijn exman in te leveren maar bedoelde examen Tong uitsteken haha Clown typ foutje

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:34

_Jitske_ schreef:
De verpleegster en co-assistent waren overigens nog een stuk beter en nuttiger dan de arts (en socialer) Bloos Schijnheilig

Co-assistenten zijn ook heel erg leuk Haha!

Heb je nog veel last van je arm?

MJ houdt van foute muziek Haha!

Jenga vraagt dingen over bier, maar aangezien ik geen druppel drink kan ik daar niets zinnigs over zeggen Clown

Verschillende mensen hebben fijn gereden of gaan dit weekend lekker trainen Ja

Nickeltje gaat geen kampioen gelderse paarden worden omdat ze naar renswoude gaat, maar dat lijkt mij ook veel leuker eigenlijk Haha!

GvdT heeft interessante cursus gevolgd Ja Hoe kwam je daar zo aan?
Had mij ook wel leuk geleken, maar ik kan nu toch bijna niets plannen op dat gebied Bloos
Nog dingen gehoord die nuttig zijn om te weten?

Ik heb de schimmel even gelongeerd, die ging heel fijn. Otje komt morgen wel weer, die had al drie dagen achter elkaar gelopen en hij moet zondag ook weer mee op concours Ja

Ben globaal bijgelezen dus ik zal wel het een en ander gemist hebben, maar daar bied ik bij deze mijn excuses voor aan Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:08

Bron: www.eventingsport.com en www.horsesport

Veiligheid krijgt extra aandacht van FEI - 11 mei
Recentelijk zijn er een aantal ongevallen geweest op FEI- en nationale wedstrijden. De FEI neemt dit hoog op en neemt ook actie.

FEI Statement on Safety in Eventing
The FEI is seriously concerned by the fatal accidents which have occurred in Eventing over the last months. Even though the FEI does not have the authority to manage and oversee national events, which are governed by the National Federations, it is determined to do its utmost to ensure the safety of the sport.

It has been decided to this effect to formalise the Eventing Safety Cross Country Working Group into a permanent FEI Safety Sub-Committee. This Committee will be led by International Rider and Course Designer David O’Connor (USA). The Committee membership will include riders, course designers and trainers of the leading Eventing nations. The Committee may invite experts from other disciplines and sports as the need arises.

The FEI Headquarters have set up a specific Eventing safety database and compiled a comprehensive report of all the figures relating to falls on Cross Country at international events, which is available on the FEI website www.horsesport.org > Eventing > Safety (direct link http://www.horsesport.org/c/safety/safety.htm). The role of the FEI Safety Sub-Committee will be to analyse the figures, trigger specific investigations (i.e. specific combination of fences, analysis of riders or horses falling several times during a year, events with abnormal number of falls, etc.), and produce concrete recommendations. Ensuring that the strictest international safety requirements are applied to the national level will also be part of their mission.

The FEI wishes to emphasise that it takes the welfare of the horse very seriously and sees safety of both its animal and human athletes as its highest priority.

Goede zaak dat men de veiligheid van de sport nog eens extra onder de loep neemt.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:10

Ik had het ook net gelezen.

Gomir je hebt een PB (inmiddels 2)

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:13

Heeft iemand een idee hoe de rijbroeken van HH vallen? Ik wil namelijk deze bestellen bij Piaffe alleen ik weet niet zo goed of ik maat 38 of 40 moet nemen:
Afbeelding

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:25

Goeie avond Lachen!
Wat is er weer een hoop gekletst!! Heb niet bijgelezen.. maar las hier op de pagina van wat nieuwkomers!
Welkom in ieder geval Lachen!

Verder gistere gala gehad! Was erg gezellig, alleen de muziek was niet super.. Maar toch goed vermaakt Haha!!
Vanochtend ook nog examenstunt gehad, weer in het net naar school Tong uitsteken! Ontbijt op school, met moeite een broodje naar binnen gestopt.. Tussen de lessen door muziek aan en wat op de tafels staan dansen! Examenstunt zelf stelde niks voor, er mocht niks.. dus ja dan kun je er ook niet veel van verwachten.. Maar ja! Nu lekker weekend Lachen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:40

viefdepief schreef:
jaja, wat je maar leuk noemt Vief..... Knipoog
Dat je je nou zo hebt misdragen Haha!
[url]http://www.nu.nl/news/1074546/12/Leerlingen_vernielen_school_tijdens_stuntdag.html
[/url]

Heb ff niet verder gelzen, maar hier moest ik ff op reageren. Dit is bij mij in het dorp gebeurt *LOL* Ja sorry moest ff heel hard lachen. Die lui waren blijkbaar zo zat dat ze echt meest vreemde dingen hebben gedaan. Zielig dat ze het feestje voor anderen moesten bederven. Volgens mij was het ook voor het eerst dat de stunt'dag' donderdagavond EN vrijdag was. Denk dat ze er spijt van hebben gehad. T is trouwens een VMBO school en dan de laagste niveaus. Ik wil niet negatief doen over dit niveau, maar op die school gebeurt altijd het meest. Op de havo en vwo afdeling gebeurt zoiets nooit!

Oh ja M_J dat heinIken was gewoon een spelfout. Ik typ wel vaker een I ipv een E. Weet wel dat het HeinEken is Bloos

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:42

IndianSummer schreef:
Ik drink tijdens het uitgaan vaak Tequila Vingers aflikken.

Tequilla vind ik echt om te kotsen Misselijk