Mj... Uhmmm dat is niet mijn Anky Pad, maar eerlijk gezegd ben ik zelf aardig verslaafd geraakt aan de Anky pads en rij ik alleen op wedstrijden nog zonder... Nu moet ik overigens nog aan een singel met springflap in de maat 70 cm zien te komen.. pff geen makkelijke opgave. Ik heb er 1 gevonden maar die is €240,- Dat is me toch te veel hoor!
Ik vind het wel jammer dat ik mijn Forestier springzadel nu moet verkopen... maar ja is niet anders.
Mooi zadel Sjaan! Ik ga volgende week eindelijk naar m'n zadelmaker om m'n nieuwe crosszadel aan te laten meten ( op m'n paardjes. Ben benieuwd. Ik ben ook n korte singel met springflap aan t zoeken Ik denk dat ik die misschien wel bij Antares aan t halen kom met m'n bon vd VLV Die dingen zijn idd verrektes duus en bijna nergens te krijgen. Heb je trouwens al zo'n lossen flap overwogen? Die kun je dan gewoon aan een normale korte singel vastmaken.
Ik heb een korte springflap singel gevonden! Riel Klumper uit Almelo besteld er 1 voor me in Duitsland en die daat €109,- kosten. Eigenlijk zoek ik een 70 cm, maar die zijn alleen in 60 en 65 leverbaar. Ik heb maar de 65 cm besteld aangezien hij wel aan beide kanten elastiek heeft!
Crosskip: dan weten we dat ook weer hoeven we daar niet meer mee te gaan experimenteren.... In België bij Emmers (vlak bij Weert) zijn trouwens wel korte springsingels te bestellen. Prijs ging geloof ik ook nog wel (geen €240,-)http://www.emmers.be
*Sjaan: interessant, waar ergens als ik vragen mag?*
Ben gisteren naar Groningen geweest, was erg gezellig. Ik heb eerst een nieuwe stick uitgezocht, daarna de bios even aangedaan (The Prestige) en toen nog even de stad ingedoken. Maar ik heb het niet lang volgehouden door m'n rug maar ach, het was wel weer gezellig!
Vanmiddag gelijk even gereden, pfff wat een wind zeg. Ze is dan altijd zo kriebelig! Maar nog wel even lekker kunnen rijden
Daar heb ik gelukkig nooit meer last van sinds ik mijn eigen paarden heb en dus mijn eigen zadels. Heb nog een Kieffer VZH en een Moll springzadel. Die manegezadels waren echt funest altijd.