[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:40

Heel veel plezier Mo!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:43

oeh leliaardje dat doet me een zeer zeg!

Texelse, fijn dat de zwarte er weer is. En succes dan morgen :)

Mendy, leuk dat de pony mee gaat met lesklantje. Jammer hè, die pony-tijd achter laten?

Mootje, we gaan inderdaad erg hard. Was mijn 4e wedstrijd, heb pas 1 proef geen winst gehad. Nu pas volgende maand weer wedstrijd, merk aan hem dat het hem af en toe wat veel wordt. Daarom ben ik blij dat ik de pony mee mag naar springlessen, zodat hij wat rust heeft. (Alhoewel, ik rijd hem maximaal 4x in de week hoor, dus valt echt wel mee) vergeleken andere mensen hier in de buurt. Reed er gister langs toen ik aan het mennen was, die jongen traint paarden en pony's. Maar pony loopt wel vastgeknoopt met slof op de borst. Kan wel janken als ik dat zie en ben geneigd er naar toe te gaan, maar dan krijg ik fikse problemen en zit daar ook niet op te wachten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:43

Floor :D
:(:) voor lelie! Hopelijk is het niets ernstigs!
Mendy, ik dacht al :D

Ik ga slapen... Wekker om 6 uur, maar ik kan de hele vlucht nog slapen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:57

@ sannn jemig wat een rot school zeg. (heb nu effe goed bijgelezen)
@ F_E wij zijn nu ook FB vriendjes (heb je uitgenodigd althans :+ )
@ Noor & Henny dank jullie :) Ik zat er inderdaad ff door heen :)
@ Leliaardje dank je, :) het schelden heb ik net al effe flink gedaan... maar niet op de dokters O:) Wat balen van je enkel.. Doet zo'n zeer!!!
@ SM gefeliciteerd!!!
@ Billy i know... vind het alleen heel jammer dat ik gisteren tegen de zusters heb gezegt ''huh Geert morgen naar huis, is dat niet wat vroeg na zo'n operatie?? Waarop de zusters zeggen ''nee joh het gaat allemaal goed en hij krijgt nu alleen pijnstilling in pilvorm en als er iets niet goed gaat kun je snel genoeg contact opnemen, (ik dus gerustgesteld) daarna hebben ze me leren spuiten ... en dan mag ie niet mee.. Ff een domper dus. :)

Ik had net even een -:(- momentje, maar ben al mijn frustraties kwijt nu. (uitleg via PB) Best knap dat het altijd dezelfde mensen zijn die je het bloed onder de nagels vandaan halen...

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:07

@ Leli au....
@ SM wow aparte naam heb jij zeg! Mooi hoor! Nogmaals gefeli met je wp's!!
@ MM soms is het heerlijk je frustraties ff eruit te gooien!

Kon ik jumping Maassluis niet meerijden omdat ik geen vrij kon krijgen!
Zag ik net een filmpje... Ti's echt gaaf weer dit jaar daar! Volgend jaar maar weer!

Heb stiekum toch met een schuin oog naar het M gekeken! Kunnen wij wel :P

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:10

Ben misschien ongeduldig maar in het vraagprogramma van Vrouwenpolder staat 18 mei startlijst bekend! Zie niks |(

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:30

Mistid en Caro wat een knappe paarden hebben jullie <3
Lautje sterkte :(:)
Die Mel nog ff en je wordt dressuur prikker! }:0 sterkte met je nichtjes :(:)
MM ~~}> Hup die naald er in en vent mee naar huis!!
Annetje fijn dat je zo'n AHA momentje hebt gehad, dan komt het zeker goed!
Danielle :9 Lekker cake en heerlijk uitgeslapen!
HH Top zo'n smid!
Tody mijne is wel te koop maar lager niveau helaas...
TG Lekker bij alice rijden!! Jammer van vlietlanden..(maar voor een goed doel)
Tientjeh, Gefeliciteerd met je neefje
Noor veel plezier met vossenjacht en hints!!
Mootje gaat op vakantie(alweer :x )
Sann %) Fijn dat je die baan kan afzeggen om een :list: -:) -:(-
Sim dr paard Wauweld niet meer =:)
FE :o? *-:)
MM :roll: Balen maar wel fijn als je straks zeker weet dat het goed is..... wel k*t
HH lekker oefenen! (goed idee trouwens zal ook maar weer eens een proevenboekje opsnorren voor oud karspel en vlietlanden: soort afscheidstournee van mij en red)
SM lekker gereden Top!!
Texelse dr Zwarte weer thuis, leuk!
Oei Leliaardje beterschap met je enkel!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:32

Haha Henny geduld is soms erg moeilijk. en jammer dat je er niet mee kunt rijden.
en je hebt nog een jaar voor de M dan, je hebt nog even om te oefenen :P

MM ik snap heel goed dat dat een domper is, ik zou eerder de zusters de schuld geven dan de arts. Want hier wordt je gelijk naar huis gestuurd, al kun je niet lopen. Had dat ook in 2007, kwam onder de pony terecht, kon niets meer en lag te gillen in de rijbak. Ik werd naar het ziekenhuis gebracht met ambu en er was niets te zien aan mijn rug (gelukkig), ze waren bang dat of nek of rug waren gebroken. Er waren blijkbaar spieren gescheurd (nu nog steeds last van). Maar toen hebben ze me ook laten gaan, met een overdosis pillen erin. Ik heb 2 nachten van de pijn niet kunnen slapen. Nou op zulke momenten heb ik liever dat ik in een ziekenhuis lig, aangezien ze dan met begeleiding aan bewegen beginnen. Ik heb toen 2 weken op krukken gestrompeld..

En dankje Henny en MM :o

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:41

Ja die ziekenhuizen heb je ook nog, die maar zo snel mogelijk van je af willen. Alsof je een grote last bent..

Mo veel plezier, geniet er van!!
Henny, ongeduldig :D Ze hebben nog een half uur...
SM gefeliciteerd, leuk dat het zo goed gaat :)

Grr het liefst zou ik nu ook een grote boksbal willen hebben of de persoon zelf een rotschop verkopen. :(
Echt niet fijn als iemand je de grond in kan stampen over iets waar hij zelf niks van weet.
En ook altijd doen alsof het hem niks interesseert, en dan zo tussen de zinnen door een valse steek geven.
Bah, sorry voor de onduidelijkheid...Vind het gewoon een rotsituatie.
Moet maar snel gaan slapen..

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:44

SM, leuk dat het zo goed gaat. En lekker dat je hem zo nu en dan ook vrij kunt geven. Is altijd gevaar als het goed gaat: dan ga je snel door, terwijl ze toch tijd nodig hebben om overal aan te wennen.

MM, ik hoop dat je genoeg stoom hebt af kunnen blazen :(:) .

Nou, ik heb me toch een ei op mijn voet. Het zit niet op mijn enkel, maar vlak daarvoor op mijn voet, iets aan de buitenkant. Kan er op zich wel op staan, maar lopen gaat ernstig moeilijk. En nou wilde ik net morgen een buitenrit gaan maken :( . Nou ja, misschien ga ik vannacht wonderbaarlijk genezen :D . Ik ga maar eens kijken of ik nog iets van arnica-zalf heb liggen.

Tursten allemaal :z .

Edit, ik zie dat er nog iemand stoom aan het afblazen is :(:) .

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:47

:oo Een ei er op klinkt niet alsof je morgen weer beter bent!
Ga je niet langs de huisarts?

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 00:11

@ SM haha indd! Komt goed! Tijd zat! Wol sowieso eind van het jaar alles L+winst zijn! Klinkt zo leuk :P
Maar wil toch wel proberen eind van het jaar M te kunnen springen!
Top hoor dat je pas 1x geen winst had +:)+
@ Beli das een beste bijleesactie! Voordat hij weg gaat natuurlijk |(
@ Danielle ben heeeel ongeduldig!!!
@ Leli als dat morgen nog is toch ff langs de arts!

Mijn bovenarm leek erger dan het was! Gewoon doorgereden en is bijna over! Alleen het uittrekken van strakke shirtjes doet pijn! Zal ook volgende week wel over zijn!

Ik begrijp trouwens echt niks van de nieuwe stijl springen hoor!
Meisje (afgelopen zondag Wassenaar) springt echt geweldig mooi parcour uit het boekje! Krijgt 70!
Net een filmpje gezien van 1 van stal in Maassluis.....
Te groot op de afzet, slingerd aanrijden, over de buitenschouder in de bocht, en zit te douwen met dr lijf!
59!!!! Dat kan toch niet??! Scheelt 11 puntjes met het perfecte plaatje! %)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 00:23

floor01 schreef:
Mijn eerste weekje in Horst zit er alweer op. Was erg leuk, heb al veel mogen doen. Fijne is dat je ook serieus genomen wordt en er ook vertrouwen is in je kunnen ;). Vanaf volgende week ga ik zelf spreekuren draaien en wat operaties doen, leuk!

Wat fijn dat je meteen zoveel mag! Is dat die praktijk midden in het dorp, met die grote plaatjes op de ramen? Daar hebben pap en ik nog van staan kijken dat de veearts echt midden in het dorp zat :P

Marijke, wat ontzettend jammer :(:) maar ze zullen Geert er wel niet voor niets houden
Leli, doe maar heel voorzichtig aan met je enkel! Ik kan erover meepraten, heb ze beide 'stuk' nu (zondag 3 week geleden dat de 2e enkel erbij kwam). Kan je die steunsokken van Hansaplast iig aanraden, ze zijn er banketstaaf uit maar helpen echt heel erg!
Over enkels gesproken, maandag gaat mijn tape er (voorlopig) af! Is ook wel nodig, vel is verweekt en aan het loslaten. En ik krijg nog braces aangemeten
Marijke :(:)
:(:) Danielle
Leli, bij mij trok het ei zelf heel vlug weg. Alleen er bleef wel veel vocht achter waardoor het dik was, en dat gaat nogsteeds niet weg.

Vandaag was Chally alweer een stuk liever voor mij dan gister. Nu kon hij na 2 rondjes door de bak gewoon normaal rondlopen. Mam had toen een balk voor me neergelegd. Morgen maar even een echte hindernis neerzetten, want het balkje vond ie na een paar keer al niets meer aan :+ .
Toen Beau gereden, die ging ook heel fijn. Binnenkort maar eens een dressuurwedstrijdje inschrijven.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 00:52

Goedenavond.
Sann: Jeetje wat een kl.teschool.
Sim: Het is psychologie geworden, ik lees nu een boek over "the pioneers of psychology", bedankt voor het meedenken maar ik mis meer de uitdaging van discussies, opdrachten en tentamens.
Mistid: Chally is getemd ~~}> .
MM: balen :(:) .
Daniele en Lelie: :(:) .
Floor: Leuk dat je zoveel mag doen!
Mootje: Nogmaals heel veel plezier, geniet er van!

Zoals ik vanmiddag al liet merken had ik echt zo'n "blegh"humeur vandaag, ga ik vanavond met enige tegenzin op Bam zitten met het idee, nou ja omdat het moet, gaat ie toch ineens fijn lopen, mijn dag was meteen goed :D .

edit:
Aangezien ik de vrijdagmiddagpraat een beetje miste hier, dit nummer krijg ik elke keer in mijn hoofd als ik om 11 uur uit gewoonte naar ned 1 zap waar nu geen P&W maar Knevel en vdBrink is :D :
http://www.youtube.com/watch?v=2J2bdsRySec
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 19-05-12 01:00, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 00:59

Gelijkspel met hints.. ik moest 'vrouwen kunnen niet douwe' en 'nooit ruiken voor de seks' uitbeelden. Om het niveau even aan te geven......

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 01:01

Haha daar is de vrijdagmiddagpraat, klinkt gezellig Noor :P !

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 01:08

Bloedfanatiek zootje!
R. Ook nog gezien Mootje.niet echt gesproken trouwens. Fijns vakantie!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 01:54

Zo, ik ben weer terug van de bruiloft, was een geslaagd feestje. Heb het bijna de hele avond vol gehouden op mijn nieuwe shoenen, best knap vind ik zelf. :o

Noor heeft ook een leuke avond gehad zo te lezen.
Lelie wacht af hoe ze morgen wakker wordt, ik hoop voor je zonde ei.
Texelse heeft weer aardig rust in de tent ondanks dat de verloren zoon weer terug is.

Welterusten allemaal!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 02:13

Eef-BAM, ik kan uit ervaring zeggen dat psychologie ook niet echt een heel uitdagende studie is hoor := ik doe geen ruk (grof gezegd) en haal alles makkelijk!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 07:22

Zo ben al weer helemaal klaar. Alleen staart uitpluizen maar poetsen mag ze zelf doen.
Heb slecht geslapen en nu dus hoofdpijn, maar dit komt volgens mij uit me nek want die doet zeer met opzij kijken.

Leli dan heb je een flinke bult. Doe maar voorzichtig en anders langs ha

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 07:30

Danielle en Lelie :(:)
Henny: tuurlijk kunnen jullie de M
FE: nieuw record steltlopen :D
Mistid: fijn dat Chall al zo lekker gaat
Mootje: vergeet je paspoort niet :o :D (lekker flauw), en wel op fb contcat houden met R. hoor.
Noor: lekker om uit te beelden, is het gefilmd?

Zo, hier is het na een kleine bouwtechnische ingreep in de stal rustig gebleven.
Vandaag doen we maar "de mannen en de vrouwen" om de beurt in het land. Vanmorgen de heertjes, en vanmiddag de dametjes.
Eerst nog meer wennen, en totale rust en dan alles tegelijk naar buiten.

O ja, en vanmiddag borrelen met allemaal familieleden die je alleen nog op begrafenissen ziet, want mijn ouders vieren
hun 60-jarig huwelijk, dus dat wordt wel gezellig. Straks nog even shoppen, kijken of ik nog wat leuks kan scoren, want ik pas niets meer met bijna 15 kg eraf.
Heb wel 6 broeken van "jongste" gekregen, die haar nu te groot zijn omdat er ook 7 kg af is, maar die zitten me ook niet helemaal lekker. Goh, wat een probleem :o :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 07:32

wow texelse 15 kilo eraf! knap hoor!

leli doe je rustig aan?

mm, jammer dat Geert niet mee mocht. De zusters zijn ook geen dokters natuurlijk. Merk wel vaker dat ze wat op eigen houtje zeggen en dat de dokter er heel anders over denkt. Maar kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 07:59

Morning!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 08:34

15 kilo eraf, dat is knap!
Leli :(:)

Nog een springfoto gevonden. :D
Afbeelding

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 08:37

15 kg eraf valt wel mee, maar nu het zo te houden, dat vind ik moeilijker denk ik.
Leuke foto Evelien, maar hang je nu wat ver naar achter met je "bips", of lijkt dat maar zo?