Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kris schreef:Super Marijke en Geert!
Texelse, dat maakt je dag vast weer goed!
Suikermeisje, de incubatie tijd ligt tussen de 10 en de 15 dagen. Het is zeer zeker wel van paard tot paard over te dragen als ze elkaar tegen komen op een buitenrit. Ik zou het risico iig niet nemen.
Annetje, 4 weken nadat het laatste paard koortsvrij is mag een stal pas weer van het slot af. Dit zou dus zomaar eens heel erg lang kunnen gaan duren!

Kris schreef:Dat is inderdaad wel lang! Bij ons op stal mogen in elk geval geen paarden meer het erf af, of op en er wordt een ontsmettings-iets geregeld voor de schoenen. Er zijn veel lesklanten met eigen pony's thuis namelijk.Annetje, 4 weken nadat het laatste paard koortsvrij is mag een stal pas weer van het slot af. Dit zou dus zomaar eens heel erg lang kunnen gaan duren!

Evelien wel leuk dat je het allemaal zo zelf kan kiezen. Ik heb er verder geen mening over, vind alles mooi wat voorbij komt. 
Zal vast een geruststelling is dat hij/zij gezond is! Ik wed nog steeds op een jongetje 
Klein gebaar, maar toch wel mooi en eerlijk!
maar dat is er echt niet.

. Ze is wel gaaf om te zien. Hopelijk wordt het een leuke rijpony.
.
helaas wel superfrustrerend.
dat is erg vervelend! Hopelijk vind je nu iets wat je wel past en inderdaad, beter nu dan over een paar jaar.
Scene was top! Nergens op gestopt, water in, water uit en slootjes, hij deed gewoon alles. Ik zei al, hij is met crossen een stuk makkelijker dan met springen.
Hij vind het ook echt leuk en bij het springen moet hij de lol er nog van in gaan zien. Caap was ook super! In het begin een beetje kijkerig en heul voorzichtig waardoor hij weer met een beetje heel veel lucht ging springen maar daarna als vanouds.
Hij was een stuk rustiger dan begin vorig seizoen dus dat is mooi!
Heb er een deken onderuit gehaald.
Maar ik had de controle!
Jer was lekker ontspannen, viel zelfs een keer in draf. Dus we moeten nog flink verder werken aan het behoud van het ritme. Tussen de hindernissen kan ik hem al wel meer aan elkaar rijden en als het echt niet lukken wilde, heb ik gewoon een volte gereden. Al met al met een goed gevoel naar huis. Mijn mantra tijdens het rijden: "niets doen, niets doen, niets doen".
erg fijn!