[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:53

Wat ontzettend balen MM. Met een beetje pech mag ik me morgen bij je voegen. Ik ga, als het morgen niet weg is, de DA laten kijken of het verstandig is om te starten. Ferrose heeft voor een ietwat opgelopen been en het is ook wat warmer dan andere been. Ze loopt super maar ik weet niet of het veilig is dus dat mag de DA even komen bekijken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:53

Tuurlijk, maar dat neemt niet weg dat jij ook mag balen hoor!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:15

Jeetje caro!!! echt heftig meid!! geloof 1000 % dat je je zwaaar kl*te voelt en dat is nog zacht uit gedrukt :(:)

MM jij ook een :(:) ook niet leuk!
Noor ook fijn idd ander mans spullen op ruimen :(
Jitske wist niet dat je ene vriend in de paarden had leuk!!

Ik heb toch even gereden en dat ging wel lekker! been gaat goed zo maar even koelen..
En dan vroeg op bed, morgen solicitatie!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:23

Caro, nog een keer een dikke :(:)
Marijke, jammer dat je hebt moeten afzeggen!
Snoek heeft er een hard hoofd in... Komt vast goed!
Corien, heel veel succes morgen!
Noor mocht andermans troep opruimen ;(

Zo, wat een heerlijk weer is het! Lekkere buitenrit gemaakt, alhoewel Nick het er niet mee eens was dat we het strand niet pogingen :=

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:26

caro, wat een akelig nieuws zeg. Dat is ineens wel heel snel afscheid nemen ;(

:(:) voor Marijke, snoek en Joki

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:34

Mo het strand wel gezien :P

Ik ga waterpas lady's ;)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:38

Caro: :(:) Dan denk je je paard te laten behandelen voor zijn onregelmatigheid en dan kom je met een lege trailer terug. Dat is ineens wel heel erg snel. Niet te bevatten!
Marijke, Shanouk en Joki: hebben ook pech met hun paarden :(:)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:39

Truste Corien!
Balen MM, hopelijk valt het mee, en kun je een nieuwe datum plannen voor een rentree.

Ik zit te stoeien met de nieuwe pc. Maar het is weer wennen hoor. Zeker ook het nieuwe toetsenbord. Op verzoek van manlief dat er bij gedaan, want de lettertjes waren van de toetsen af, en als je niet blind kunt typen is dat wel heel lastig......

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:41

annetje, geen idee of je meeleest op het moment, maar ik heb morgen om half zeven les bij Rob :j

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:43

Caro jemig heel erg veel sterkte! :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:01

Ach nee Joki, dat zou ook balen zijn.
@ Sim, Ik baal ook ontzettend. Kom nu net ook weer bij Zeus en dacht och het valt wel mee, al weer stukken dunner dan vanmorgen zal ik dan toch starten.... Maar ik wil helemaal niet starten met een paardje wat niet 110% fit is. Maar ik had me er helemaal in vast gebeten. En het valt zo rauw op mn dak.
@ Mootje lekker man effe buiten rijden. Ik ga morgen weer met Zeusje op het harde stappen maar durf niet zonder Geert. :) En hij was vanavond met Andor naar de springweide. Dus kon hij niet mee
@ Texelse, ik had gepland naar Ermelo te gaan en dan op 21 augustus te dressuren in de buurt ipv Wieringerwerf. Maar toen ik Geert vanmorgen zwaar teleurgesteld belde (na het tel. vd DA) zei die heel lief, ach dan gaan we gewoon naar Wieringerwerf. Ga daar nog wel effe over nadenken.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:08

jitske mooi dat de wedstrijden goed gingen. Had het al gelezen op fb
snoekiej kun je niet zo nu en dan een keer dat hun erbij zijn om je weer te helpen?
sim heeft lekker gereden
danielle mooi dat het rijden goed ging en idd muizen en spinnen zijn vies..
Caro wat een rot verhaal en kl*te dat je meteen zo'n beslissing heb moeten maken :(:) heel veel sterkte.
marijke wat balen dat je niet kunt starten maar inderdaad gezondheid gaat voor
texelse zit te stoeien met nieuwe pc

zo was dit keer niet heel erg druk op het werk.
kom ik thuis heb ik last van mijn sleutelbeen (die plek laat maar zeggen) is het helemaal blauw en heeel gevoelig. geen idee want heb me niet gestoten ofzo.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:40

MM, balen zeg :(:) (Maar WW is natuurlijk wel érg gezellig ;) ).
Mendy, wat vreemd dat je dan een blauwe plek hebt zeg :+
Lau, is Diddle al aangekomen?????
Mootje, zo heerlijk om zo naar buiten te kunnen rijden (zucht). Misschien ga ik zondag wel naar de duinen, heb alleen niemand om mee samen te rijden en.... nou ja: lees onderstaand verhaal maar. Ik ga liever samen met iemand.

Wij hadden ook weer een heel avontuur vanavond. Toch besloten om even naar het dijkgatbos te rijden, ik vind het toch niet prettig om zonder 'in het terrein' te zijn geweest op cross te gaan. Met name voor mijn eigen gevoel. Ik had Jer klaarstaan, komt mijn moeder met de passat aan.. lekke band... 8)7 Trailer er weer af, ANWB gebeld en ik ben maar in de bak gaan rijden. Daarna wilde ik langs de weg met Jer (was al zwaar bewapend met slof, sporen en dressuurzweep) maar hij werd wel heel erg link -:(- Recht omhoog langs de weg vind ik nie grappig... Wel doorgepakt en een poosje steeds heen en weer gestapt op het harde. ANWB-meneer was er heel snel en toen hebben we hem toch nog even ingeladen en zijn we naar het IJsselmeer gereden (3 minuutjes rijden). Daar gelukkig een geslaagde (korte) watertraining gehad, dus wel goed afgesloten :)

Springles gaat morgen helaas niet door -O- Daar baal ik nog het meest van. Dus of morgenavond naar WW of zelf wat huppeltjes neerzetten, want Hippolytushoef was ons laatste parcours en dat ging natuurlijk niet bepaald euh.. fijn.

Zucht, steun, kreun... ik heb geen lekkere dag gehad. Ik denk dat ik mijn hardloopschoenen nog maar even aantrek.
Edit: nee, daar heb ik ook geen zin meer in :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:44

klinkt als een heftig avondje :j ik zou ook voor een glas wijn en de bank gaan.

(maar anwb voor een lekke band?)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:45

:wave:

Wat onwijs k.lote Carolien! Heel veel sterkte.
Ook een :(:) voor Marijke, wat balen!
Jammer dat Jer zo stout was noor, maar mooi dattie verder goed ging. :)

Net een hele fijne springles gehad met Uk. Nu gauw naar bed want ben zo moe steeds, bleh.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:50

Noor, geen leuk dagje dus!
Ik kwam er laatst achter dat ik niet eens een reserveband heb, maar zo'n vullingsset. Dat zit mij niet zo lekker, dus ga maar eens een reserveband met velg bestellen!
Marijke, waarom durf je niet alleen? Ww is leuk :)
Corien, Jep, de zee was gespot! Bij manege jonker!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:57

Lielle schreef:
(maar anwb voor een lekke band?)

Euh ja, moeders wilde er niet meer mee rijden (en dit was bovendien een snelle oplossing). Goed idee trouwens, een glas wijn.

Ik was ook nog even bij KJ en Nudine. KJ stond bij de weg te eten en Nudine was nergens te bekennen. Dus ik met bonkend hart het land in, stond ze heel aan de andere kant. KJ is dus al behoorlijk zelfstandig! Ze kwam er gauw aanlopen toen ze me zag, er kon zelfs weer een hinnikje en een drafje vanaf <3 :D Het blijft toch 'mijn kind', ookal is een het zure merrie ;) Maar ze doen het nog steeds goed daar! Land had wel wat te lijden gehad onder al die regen moet ik zeggen, maar ze zien er goed uit, dus dat kan nog wel even aan!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:07

Hilde: Fijn dat Uk fijn ging in de springles!
Caro: Ik had het al op fb gezet, maar wat ontzettend ^%#@$# Sterkte!
Noor: Stoute Jer dus! Gelukkig kon je het nog goed afsluiten.

Vandaag overdag bij Randstad gewerkt en nu nog even in het Hotel, en dan ben ik er ook wel klaar mee ;).
Morgen lekker maar een half dagje werken en dan lekker naar de IKEA, Makro en Media markt. Even de laatste dingen voor m'n kamertje kopen :D.
Dit weekend de meesten spullen naar Purmerend brengen en alvast daar een weekendje blijven met vriendlief die de kamer nog niet gezien heeft.

Noor: Ik ben zondag in de buurt, maar zonder paard. Anders had ik best even naar de duinen gewild met Sofie. Helaas mag ik niet met trailer rijden anders had ik d'r zo meegenomen! :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:31

Noor dat is ook een baaldag. :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 23:43

Nou Mootje als ik alleen met Zeus ga komen er altijd heel veel boskabouters mee, die gaan dan stilletjes in alle hoekjes zitten en dan doet mijn gaspedaal het niet meer :D Hij springt dan overal voor aan de kant en de 1e en tevens laatste keer dat ik alleen ben geweest is meneer mij er 3 x vandoor gegaan :D Heb dan altijd graag iemand bij me die naar huis kan bellen dat Zeus alleen onderweg naar huis is :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 23:49

Marijke: Ook al niet zo leuk nieuws. Jammer zeg dat het niet door kan gaan, maar inderdaad, gezondheid staat voorop!
Iedereen was druk op stal, dus kon niemand anders vragen of ze de spinnen wilden verjagen haha. Heb flink met de bezem in die bak staan stampen, en toen geen spin kon zien, snel die grote tas eruit gehaald. :P
Joki: Hopen op goed nieuws van de DA. Zou erg jammer zijn als jij ook niet kan starten dit weekend.
Mootje: Inderdaad super buitenritten weer! Fijn dat je een leuke rit gehad hebt! :)
Texelse heeft een nieuwe pc, en toetsenbord. Lastig ja, een toetsenbord zonder letters. _O-
Mendy: Vreemd, zomaar ineens een blauwe plek. Doet me denken aan mijn moeder, zij had na een bergwandeling opeens een zwarte teennagel, ook geen last van gehad of gestoten...
Noor: Oook al pech, maar dan met de auto. Super van de anwb dat ze het zo snel opgelost hebben. Jer was het dus duidelijk niet eens met een buitenrit, die had zich zeker verheugd op het crossen. :D Alsnog alles goedgekomen en een fijne training gehad, super!
Kim: Veel plezier morgen bij de ikea, en de rest van de winkels!

Had even nergens zin in vanavond. Heb me samen met mijn vriend op de bank neergeploft, bak chips en film gekeken. :)
En nu maar eens richting bed :wave:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 00:16

Goedenavond!
Ben weer terug van het werken. Ga nu lekker mijn bedje in, morgen vroeg naar stal, even werken en dan naar een vriendin in Utrecht!

Heel erg veel sterkte Caro :(:) Wat een klo.tedag zeg.

Fijn dat je lekker gedressuurd hebt Sim!
Jitske, misschien zijn GPG adapters ook nog wat extra fijn voor je knie!
Balen Marijke dat je niet kan starten
Fijn dat je lekker gereden hebt Corien. Zag je nog rijden!
Lekker genoten zeker Mootje!
Heftig avondje idd Noor! Wel fijn dat Jer het water inging

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 01:43

Marijke wat balen dat je niet Kunt starten!
Joki: hopelijk valt het mee met het been van ferrose.
Eef: 3 rietjes over is mooi!

Diddle is vandaag bij jan gekomen. Daar blijft ze even omdat ik vanaf donderdag weg Ben en er geen andere paarden Thuis zijn. Dat vind ik niks. Aangezien ik net thuis Ben van de bios (voorstelling van half 8 :o ) heb ik haar nog niet gezien.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 07:29

lau heeft het dus goed volgehouden in bios en daarna stad??

het is nu nog blauwer en doet echt ontzettend zeer heb er een cremepie op gedaan. Hopelijk trekt het zo een beetje weg. Nu zo richting werk.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 07:32