Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ook niet leuk!

voor Marijke, snoek en Joki 
Dan denk je je paard te laten behandelen voor zijn onregelmatigheid en dan kom je met een lege trailer terug. Dat is ineens wel heel erg snel. Niet te bevatten!

En hij was vanavond met Andor naar de springweide. Dus kon hij niet mee
heel veel sterkte.
(Maar WW is natuurlijk wel érg gezellig
).
Trailer er weer af, ANWB gebeld en ik ben maar in de bak gaan rijden. Daarna wilde ik langs de weg met Jer (was al zwaar bewapend met slof, sporen en dressuurzweep) maar hij werd wel heel erg link
Recht omhoog langs de weg vind ik nie grappig... Wel doorgepakt en een poosje steeds heen en weer gestapt op het harde. ANWB-meneer was er heel snel en toen hebben we hem toch nog even ingeladen en zijn we naar het IJsselmeer gereden (3 minuutjes rijden). Daar gelukkig een geslaagde (korte) watertraining gehad, dus wel goed afgesloten 
Daar baal ik nog het meest van. Dus of morgenavond naar WW of zelf wat huppeltjes neerzetten, want Hippolytushoef was ons laatste parcours en dat ging natuurlijk niet bepaald euh.. fijn.
ik zou ook voor een glas wijn en de bank gaan. 
voor Marijke, wat balen!
Lielle schreef:(maar anwb voor een lekke band?)
Het blijft toch 'mijn kind', ookal is een het zure merrie
Maar ze doen het nog steeds goed daar! Land had wel wat te lijden gehad onder al die regen moet ik zeggen, maar ze zien er goed uit, dus dat kan nog wel even aan!
.
.
Hij springt dan overal voor aan de kant en de 1e en tevens laatste keer dat ik alleen ben geweest is meneer mij er 3 x vandoor gegaan
Heb dan altijd graag iemand bij me die naar huis kan bellen dat Zeus alleen onderweg naar huis is

Alsnog alles goedgekomen en een fijne training gehad, super!
Wat een klo.tedag zeg.
) heb ik haar nog niet gezien.