Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annetje schreef:Haha Snoek heeft genoeg mensen die met haar mee willen! Ik ga kijken of mijn chauffeur nog een keertje door de weeks kan, of misschien een keer in het weekend. Ik neem alleen aan dat Rob nu niet meer in het weekend kan, die zal vast overal aan het lesgeven of cross kijken zijn.
Ik heb de filmpjes op de pc staan. Mijn val ziet er echt suf uitDat had ik handig uit moeten kunnen zitten. Haha. Ik zal eens wat filmpjes uploaden. Kunnen jullie ook zien hoe goed Vies en Vorstin zich gedragen hebben.

Sannnn schreef:Dat met die fles Whiskey vond ik idd heel raar Snoek! Heb ook het idee dat er met die beeldjes wat meer is, dat Red John daar ook wat mee heeft ofzo... Wil hem volgende week ook zien.
Misschien dat Jane toch ook een idee heeft dat het LaRoche is. En vond het ook wel aardig van Hightower om tegen Lisbon te zeggen dat ze dit niet had kunnen voorkomen. Hightower vind ik zowiezo heel wat aardiger sinds vorige week! En volgende week zit ik zowiezo ook weer aan de buis gekluisterd!

Echt, ik ga dat paard vandaag of morgen nog eens opvreten, wat een heerlijk beest
Klinkt als een gaaf paard. Ik hou ook wel van boefjes
. Tijdens het poetsen vanavond kwam hij er gezellig bij staan en kroelen. Alle terughoudendheid is weg hoor!

. Ideaal zo'n lieve oma
Snoekiej schreef:Hey, hier had ik helemaal overheen gelezen! Ben benieuwd naar de filmpjes
Ik kan de filmpjes moeilijk op mijn oude pc kijken, dus ben maar gewoon alles aan het uploaden. Hier alvast eentje van jou:

op naar het Z2

even een blokje hout van de haard pikken 

.
!
? Wat is groot geworden, mooi hoofdje heeft ze ook
.
.
Maar super dat hij zo goed liep!