[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:39

Of hij is stiekem verliefd op je en is boos omdat zijn hartstochtelijke liefde onbeantwoord blijft??? <3

Sorry, weer heel flauw natuurlijk. Slechte sfeer op de werkvloer is kl*te. Ik geloof dat ik ook een beetje ruzie heb met onze stinkbom.. dus die zegt ook niks meer tegen mij. Lekker rustig, heb wel wat anders aan mijn hoofd dan haar tere gevoelentjes.. (zo!)
Geen kans op mediation?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 12:39

Vanaf dag één vind ik het een eikel (en dat heb ik hem ook verteld in Juni) O:) Hij doet (sinds wat interne veranderingen) ook mijn beoordeling (voor 1 november), maar zijn eigen beoordeling wordt niet positief i.i.g.. Ik zit al te kijken of een interne verhuizing mogelijk is. We zijn een groot bedrijf en naar mijn weten is de rest van het bedrijf wel over mij te spreken :o

Marjan1984

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:52

Balen Mo, kan er over meepraten. Zou wel fijn zijn als je intern kunt verhuizen zodat je niet meer met hem te maken krijgt.

Ik zit op moment ziek thuis :-(

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:52

Wat vervelend die situatie op je werk zo Mootje! Lastig hoor, zeker als je veel met hem te maken hebt!
En Noor, heeft stinkie nog steeds niets ondernomen :wow:?
Beterschap Marjan :(:)
Gelukkig dat de dokter zegt dat het normaal is TG! Maar nog steeds balen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:53

Snoek en tg idd goed dat julie toch naar de HA gaan.
Mootje das wel balen zo'n collega
Benthe internet doet het idd nog niet :(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:54

Nee hoor, die stinkt vrolijk verder. Nou ja, vrolijk is ze dus ook niet meer :P
Marjan: beterschap :(:)

En Mootje: was niet l.ullig bedoeld hoor!!
:(:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:56

Marjan, hoe is het bij jou op je werk??

Net voor morgen nog een lesje in Renswoude afgesproken, wou eigenlijk naar Alice maar die kon alleen later en we gaan met een hele groep uiteten. Dus maar naar Renswoude, ook leuk! Ken Gert niet, dus ben benieuwd!

Heb nu een 95% contract, dus om de week ben ik een middagje vrij :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:22

Das lekker Karen een middagje vrij zijn. K werk nu 3,5 dag en vind het eigenlijk wel errug fijn, ook al verdien je een stuk minder. Maar ja, na deze week moet ik studeren die 1,5 dag dat ik vrij ben.

@ mootje : echt vervelend als het niet botert met je leidinggevende :( Dat maakt het werk er al niet leuker op... hopelijk kun je iets intern regelen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:24

Mootje: het is niet dat onze bak nou zo enorm zuigt dat je laars blijft staan, maar als het zo enorm nat is als nu dan trekt hij wel een klein beetje. We hebben al genoeg ellende gehad met peesblessures dus dat risico ga ik niet meer nemen. We kijken of we vanavond bij vrienden kunnen rijden in de binnenbak.
Balen dat je ruzie hebt met je direct leidinggevende. Gelukkig is de rest van het bedrijf wel tevreden met je!

Marjan: vervelend dat je ziek thuis bent vanwege je werk.

Noor: jammer dat stinkie nog niet frisser ruikt.

Teegee: vervelend dat je nog zo lang last kunt houden van je stuitje! Lekker om af en toe een middagje vrij te hebben.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:25

even vlot bijgelezen en ook even de filpmjes van PB bekeken. Hij is daar inderdaad te braaf! Misschien moeten we altijd een jong paard 4 uur op de trailer zetten voor we erop gaan :P

Marjan is ziek ;(
Shanouk en karin gaan/gingen naar de ha
Mo heeft oneenigheid op het werk
Verder weer ik het niet meer...

Frits had het gister weer relaxt, mijn schoonzusje had met hem gereden en dan bekijkt hij de tl bakken... Met springen had hij er nog wel voor gezorgd dat ze op de grond belandde omdat hij heel overdreven ging weigeren (op z'n knieen, in de sprong) op een hindernis van 60 cm. Ze ging te vroeg naar voren en dan denkt Frits, oh er gebeurd niks dan doe ik dat ook niet! Zag er in elk geval te komisch uit!
Daarna ging ik nog even met hem rijden. Twee keer sloegen we weer bijna achterover en dan ook vanuit het niets. Verder deed hij het wel super!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:26

Ja ik zou eigenlijk 90% doen maar dat worden wel erg dure vrije dagen. Dus maar het midden gekozen en zo kan ik af en toe eens een middagje ergens trainen oid.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:27

bbrrr...ik heb de hele nacht met koorts in bed gelegen. :O voel me nog steeds niet echt goed, maar had vanmorgen ook nog 38. He bah....zal wel de najaars dip zijn... :( bull maar ff gelongeerd vandaag, want stap er zo ook echt niet op met mijn rillerige benen.

PB @ 1.58 zou ik Chall zeker niet geven nee....

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:39

TeeGee schreef:
Marjan, hoe is het bij jou op je werk??

Ja klote is het. Iedereen doet alsof er niks aan de hand is.
Maar ben bezig met solliciteren en heb morgen mijn 1e sollicitatiegesprek. Is alleen een beetje lastig omdat ik nou ziek thuis ben maar ja. Het moet maar, ga er toch weg.

Bianca beterschap!! Ik ga vandaag ook maar niet rijden, is niet zo verstandig denk ik nee.

bvw die Frits van jou heeft wel een gebruiksaanwijzing of niet?

Teege, ben benieuwd hoe het je in Renswoude bevalt, is voor mij ook een mooie afstand dus misschien dat ik daar ook eens ga trainen.

Vervelend Noor dat je collega nog steeds stinkt. Kun je niet eens een bus deo op haar buro zetten?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:41

@ marjan: hoezo doet iedereen alsof er niets aan de hand is? Loopt het niet lekker op je afdeling?

@ karen: je moet idd een bult geld inleveren als je minder werkt, maar soms is het wel lekker.

@ bianca; :\ Niet echt lekker als ie zo omhoog komt. Niet voor mij :n Doet ie dat dagelijks?
Laatst bijgewerkt door rowo op 28-09-10 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:41

Marjan1984 schreef:
Vervelend Noor dat je collega nog steeds stinkt. Kun je niet eens een bus deo op haar buro zetten?

Vrees dat ik die dan meteen naar mijn hoofd gesmeten krijg. Ze heeft een beetje een kort lontje ;)
Dit is iets wat onze leidinggevende moet oplossen!!
Succes alvast met je sollicitatiegesprek, hopelijk ben je morgen fitter!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:45

:= Moet wel ff lachen hoor.... Mevrouw Stinkie? :+

Maar heb je het haar al eens gezegd? Ik zou het persoonlijk zelf op prijs stellen als iemand mij zou vertellen als ik stonk.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:45

@rowo, tijdens de vakantie van mijn leidinggevende hield ik de mail van hem in de gaten om te kijken of er prijsaanvragen en andere dringende zaken binnen kwamen. Toen heb ik een mail gezien die over mij ging. Dat ze mij nog een half jaar contract gaven en in die tijd op zoek gaan naar iemand anders omdat ze niet tevreden zijn over mijn motivatie. Terwijl ik kei hard werk (collega is sinds eind mei overspannen en is pas sinds kort weer halve dagen aan het werk dus heb al die tijd voor 2 gewerkt), heb zelfs in mijn vakantie laptop en telefoon bij gehad om te kunnen werken.
Dus vandaar dat ik op zoek ben naar wat anders want zij doen allemaal alsof hun neus bloed.
Heb jammer genoeg nog steeds geen kans gehad om met hem te spreken omdat hij bijna nooit op de zaak is en als hij er is heeft hij allemaal afspraken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:47

Jeetje Marjan, dat is ook lekker dan :( En daar zijn ze niet mee naar jou toe gekomen daarna? Jij hebt dat moeten lezen in zijn mail?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:49

Succes morgen marjan! Vandaag maar goed rusten dan ben je morgen hopelijk weer fit!
Bianca is ook al ziek... beterschap!
Noor wat dat je nog steeds een "stinkbom" op de werkplek hebt :(

Frits is normaal het liefste paard wat er is, daarom loopt hij ook heel braaf zijn rondjes in een manege les. Hij heeft alleen niet zo veel met dressuur, zolang je het hem niet te moeilijk maakt vind hij het prima. Maar owee als je hem wat meer "wil rijden". Met springen en crossen doet hij gelukkig wel heel lief. Dan kan je het hem niet moeilijk genoeg maken ;)

Edit: Marjan wat een k*t zooi :(

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:54

@ Rowo, nee "officieel" weet ik nog niks. Maar ja, opeens ben ik geblokkeerd in de mail van hem, terwijl het een deel van mijn taak is om dat in de gaten te houden, ook omdat hij er niet in kan als hij onderweg is
Ach ja, nog even uitzitten.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:56

rowo schreef:

Maar heb je het haar al eens gezegd? Ik zou het persoonlijk zelf op prijs stellen als iemand mij zou vertellen als ik stonk.

Helaas is haar odeur niet haar enige probleem, Mandy. Volgens mij heeft ze echt serieuze psychische problemen. Moeilijk te benaderen zonder gevaar voor eigen leven dus ;)

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:59

Noor doet je leidinggevende er helemaal niks mee dan?
Zit te denken aan subtiele hints die je haar zou kunnen geven zonder dat ze kwaad word maar ik merk dat ik niet zo subtiel ben, haha.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:59

Lastig zo'n collega Noor!
Marjan: eigenlijk behoorlijk onbeschoft om je niet even persoonlijk in te lichten terwijl ze weten dat jij die mail gelezen hebt. Ik zou ook snel een andere baan zoeken.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:01

@ Marjan: je hebt groot gelijk dat je een andere baan zoekt!
Ik ben ook niet erg subtiel, daarom ben ik niet de aangewezen persoon om haar erop aan te spreken :P Ik zeg wel eens iets "Poeh, vinden jullie het hier ook zo stinken", maar die hint komt niet aan haha. Leidinggevende heeft nu wel regelmatig gesprekjes met haar omdat er dus nog meer speelt en als het goed is, gaat hij het bespreekbaar maken.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:01

_Noor schreef:
rowo schreef:

Helaas is haar odeur niet haar enige probleem, Mandy. Volgens mij heeft ze echt serieuze psychische problemen. Moeilijk te benaderen zonder gevaar voor eigen leven dus ;)

is er geen bedrijfs psycholoog aanwezig :P