[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 21:36

Zo ik heb weer een operatie achter de rug!
Gelukkig is het super verlopen en kan ik zelfs gewoon lopen (zelfs korte stukjes zonder krukken!) Ze denken dat ik met 1 tot 2 weken gewoon kan rijden.
Pijn valt nu gelukkig erg mee. Ben benieuwd hoe dat straks is als de pijnstillers zijn uitgewerkt :+ .
Heb Rob wel moeten beloven dat ik hem niet meer mag bellen voor ziekte en alleen als ik kom trainen :P Het voornemen is nu dat ik afgelopen jaar vergeet en dit jaar weer fris openiuw begin.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 21:42

Fijn dat je operatie goed is gegaan! Ik vroeg me vanmiddag nog af hoe het met je ging...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 21:44

Fijn dat het goed is gegaan PB! Nu maar rustig bijkomen dan!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 22:07

Goede avond!

Marloes heb ook geen verstand van fokken :o
Snoek al weer thuis, ging erg snel!! balen dat je ziek bent!
Hilde lekker slim :+
PB fijn dat het goed gegaan is!!
Mo-v-d Wie bouwde er dan? lekker snuger..

Zo heb heeerlijk in de buiten bak gerden, (heerlijk dat langere licht)
Jackson heeft allen wel de eerste 10 minuten met zijn staart op zijn rug en al snurkent door de bak geshowt *D had geen benen meer over :P

Nu lekker op bed, met me nieuwe Nokia N97

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 22:12

Corien, Bij de Flardingha bouwt altijd de beheerder van het complex, namelijk Marcel Dijkman.
Hihi, Jackson was stoer!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 22:20

Oh oke, vandaar, ja hoorde vandaag ook van iemand die zondag in bodegrave reed, Dat er daar ook veel klachten waren..
Ja jack voelde zich echt JACK ;)

Ik ga snel richting bed :wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 00:01

Goedeavond!

Shanoek: gaaf filmpje hoor. Never nooit dat ik dat gaan doen! Mooi dat de presentatie toch goed ging en dat je weer opgeknapt bent. Spetterpoep is nooit leuk ;)
Hilde werd op het laatste moment gedumpt voor haar springles, ben je mooi klaar mee. Het was inderdaad het ideale weertje voor een lekker buitenritje!!
PB: gelukkig viel de operatie mee. Veel beterschap evengoed, dat heb je evengoed wel nodig toch?
Lotte: ik zag dat ik bij de halfzus van je paard was ingedeeld bij de regiotrainingen (maar ik heb met toch weer afgemeld, ga het iets anders aanpakken dit jaar - is de bedoeling tenminste).

Viertal ging weer ruk. Ik was te laat en dus gehaast en dan hoef ik eigenlijk niet te gaan rijden. Jer was dus meteen weer erg gespannen. Instructrice hielp ook weer niet mee. Later ging het iets beter, wel goed afgesloten. Daarna hadden we nog even vergadering. Alles doorspreken wat er in de opstartfase niet goed is gegaan, evaluatie van de instructie en zo nog wat. Omdat ik niet weet wie hier allemaal meelees, hou ik de resultaten nog maar even voor me.

Ga nu snel slapen, morgen weer naar Utrecht voor cursus!
Slaap lekker!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 00:39

Noor: Wat jammer allemaal :(:)
Corien: Leuk een nieuwe foon :D Slaap lekker nog ;)
PB: Dat klinkt goed +:)+ Fijn zeg! Hoop dat het mooi snel geneest!

Ik ben weer terug van mijn vergadering. Was leuk :)
Nu nog even wachten tot vriendje hier is. Die belde net dat ie maar 106 km bij me vandaan was en wel gezellig hier wilde slapen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 01:38

@ WL: Leuk dat je wil gaan starten, en toevallig kijk ik net op de aangepaste lijst voor de regiotrainingen, weet je bij wie ik in de groep zit? Voorham Jitske – Vanilla Sky (toeval bestaat niet _O- )
@ Corien: Kan best dat ze in Bodegraven voor de regio een andere parcoursbouwer hebben, de vaste ben ik in ieder geval niet zo over te spreken, bij die Flardingha heb ik maar 1 keer gesprongen, vond het parcours wel gaan maar niet superfijn, Wassenaar, Maasluis, Maasdijk en Hazerswoude-dorp vindt ik echt fijn gebouwd altijd.
@ LZ: Fijn dat het rijden zo goed ging.
@ mistid: nog gefeliciteerd met je moeder
@ Kim: Echt ontzettend braaf van Bobo
@ Snoekiej: Fijn dat je presentatie goed ging, ik hoop dat je een goed zadel kan vinden, dan kan je weer lekker gaan crossen.
@ Rosalie: Lekker handig van je school dan :+ .
@ Pb: Ik hoop dat je een beetje snel weer "heel" bent, dit was je laatste operatie toch?
@ Corien: Wat een clown kan het af en toe ook zijn, ik zie het al voor me :D .
@ maloesje: Balen dat het niet zo lekker ging :(:)
@ vief: Gezellig dat je vriend langskomt.

Bam heeft vandaag nieuwe schoenen gehad en heeft lekker de beest uitgehangen los in de longeerbak.

Vandaag Kalfados gereden, hij bokt wel vaker, maar dan op een manier waar ik wel om kan lachen, nu ging hij echt giga aan het bokken (echt vol in de handstand := ), en ook niet normaal gaan galoperen na even been te geven, maar gewoon een heel rondje 20-60 bak doorgaan }> . Ik heb de andere kant op ook nog even een galopje geprobeerd, eerst een rondje normaal gegaloppeerd en daarna hetzelfde verhaal, aangezien ik er 2x echt bijna afvloog en mijn rug er ook niet echt mee ens was heb ik het daar maar bij gelaten, ik blijf graag heel zo vlak voor het crossseizoen :Y) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:40

Goede morgen!!

Pff wat een gedoe die telefoon heb tot half 12 zitten puzzelen :+

Evie ja daar in bouwt die man met dat rare brilletje ;)
Ja jack is echt af en toe een clown ja :+ hij vond het zelf erg grappig.

Noor hoe ga je het aan pakken met de trainingen??

Zo maar richting werk.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:22

Goeiemorgen!
@PB: Hopelijk herstel je inderdaad snel en goed van je operatie!!
@Snoekiej: Fijn dat je presentatie nog wel goed ging! Hopelijk voel je je nu ook weer wat beter.
@Evie: Het is maar een boefje die ouwe heer zo te lezen :+
@Malloesje: Klinkt niet erg fijn van je verstandskies, hopelijk voelt het snel beter! En wat betreft hengstenkeuze, daar heb ik ook niet zo heel veel verstand van...
@Kim: Fijn dat Bobo ook zo braaf is!
@Vief: Gezellig dat vriendlief langs wou komen, maar 106km noem ik nou niet echt dichtbij :+

Vandaag een druk dagje voor de boeg, dus ik ga maar is gauw aan het werk :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:49

Goeiemorgen!
Ik ga gauw naar Vorstinnetje :+: en daarna naar college tot 6 uur.

Gekke Jackson :D
Jammer dat het allemaal niet zo ging Noor :(:)
Leuk van je vergadering Vief
Oppassen dan maar Evie :Y)
Succes met je drukke dagje Benthe!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 11:29

Zo Vief, MAAR 106 km bij je vandaan :') .
Maar wel zo gezellig natuurlijk! :)

Shanouk: Hoe was het bij vorstin?

Ik heb net even met mams de bestelde taarten opgehaald. M'n broer is vandaag jarig. Dus moest er toch maar wat in huis komen ;).
Hij is nu nog in groningen en komt vanmiddag thuis.

Ik ga zo eerst lekker de paardjes rijden. Sofie lekker naar het bos, heerlijk met dit weer. Lekker het zonnetje erbij. Bobo gewoon in de bak. Als hij braaf is mag hij op het zandpad uitstappen ;).

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:05

Hoi,

Voorjaar komt eraan. Heb dit jaar voor het eerst in mijn bak gereden in de zon en zonder regen. Helaas nog wel met modder maar je kan niet alles in 1x hebben :D De stalekster is zijn nest aan het maken en de reeen stonden achter mijn rijbak met zijn zessen te grazen. Heerlijk....

@ pb Super dat je operatie zo goed is gegaan.
@ mistid Thanx ga haar eens mailen.
@ Kim veel plezier in het bos
@ JN succes met je drukke dag
@ evie lekker zo'n bokker. Heel blijven voor je crossseizoen is idd wel handig. Ik merk nu hoelang het duurt om alles weer in het ritme te krijgen.
@ noor Balen van je viertal. Ik doe daar niet meer aan ookal wordt ons team ieder jaar kampioen op de provinciale. Ik wil met plezier dat doen en niet mij ergeren aan randzaken. Ik start alleen nog individueel of doe mee aan verenigingsteam. De paarden leren er meestal wel veel van.

Vanmiddag weinig gepland. Gisteren mijn studie binnen gekregen en heb mijn opdrachten voor de 1 maand al bijna klaar. Daar gaan we vanmiddag maar eens mee verder. Nuttige tijdbesteding!

Voor iedereen: werk ze, rij ze of leer ze :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:13

Gefeliciteerd met je broer Kim. En rijdt ze vandaag!

@ caroline: lekker is dat he, weer thuis rijden! Maar je bak is dus nog steeds zo nat? Ik ben erg blij met de mijne, die echt weer super is sinds een paar dagen. Succes met je opdracht!

Ik ben nog aan het werk. Op tijd weg voor concours vanmiddag...

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:26

:wave:

@PB: Operatie zit er alweer op dus. Gaat het goed? :) .. Hoe zijn je leverwaardes nu?
@Shanouk: Hoe is het met Vorstin? Komt Arie Boer van de WoW-zadels weer of komt er iemand anders? Fijn dat het weer een stapje dichterbij komt!! :D
@E_B: Leuk dat je bij de halfzus van Wo in de groep zit!! :P
@Corien: Jackson heeft de lente in de bol!! :):)

Ben vandaag niet lekker, dikke keel, huid doet zeer en had vanmorgen 37.9 ... voel me dan echt een duf konijn en ben ook ontzettend moe %) , slaap ook best veel. Vandaag dus een 'bijkom dag' ingelast en ga dus niet werken, heb al heel wat drukke weken gehad, nu zit mijn weerstand beetje op een low-point ben ik bang :o ..
Zo even een kopje thee en even lekker op de bank kruipen.. Heb al vitamine-kauwtabletten gehaald en ga nu maar aan de Echinacea-bruis :9 . Het mag van mij één dag duren en dan is het weer over >;) . Het is verder zaaalig weer en heb echt zin om lekker met Wo te gaan rijden.. :):)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 13:37

Mirthe: nog gefeliciteerd met je moeder
Mandy: succes vandaag!
Snoekiej: mooi dat je presentatie wel goed ging, en dat het beter gaat.
PB:"Fijn dat de operatie mee viel, hopelijk kan je snel weer te paard.
Corien: whaha gek paard!
Evi: is wel verstandig idd om heel te blijven voor het cross seizoen
jn: succes vandaag
Kim: geniet er maar lekker van in het bos :D het is heerlijk weer!
Lotte: beterschap....

Ik zat vanmorgen om 9.15 uur op het paard De bak was wel iets bevroren dus heb alleen gestapt en gedraafd, :D en dat ging fijn Daarna mocht ze lekker in het land. Net 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht, en dan zal ik zo richting werk....

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:38

Al lekker bezig geweest dus Ilse ;) . Gaat het goed met Zonanta? :)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 13:40

Ja was lekker druk vanmorgen, maar met dit weer echt niet erg :D :D
Ja gaat erg goed, af en toe wat vreugde sprongen, maargoed zit er ook nog maar net weer op. Ze is verder braaf :D Is ook al een stuk rustiger geworden op stal, het kan zo drammerd zijn! pffff. Hopelijk blijft het weer zo, en kan ik volgende week het bos in.

Ik zal eens richting werk :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:45

Vind het ook altijd wel lekker om vroeg uit de veren te gaan en dan lekker bezig te zijn :j . Heb je nog een dag voor je!!

Zou wel lekker zijn ;) . Volgens mij zijn de meeste paarden het wel een beetje zat, ze willen weer wat doen, had gister met Wo een klein ritje gemaakt. Maar ik kon niet zo lang omdat ik weer moest werken, en ik was al wat later op stal.. Wolin was het er niet mee eens.. die wilde wel verder!! :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:52

Evie: Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten :=
Lotte: Wat vervelend zeg. Dagje bijtanken is nooit verkeerd natuurlijk :)
Kim: 't Is er inderdaad super weer voor!! En het is altijd nog dichterbij dan Rotterdam ;)
Mandy: Succes alvast!
Caroline: Lekker fanatiek aan de slag geweest dus *D
Ilse: Jammer dat de bak zo hard was :(:)

Ik was er vanochtend ook al vroeg uit 6.45 uur wekker. Had om half 10 de afspraak met de fysio dus moest snel naar Enschede. Was leuk en eigenlijk weer een hele andere insteek dan mijn vorige fysio. Woll had wat puntjes die hij losgemaakt heeft en verder gelukkig niks ernstigs gevonden :) Hij kon aan de hand van het behandelen van Woll echt veel over haar karakter zeggen. Het klopte ook allemaal precies! Nu helaas nog 2 dagen niet rijden. Maar dat had ik al verwacht :)

Hoorde trouwens op stal dat er van het weekend weer sneeuw kon vallen :oo :\

Jullie allemaal al bedacht waar jullie op gaan stemmen? Ik ben er inmiddels wel uit :) Zo eens naar het stembureau, zit gelukkig heerlijk dichtbij. Mag vanavond nog werken (stemmen tellen :)) ) en zo de hele middag weer hard aan de studie.. :z

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:53

Mijn vader stemt voor mij. Het interesseert me eigenlijk echt helemaal niks! :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:55

Ook lekker bezig dus Vief ;) , nouja.. het houdt je van de straat he :)) .. Fijn dat Wolles weer gecheckt is!! Fijne fysio zo te lezen :) .

Ik ben er geloof ik ook wel uit wat ik ga stemmen :) .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:57

Ik heb me er wel even in verdiept :) . Voorheen had het nooit mijn interesse, de laatste tijd toch zeker wel meer :j .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:58

rowo schreef:
Mijn vader stemt voor mij. Het interesseert me eigenlijk echt helemaal niks! :o

Vind ik eerlijk gezegd wel een beetje slecht... :o Je weet toch wel wat je graag anders zou willen zien in jouw gemeente? :)

Een paard houd je zeker van de straat ;) Ben vooral benieuwd of ik wat verschil merk als ik er zaterdag weer op mag :D Verder had hij ook een heel grappig laser-apparaatje mee, dus was weer een interessant ochtendje zo :)