Gelukkig is het super verlopen en kan ik zelfs gewoon lopen (zelfs korte stukjes zonder krukken!) Ze denken dat ik met 1 tot 2 weken gewoon kan rijden.
Pijn valt nu gelukkig erg mee. Ben benieuwd hoe dat straks is als de pijnstillers zijn uitgewerkt
.Heb Rob wel moeten beloven dat ik hem niet meer mag bellen voor ziekte en alleen als ik kom trainen
Het voornemen is nu dat ik afgelopen jaar vergeet en dit jaar weer fris openiuw begin. 
had geen benen meer over 

Slaap lekker nog
)
), en ook niet normaal gaan galoperen na even been te geven, maar gewoon een heel rondje 20-60 bak doorgaan
. Ik heb de andere kant op ook nog even een galopje geprobeerd, eerst een rondje normaal gegaloppeerd en daarna hetzelfde verhaal, aangezien ik er 2x echt bijna afvloog en mijn rug er ook niet echt mee ens was heb ik het daar maar bij gelaten, ik blijf graag heel zo vlak voor het crossseizoen
.
en daarna naar college tot 6 uur.
.
, slaap ook best veel. Vandaag dus een 'bijkom dag' ingelast en ga dus niet werken, heb al heel wat drukke weken gehad, nu zit mijn weerstand beetje op een low-point ben ik bang
. Het mag van mij één dag duren en dan is het weer over
. Het is verder zaaalig weer en heb echt zin om lekker met Wo te gaan rijden..
. Heb je nog een dag voor je!!