[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:10

:wave:

Thailand is geregeld :). We gaan in april-mei 10 weken naar Thailand :)). Heb er zin in :D!
Verder ook ingeschreven voor de andere modules. Kon vanaf 12 uur, en iedereen dus meteen op de pc's van school. Gelukkig hadden wij onze laptops mee. Dus we waren mooi op tijd. Om 1 uur hoorde ik al dat bepaalde dingen al vol zaten. Dus dan kun je je volgorde niet meer kiezen.

Ben nu nog in Leeuwarden. Heb even met vriendinnen pannekoeken gebakken haha was wel leuk. Ga straks met de bus naar huis. Morgen even uitslapen en dan paardjes rijden, tandarts (:\) en werken.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:48

Fijn dat het allemaal geregeld is Kim!!
Ik ga me helemaal verdiepen in Minors. Ook erg leuk en je kunt echt alle kanten op. Buitenland lokt mij ook wel hoor :))

Wel een leuk avondje gehad. Echt verschrikkelijk gelachen met 2 ovenwanten die ik na het eten voorzien had van oogjes. Beetje poppenkast zitten spelen _O- Vanavond is de opening van Fred & Douwe hier in Enschede. Vind het in Deventer heel erg leuk, dus wil eigenlijk even gaan kijken, maar aan de andere kant is zo lekker in de woonkamer hangen ook wel erg aantrekkelijk ;) En denk dat ik daar morgen als ik moet werken ook wel blij mee ben :D

Verder al druk aan het nadenken over mijn weekendplannen. Zaterdag is de Batavierenrace hier. Erg leuk en vast ook wel een gaaf feestje. Vorig jaar al moeten missen, dus denk dat ik hier wel even wil gaan kijken. 's Ochtends een buitenritje maken en zondags met een vriendinnetje mee op concours in Amersfoort :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:55

Goeieavond :D ,

Kim: Leuk hoor!! Lekker naar Thailand 8-)

Ben net heerlijk uit eten geweest met mijn mams :9, daarvoor nog even geshopt bij Dille & Kamille en mijn paps is met mijn zus naar de Leidsche Schouwburg B-) , naar een theatervoorstelling, mijn jongste broertje is nog op kamp ^) , komt morgen thuis en mijn oudste broertje is vanavond met zijn vriendin en fam naar Spanje gevlogen voor een week vakantie vlakbij Barcelona. Leuk leuk leuk!!
Nog één dag werken en dan heb ik ook lekker ruim een week vakantie :j .

Uit eten was leuk, heb erg gelachen met de de ober van dat restaurant... welke gek vraagt er nu om warme chocolademelk met slagroom >;) ... c´est moi :o ( :roll: ...best lekker hoor, als je daar zin in hebt)
Ze werden een beetje baldadig door de gezelligheid, er viel een hoop kapot daarna := .. Werd met zoenen en knuffels uitgezwaaid :wave:

Van schoolwerk is wéér niks gekomen :o , beetje jammer...

Wootje heeft een VIP dag gehad, een grote poetsbeurt met oor & hoofdmassage :z ..snoezelstand aan!!

Nu lekker naar bed, morgen weer vroeg uit de veren :wave:
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 23-04-09 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:57

Zo Kim, en dat meteen 10 weken... Beter!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 23:05

Kim, diep respect dat je dat durft!
Lotte, vat ik het nu goed :D ? Sjans met de ober :P ?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:03

Goeiemorgen!
@Lotte: Niet teveel sjanzen met de ober hoor! :P
@Kim: Fijn dat je alles voor Thailand geregeld hebt!

Ik ga zo nog even snel naar Deventer, moet even wat voor een vriendin ophalen. Vanmiddag nog werken en vanavond komt de smid Jipje zijn ijzer weer even vast slaan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:30

Goedenmorgen

Kim: Thailand klinkt wel ernstig gaaf!

Ik moet nu ook heel hard gaan studeren en ook nog een paard vlechten. Laatste dagen veel te weinig van studren gekomen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:43

Morgen :wave:

Gister toch even wezen kijken. Was groot en mooi, maar verder een beetje een zooitje (heel lang moeten wachten op bestelling, verkeerde bestelling, drank over me heen gegoten).. Concept begrepen we ook niet want om 1 uur was het opeens "laatste ronde" :?
Werd nog stommer toen bleek dat ik mijn vers gepinde centjes kwijt was geraakt.. Niet echt een hele geweldige avond dus :+. Zo even douchen en straks naar Deventer, nog even werken :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:19

Goede morgen :)

Lotte haha sjans van de ober :P
Kim gaaf hoor 10 weken, zou ik niet durven :o

Ik ga zo richting stal straks spring les :)

Jackson was gister met longeren weer zijn ijser kwijt := binnen 2 weken :(
Hoefsmid belde net hij zit er er weer onder.. gelukkig :)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:33

Goedemorgen :)

Hehe, klinkt gezellig Lotte. O:)

Heb van 12 tot kwart over 2 les, beetje jammer dat dat mijn enige les is vandaag. Maar ach, mag verder niet klagen. :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:35

Lekker ja Hilde! Kun je tenmisten overdag nog even rijden enzo.

Gisteravond weer les gehad, ging wel weer lekker! :)
Wat een geweldig weer wordt het vandaag, baal alleen dat ik het grootste gedeelte van de dag binnen zit! :(

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:38

Vief, mijn vriendje moet zaterdagavond optreden bij de batavieren en misschien ga ik wel weer eens een keertje mee, dus dan zie ik je misschien nog wel....kijken of ik je herken zonder peerd!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:42

goedemorgen :D

vanmiddag komt de zadelpasser met een "2e hands" springzadel van Knight Rider. (meisje had er volgensmij 2 x opgezeten :P)
heb gisteren ook nog les gehad behalve wat knorrigheden ging het wel goed.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:56

Nou overdag rijden lukt vandaag niet. :D Tis een beetje jammer dat ik dan al om half 11 richting bus moet.. Zonde van de tijd, maarja. Heb nu even mijn kamer opgeruimd, was nogal nodig :o en wat voor school gedaan. :)
Mooi dat je les goed ging!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:08

Als ik die tijden heb (bij mij vaak maandag en donderdag) dan kan ik 's ochtends nog makkelijk rijden (moet ook al op tijd naar de bus, kwart voor 11 ong.) Sta gewoon vroeg op, om 8 uur in de stal en dan ben ik om 9 uur wel weer in huis. Dan nog ff douchen, lukt makkelijk!
Al moet ik toegeven dat ik laatst, net als jou, ook 's ochtends mijn kamer even een opfrisbeurt heb gegeven. Was bij mij ook echt nodig :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 11:00

Goeiemorgen!
Gisteren heb ik de laatste lesdag gehad, straks examenstunt! Het thema is pyamafeestje, dus de leraren gaan o.a matrasglijden van de trap af en kussengevechten houden :D Ik ga natuurlijk in pyama, inclusief sloffen en slaapmasker :P

Wat gaaf Kim :D!
Haha, dat was dus een leuk avondje Lotte :P
Balen dat het niet leuk was Vief! En dat je je geld kwijt bent geraakt!!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:04

hey goede morgen!
Weekendplannen zijn weer gemaakt: vanavond lekker bbq-en bij vrienden, morgen Anne van Schiphol halen en 's avonds uit eten, en zondag de verjaardag van mijn vader. En dan is het weekend wel weer om.

Met het peesje van de Shof gaat het wel goed. Het lijkt alsof zijn beetje weer droger wordt(al zag ik weinig verschil met het andere been). Nu nog 5 weekjes rustig aan.

Jullie nog wilde weekendplannen?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:10

We gaan met nog 8 meiden dus dat is wel leuk :D! Zou ook niet in mijn eentje gegaan zijn hoor. Maar het lijkt me wel een hele leuke ervaring :).

Vief: Jammer dat je avondje niet helemaal leuk verliep :(:)

Hilde: Leuk he dat gereis voor een paar uurtjes ;).

Ik zal zo Loempia vast even rijden, daarna naar de tandarts en dan Sofietje even rijden, en om 6 uur even een paar uurtjes werken.
Morgen springwedstrijd met beide paarden :)).

Jenga: mooi dat de pees goed gaat :).

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:52

Kim, alvast succes morgen!
Jenga, klinkt als een leuk weekendje!
Er staat mij iig een drukke zaterdag te wachten. Moet van 07.15 tot 17.00 uur werken en daarna meteen door naar personeelsfeestje van mijn vriend. Zondag staat er nog niks op het programma, maar ik vermaak me snel genoeg.
Kan vanmiddag waarschijnlijk wel eerder weg, zou wel héél fijn zijn :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:32

Ja heerlijk kim. :D ben er al een beetje aan gewend na de vorige periode, toen had ik het nog veel meer, bleh.

Zal Uk en Jorrit zo rijden, eigenaresse van hem is op vakantie. :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:41

Haaai.. wat een heerlijk weeert je :)

Heb lekker gesprongen vet veel krape lijntjes, om controle te krijgen, en een mooi tempo te krijgen en te regelen als je land na de sprong :)

Zondag lekker cross training in vrouwenpolder prima tijd :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:05

Ik had een gaatjee :\ Naja niet heel ernstig, was maar een kleintje, maar moest toch even gevuld worden. Nu loop ik alleen met een dikke smoel rond :+. En moet om 6 uur werken, maar verdoving is nog steeds niet uitgewerkt. Dus dat vind ik niet zo grappig.

Net nog even met Sofie buitenritje gemaakt. Die had er weer zin in ;). Ben benieuwd hoe ze beide morgen lopen op concours :))

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:46

HOI!!! :D

Leuk Shanouk, ben erg benieuwd hoe het is gegaan met jullie stunt ;)

Gister was het payday.. en dan met dit weer krijg ik het meteen op m'n heupen als ik in de stad loop met al die leuke zomerse kleren :o . Morgen naar Beverwijk, de zwarte markt op.. en leren zadeltas ophalen :) . Vandeweek maar eens even flink schandalig shoppen.. :D

Ik ben echt heeeeeel moe.. Lag gisteravond om 00.45 op bed en ik was er om 6 uur alweer uit..
Vroeg naar bed vanavond :j .

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 21:35

Andrea: leuke foto Andrea, hij ziet er idd wel moe uit :(:)
Mooi dat Vorstin zo lekker liep, Shanouk
Lekker lang Kim, wel leuk :) Veel succes op wedstrijd morgen!
En Lotte wat maak jij toch altijd veel mee :D :))

Zondag weer lekker crossen met Bam :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 08:34

Goeiemorgen!

Iid Lotte, wat Jets zegt :P

Wedstrijdgangers succes vandaag! Ik heb mijn springwedstrijd afgemeld, Kino had een dik been en liep er gister niet lekker op