Thailand is geregeld
. We gaan in april-mei 10 weken naar Thailand
. Heb er zin in
!Verder ook ingeschreven voor de andere modules. Kon vanaf 12 uur, en iedereen dus meteen op de pc's van school. Gelukkig hadden wij onze laptops mee. Dus we waren mooi op tijd. Om 1 uur hoorde ik al dat bepaalde dingen al vol zaten. Dus dan kun je je volgorde niet meer kiezen.
Ben nu nog in Leeuwarden. Heb even met vriendinnen pannekoeken gebakken haha was wel leuk. Ga straks met de bus naar huis. Morgen even uitslapen en dan paardjes rijden, tandarts (:\) en werken.
Vanavond is de opening van Fred & Douwe hier in Enschede. Vind het in Deventer heel erg leuk, dus wil eigenlijk even gaan kijken, maar aan de andere kant is zo lekker in de woonkamer hangen ook wel erg aantrekkelijk
En denk dat ik daar morgen als ik moet werken ook wel blij mee ben
, daarvoor nog even geshopt bij Dille & Kamille en mijn paps is met mijn zus naar de Leidsche Schouwburg
, naar een theatervoorstelling, mijn jongste broertje is nog op kamp
, komt morgen thuis en mijn oudste broertje is vanavond met zijn vriendin en fam naar Spanje gevlogen voor een week vakantie vlakbij Barcelona. Leuk leuk leuk!!
.
... c´est moi
(
...best lekker hoor, als je daar zin in hebt)
.. Werd met zoenen en knuffels uitgezwaaid
..snoezelstand aan!!
?
. Zo even douchen en straks naar Deventer, nog even werken

Naja niet heel ernstig, was maar een kleintje, maar moest toch even gevuld worden. Nu loop ik alleen met een dikke smoel rond