Nouja, poetsbeurt voor het zadel is nooit verkeerd

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
psst schreef:En wie zijn Nick en Simon want ik ken ze niet
jenga_8 schreef:Hoeghaarden ook LEKKERRR! Ik begin wel als een alcoholist te klinken
viefdepief schreef:Net de stunt gehad. Was helemaal doorweekt want het was buiten. Was nog wel leuk
miss_jumpy schreef:psst schreef:En wie zijn Nick en Simon want ik ken ze niet
Volgens mij zijn dat een soort Jan Smidjes, ze zingen samen, zijn vrienden van Jan Smid en komen ook uit Volendam.
Hoe gaat het met je kat?
En met Max, alweer lekker volop aan het trainen?
psst schreef:Max loopt de laatste week niet zo maar hij moet ook nodig naar de smid. Hij heeft een hele scheur in z'n hoef .. smid had deze week geen tijdmaandag komt hij gelukkig.
Normaal nooit last van scheuren maar denk dat het komt omdat hij toch ziek is geweest, hij heeft ook allemaal kringen in zijn hoef.
Kent iemand hier trouwens André Suppers? Ik ga vlg weekend clinic rijden bij hem.
0Whisper0 schreef:Ik heb mij gisteren aan jullie voorgesteld.
Ik had alleen nog geen informatie op mijn profiel staan.
Ik heb er nu wat foto's van mij en mijn paarden opgezet.
Moet mijn profiel nog wel wat bijwerken
Maar nu hebben jullie misschien een beter idee van wie ik ben:D
miss_jumpy schreef:Leuke foto's, volgens mij herken ik je vader wel van wedstrijden! Doe je dit jaar zelf mee in Vlietland??
0Whisper0 schreef:miss_jumpy schreef:Leuke foto's, volgens mij herken ik je vader wel van wedstrijden! Doe je dit jaar zelf mee in Vlietland??
Dat je mijn vader kent kan best.
Hij is egt een oude rot in het vak!!!
Ik denk dat hij nu alweer zo'n 9 jaar mee doet aan crosswedstrijden.
Ik doe dit jaar nog niet mee.
Ik heb die merrie nog maar een paar maandjes dus moet haar nog wat beter voorbereiden.
Mijn vader start dit jaar wel met die ruin.
Dus ik mag dit jaar weer groomen
miss_jumpy schreef:kennen is een groot woord hoor, maar volgens mij herken ik zijn gezicht wel!
Toch ook leuk om zo met een nieuw jong paard aan de slag te gaan toch?!